części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Gość

Post autor: Gość » 20 lut 2016, 22:35

Jak smigął na tym castrolu całe zycie swe to narobił syfu-to własnie jest ten syfiasty olej i jestem przekonany że dzieki niemu sie rozsypały nastawniki. Po zrobieniu płukanka koniecznie.

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 22:36

A może jednak pobiera gdzieś mimo wszystko wode chłodniczą ????
Może te bagno od wody jest/sie tworzy ??? tylko że nie przybywa oleju !!!

Grrrr .... płukanka - znóóóów :P ehhh/// już zmieniałem 3 razy olej od kupienia autka - przez 12tyś km z czego raz płukankę robiłem.

A wiecie jak beznadziejnie wygląda filtr oleju po takiej płukance - zalepiona kupa xD
Pozdrawiam !!

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 22:39

A właśnie - jak długo taka płukanka ?? 15min. na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku ??

- oczywiście powyższe bedzie jeśli z silnikiem i kompresją bedzie ok po wymianie nastawnika :]
Pozdrawiam !!

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 20 lut 2016, 22:39

Jak nie przybywa oleju to pewnie wody nie bierze ale już nie o takich cudach się słyszało <bezradny>
Po uszczelnieniu tej chłodniczki oleju, woda dalej gdzieś leci ? Dużo ubywa ? U mnie zauważyłem, że nie ma co lać więcej niż równo z minimum bo i tak ubędzie właśnie do MIN i dalej nie ubywa... <hmm>

Gość

Post autor: Gość » 20 lut 2016, 22:43

Od wody to mial być majonez wyraźny.

Awatar użytkownika
ManiekJames
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 340
Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: ManiekJames » 20 lut 2016, 22:43

No właśnie dużo ubywa - ciągle jakieś 0.5l na tydzień może 2 tyg. ... ale nie leci już chłodniczką chociaż :P
Stawiam na tył silnika bo wymieniałem sondę lambda zaraz po naprawie chłodniczki i może coś tam zahaczyłem z węży - i przez katy i mocne parowanie dlatego śladów nie ma <bezradny>

Ale majonez taki białawy mętny (nie raz widziałem w innych pojazdach) czy tu typowo brązowy mógłby być?
Pozdrawiam !!

Gość

Post autor: Gość » 20 lut 2016, 22:54

Chłodziwo da ci majonez typu kawa z mlekiem ale nie taka brązowa maź. Takie syfy sa typowe dla gównianego oleju-jakis minerął czy własnie castrol. Nexia na byle minerale smigała i mam takie same syfy ale teraz mam mineralnego shella i juz nieco sie poprawia.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 lut 2016, 08:33

tylko abyś tego silnika za bardzo nie przepłukał bo on mega zalepiony jest
ja bym płukał powoli innym olejem który wypłukuje .
Nie wiem coś ty lał ale nawet castrol aż tyle spalenizny nie dał nigdy przynajmniej ja się nie spotkałem :]
Smutne to ale raczej prawdziwe że sporo olei jest podrabianych to jest jak jest :]

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 21 lut 2016, 08:48

A ja zrobił bym raz Płukanie,zalał jakimś tańszym olejem po to żeby wypłukal syf zrobił 100-200 km. i zlal.Potem jeszcze raz to samo i dopiero wtedy dobry olej.Oczywiście filtry również do wymiany za każdym razem.Tańsze to niż wymiana motorowni ale poczekajmy co z NIĄ będzie po probie kompresji.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2016, 14:07 przez leon0376, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Lakier

Post autor: Lakier » 21 lut 2016, 10:48

Całkiem możliwe, że ten syf w silniku to wina tego, że poprzedni właściciele nie wymieniali zbyt regularnie oleju.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 lut 2016, 11:40

Lakier pisze:Całkiem możliwe, że ten syf w silniku to wina tego, że poprzedni właściciele nie wymieniali zbyt regularnie oleju.
... a do tego pewnie jakies gówno lali i taki efekt...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 lut 2016, 12:00

Zapewne Longlife i wymiany co 30000 km jak 90% aut <bezradny>

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 21 lut 2016, 14:12

"Longlife-y" i inne popierdolki z ASO.I niech ktos mi powie ze serwisowane auto to igielka.Ale ja juz kiedys pisalem co o tym mysle :]
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 21 lut 2016, 17:24

Dobijam powoli do 290kkm i widzę, że wraz z wymiana rozrządu profilaktycznie trzeba będzie wymienić obydwa nastawniki skoro takie cyrki wychodzą <bezradny>
Kontakt: nick + @wp.pl

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 lut 2016, 17:39

Jesli nie daja o sobie znac to nie ma powodu je wymieniac, ale jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl