części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Wymiana wałków bez demontażu glowic

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 05 lut 2016, 21:07

No dokladnie, sam też widziałem że pilowal długo, ale od początku twierdzili, że jakoś dziwnie wolno kręci, myśleliśmy, że to przez to, że wałki i cała hydraulika nowa i mu ciężko idzie, afera to wyszło.

Gość

Post autor: Gość » 05 lut 2016, 23:32

kruca fuchs! Czy zatem mechanik nie słyszał że rozrusznik ledwie zipie ?? No bez jaj.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 06 lut 2016, 06:01

Szczerze? Nie chce mi się już o tym gadac, już mi ręce opadają.

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 06 lut 2016, 19:02

Chyba ich przerosło wzięli sie za coś o czym nie maja pojęcia <bezradny>

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 16 lut 2016, 21:17

Rozrusznik zregenerowany, założony, i co?? Oprócz tego, że kręci szybko, auto nie odpala.

Mam dosyć tego auta. Jak ktoś mi da za nie 10tyś tak jak jest to go sprzedam. Ile można wkładać.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2016, 22:19 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 16 lut 2016, 22:13

człowieku zmień mechanika, bo to co opisujesz to aż żal czytać

Gość

Post autor: Gość » 17 lut 2016, 00:18

mus102, W dziale kupie jest chetny na 3.3 więc jesli tak cięzko ci zawieźc lawetą do Wrocka to może sie z gościem dogadaj.

ernesto

Post autor: ernesto » 17 lut 2016, 06:10

Apophis pisze:mus102, W dziale kupie jest chetny na 3.3 więc jesli tak cięzko ci zawieźc lawetą do Wrocka to może sie z gościem dogadaj.
jovcast85 pisze: Teraz chciałbym ten 3.3TDI, silnik wbrew pozorom bardzo fajny, znam już go prawie że na pamięć. Dużo właścicieli tak naprawdę nie ma pojęcia dlaczego tam czasem pada hydraulika itp... Ale to juz inny temat. Tylko ciężko jest kupić coś takiego bez uprzedniej ingerencji Kowalskiego..., chociaż czasem rzeczywiście są dobrze poskładane głowice.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 20 lut 2016, 23:20

No i stało się. Zmieniłem mechanika...
Nowy magik zaczął od sprawdzenia kompresji, w miejsce wtryskiwaczy włożył urządzenie i w mojej obecności sprawdziliśmy 1 i 4 cylinder lewej głowicy i 1 i 2 prawej.
Przedmuchy do dolotu i do wydechu i to spore na tych czterech losowo wybranych cylindrach.
Obie głowice idą do regeneracji.

I teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?
Takie zabiegi stosują w BMW w 3.0D
Czy trzeba to zregenerować jakby były luzy..

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 lut 2016, 23:29

mus102 pisze:No i stało się. Zmieniłem mechanika...
No w koncu !!! <brawo> oby ten okazał sie byc bardziej zorienrowany.... <cicho>

Amjak mierzył tą kompresje to jakie wartosci sie mu pokazaly? Głowica jest smiec jakma cos ok 7 bar.
teraz mam pytanie, czytałem też coś o klapkach w kolektorze dolotowym, które też lubią się kończyć..
Jest możliwość zdemontowania ich i po składania kolektora bez?
W benzynie nie da rady ich zdemontowac bez rozbjerania kolektora wiec mysle ze w ON bedzie podobnie.
to nie jest zwykły napęd...to

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 20 lut 2016, 23:37

Wartosci nie były mierzone.
Wałki były zdjęte, czyli zawory powinny być szczelne, a nie były więc i tak do regeneracji.

A co do klapek to chodzi mi właśnie o to, czy można je całkowicie zdemontować i założyć kolektor bez, bo i tak będzie zdejmowany

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 20 lut 2016, 23:54

martin_rs4 pisze:Głowica jest smiec jakma cos ok 7 bar.
Eee, w temacie mowa o TDI a nie benzynie..

3.3 TDI obowiązuje:

nowy 30...33bar
dolna granica 23bar
max. różnica pomiędzy cylindrami 5bar.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 lut 2016, 00:02

Ooooo dzieki za sprostowanie... <faktycznie> eh te diesle...
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 lut 2016, 09:49

Czekaj czekaj, bo nie do konca zrozumialem - mechanik ci mierzyl kompresje bez zalozonych walkow rozrzadu? No zajebiscie ciekawie ...... jestes pewien ze oddales auto komus kompetentnemu czy znowu poleciales po najmniejszej linii oporu?
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 21 lut 2016, 10:46

Coś mi się wydaje że nowy magik też nie ma pojęcia za co się bierze ,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl