[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic
Rozrusznik zregenerowany, założony, i co?? Oprócz tego, że kręci szybko, auto nie odpala.
Mam dosyć tego auta. Jak ktoś mi da za nie 10tyś tak jak jest to go sprzedam. Ile można wkładać.
Mam dosyć tego auta. Jak ktoś mi da za nie 10tyś tak jak jest to go sprzedam. Ile można wkładać.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2016, 22:19 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
Apophis pisze:mus102, W dziale kupie jest chetny na 3.3 więc jesli tak cięzko ci zawieźc lawetą do Wrocka to może sie z gościem dogadaj.
jovcast85 pisze: Teraz chciałbym ten 3.3TDI, silnik wbrew pozorom bardzo fajny, znam już go prawie że na pamięć. Dużo właścicieli tak naprawdę nie ma pojęcia dlaczego tam czasem pada hydraulika itp... Ale to juz inny temat. Tylko ciężko jest kupić coś takiego bez uprzedniej ingerencji Kowalskiego..., chociaż czasem rzeczywiście są dobrze poskładane głowice.
No i stało się. Zmieniłem mechanika...
Nowy magik zaczął od sprawdzenia kompresji, w miejsce wtryskiwaczy włożył urządzenie i w mojej obecności sprawdziliśmy 1 i 4 cylinder lewej głowicy i 1 i 2 prawej.
Przedmuchy do dolotu i do wydechu i to spore na tych czterech losowo wybranych cylindrach.
Obie głowice idą do regeneracji.
I teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?
Takie zabiegi stosują w BMW w 3.0D
Czy trzeba to zregenerować jakby były luzy..
Nowy magik zaczął od sprawdzenia kompresji, w miejsce wtryskiwaczy włożył urządzenie i w mojej obecności sprawdziliśmy 1 i 4 cylinder lewej głowicy i 1 i 2 prawej.
Przedmuchy do dolotu i do wydechu i to spore na tych czterech losowo wybranych cylindrach.
Obie głowice idą do regeneracji.
I teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?
Takie zabiegi stosują w BMW w 3.0D
Czy trzeba to zregenerować jakby były luzy..
No w koncu !!! oby ten okazał sie byc bardziej zorienrowany....mus102 pisze:No i stało się. Zmieniłem mechanika...
Amjak mierzył tą kompresje to jakie wartosci sie mu pokazaly? Głowica jest smiec jakma cos ok 7 bar.
W benzynie nie da rady ich zdemontowac bez rozbjerania kolektora wiec mysle ze w ON bedzie podobnie.teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?
to nie jest zwykły napęd...to
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Czekaj czekaj, bo nie do konca zrozumialem - mechanik ci mierzyl kompresje bez zalozonych walkow rozrzadu? No zajebiscie ciekawie ...... jestes pewien ze oddales auto komus kompetentnemu czy znowu poleciales po najmniejszej linii oporu?
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa