Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Błąd silnika 17979

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 02 sty 2016, 20:28

Dzięki, mam na razie włożony opornik w tą poduszkę od strony pasażera, ale zapodam sobie taki adapter nawet nie wiedziałem że takowy istnieje.
Ale w moim przypadku jest taki błąd:
17979 - Lewy zawór zawieszenia silnika (N144): zwarcie do plusa

więc to chyba nie ta poduszka? i też można zastosować adapter?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 sty 2016, 21:36

riki76 pisze:Ale w moim przypadku jest taki błąd:
17979 - Lewy zawór zawieszenia silnika (N144): zwarcie do plusa

więc to chyba nie ta poduszka?
Nie, u ciebie jest błąd lewel poduszki pod silnikiem a adapter jest do wspornika momentu obrotowego czyli poduszki przedniej.
riki76 pisze:... i też można zastosować adapter?
Wg. producenta - nie.

Do przedniej poduszki (wspornika momentu obrotowego) producent stosuje taki adapter bo na przestrzeni lat zmieniła się konstrukcja samochodu. W nowszych rocznikach ta przednia poduszka nie jest już elektryczna a tym samym w sprzedaży w ASO są już tylko nowe poduszki (nie elektryczne) do których w starszych rocznikach należy zastosować ów adapter.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 04 sty 2016, 21:54

No OK, adapter i tak zamówiłem bo w tej prawej mam opornik, koszt 60zł.
A co z lewą, jest jakiś patent na tą poduszkę czy tylko wymiana na nową?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 20 lut 2016, 22:37

Trudno wymienić poduszkę silnika - lewą? Ktoś to ustrojstwo już wymieniał?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 20 lut 2016, 22:50

FOSS pisze: Do przedniej poduszki (wspornika momentu obrotowego) producent stosuje taki adapter bo na przestrzeni lat zmieniła się konstrukcja samochodu. W nowszych rocznikach ta przednia poduszka nie jest już elektryczna a tym samym w sprzedaży w ASO są już tylko nowe poduszki (nie elektryczne) do których w starszych rocznikach należy zastosować ów adapter.
No w końcu, dzieki FOSS. Ostatnio wymianielem ten wspornik w 4.0tdi i miał wtyczke a nowa poduszka z ASO nie. Serwis ASO nie był w stanie sie okreslic po co maja ten "kabelek" bo tak to okreslili :) Bo gdzies w Etce bylo ze mozna dokupic do poduszki kabelek - tylko nikt nie wiedzial po co skoro poducha jest bez wtyczki...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 21 lut 2016, 01:12

riki76 pisze:Trudno wymienić poduszkę silnika - lewą? Ktoś to ustrojstwo już wymieniał?
Wymieniałem... wielokrotnie.
Bez warunków warsztatowych nie polecam.
Podwieszanie silnika... podpieranie od dołu... niby tylko poduszka i niby nic trudnego ale kilka godzin się zejdzie.
szeryfisch pisze:No w końcu, dzieki FOSS. Ostatnio wymianielem ten wspornik w 4.0tdi i miał wtyczke a nowa poduszka z ASO nie. Serwis ASO nie był w stanie sie okreslic po co maja ten "kabelek" bo tak to okreslili :) Bo gdzies w Etce bylo ze mozna dokupic do poduszki kabelek - tylko nikt nie wiedzial po co skoro poducha jest bez wtyczki...
Daj spokój.... niekompetencja niektórych pracowników ASO jest przerażająca <boisie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 21 lut 2016, 07:30

Warunki warsztatowe to wiadomo są :], z podwieszaniem może i był by kłopot ale z uniesieniem do góry od dołu raczej no problem. A po drodze trzeba coś jeszcze rozkręcać oprócz osłon oczywiście? I ile wystarczy unieść silnik?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl