A8 D2 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa - str.1
daj spokój mi z ASO jak mi koleś powiedział że to wgniecenie to się wyklepie i zaszpachluje to mi ręce opadły to samo z drzwiami. Pojechałem potem jeszcze do tutejszego lakiernika i powiedział że mi to tak wyciągnie i naprostuje że żadnej szpachli nie będzie trzeba i za te dwa elementy jak chce mieć nie do poznania to minimum 800zł...preston81 pisze:na czas roboty się odkuj niech robią w aso i niech ci dadza auto zastepcze
to nie jest zwykły napęd...to
buehehehe za co te 800 zł wez kup te drzwi za 250 i niech koles ci je wstawi i ten blotnik siknie nic wiecej bym z tym nie robil skoro mowisz ze kolor tych drzwi idealny ja widzialem te poprzednie slady na drzwiach to wlg mnie nie nadaje sie to do wyciagniecia szpachla musi byc i tak wiec bym je wymienil , a bojlarz ci wyprostuje blotnik juz sie nie moge doczekac tej rzetelnej wyceny
bądź sobą, wariatów też lubią
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Auto ma 16 lat i sądzisz, że jak coś przerysujesz to będzie full serwis ASO i ubezpieczyciel pokryje za rysę kilka tysięcy gdzie auto ma wartość 10-15k? No i oczywiście na okres serwisu zastępcze auto D4 nowe bo musi być tej samej klasy?martin_rs4 pisze:Poirytowany pojechałem do ASO o porade, a tu dostałem taką bombe ze masakra typ mi mówi to samo, co rzeczoznawca, ze oni by to naprawiali bo nie widzą wskazań do wymiany żadnego elementu. Co więcej oznajmił mi ze PZU pójdzie po najniższej lini kalkulując jakieś 60zł za roboczogodzine, wiec za dwa elementy nie dostane pewnie wiecej jak może nieco ponad 1000zł.
Ja jeszcze rozumiem gdyby auto było od nowości serwisowane w ASO. I tylko tam. Miałbym wtedy może jakieś pretensje. W tym konkretnym przypadku chciałbym zobaczyć minę pracownika ASO po Twoich odwiedzinach
Kontakt: nick + @wp.pl
Żadne wyciąganie i szpachlowanie.
Zgodnie z ustawą należy się kwota pokrywająca przywrócenie auta do stanu przed szkodą.
Naprawa na częściach oryginalnych max do kwoty wartości auta. Jeżeli auto przed szkodą było zachowane w oryginale to należy się również rekompensata za utratę wartości rynkowej.
Tyle jeżeli chodzi o ustawę. Skoro nie chcą płacić w zgodzie z ustawa to oddaj sprawe do kancelarii prawnej.
Zgodnie z ustawą należy się kwota pokrywająca przywrócenie auta do stanu przed szkodą.
Naprawa na częściach oryginalnych max do kwoty wartości auta. Jeżeli auto przed szkodą było zachowane w oryginale to należy się również rekompensata za utratę wartości rynkowej.
Tyle jeżeli chodzi o ustawę. Skoro nie chcą płacić w zgodzie z ustawa to oddaj sprawe do kancelarii prawnej.
Vandyke po malej czesci masz racje , natomiast firmy ubezpieczeniowe tak czy siak rolują obyś nie miał takiego problemu , wartość wartością można ja zawsze podniesc , ale ubezpieczyciel musi doprowadzic stan auta z przed kolizji wiec jesli trzeba polozyc szpachel to auto juz takie nie bedzie co za tym idzie trzeba wymienic i pomalowac elementy i tak powinno byc , a jak jest wiemy wszyscy.
poczekajmy na wycene
poczekajmy na wycene
bądź sobą, wariatów też lubią
mam już kosztorys...jest trochę większy niż zakładałem ale chyba im tego nie przepuszczę...
niech ktoś zobaczy i mi powie cos na temat tej wyceny...
niech ktoś zobaczy i mi powie cos na temat tej wyceny...
Ostatnio zmieniony 12 lut 2016, 11:05 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to