części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 01 mar 2016, 20:54

FOSS, tez widzialbym to bardziej z tylu albo po bokach... Ktos tutaj w tym przypadku zaadoptowal BiT, z jak najmniejsza liczba mozliwych przerobek... Sama estetyka nie jest zla... Z tym ze tak jak wspominalem...

Przez to ze dolot bedzie zasysal gorace powietrze z otoczenia tego piekarnika nie wplynie jakos dobrze na osiagi ktore mozna by wydobyc z tego silnika ;) Ktos o tym tutaj ewidentnie nie pomyslal chyba i to mialem na mysli ;)

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 01 mar 2016, 22:10

To auto prawdopodobnie trafi do Guziora. Nadal nie odpala... koles władował 30kpln i nadal auto nie jeździ... a jak trafi to będzie zwalenie tego wszystkiego i robienie singiel turbo cos jak u mnie. tak to jest jak się daje auto do kogoś kto nigdy wcześniej nie uturbiał V8...
P.S. u mnie został dolot i strojenie.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Gość

Post autor: Gość » 01 mar 2016, 22:50

30k <boisie> <boisie> <boisie> za tyle to bym kupił już 4.0 tfsi :D

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 mar 2016, 07:44

SENTENZA pisze:To auto prawdopodobnie trafi do Guziora. Nadal nie odpala... koles władował 30kpln i nadal auto nie jeździ...
Jak to "nadal nie odpala"?....
A w necie wygląda na to, że zajęła się tym jakaś poważna firma <jaaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 02 mar 2016, 10:37

FOSS pisze: Jak to "nadal nie odpala"?....
A w necie wygląda na to, że zajęła się tym jakaś poważna firma <jaaa>
i ta poważna firma zwróciła się do Guziora o pomoc w ogarnięciu tematu pod kątem mechanicznym - podobno wystroić już potrafią, byleby odpalał :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 02 mar 2016, 11:47

SENTENZA, auto wystroić potrafią ale nie mogą ogarnąć by odpalało.... LOL :D

Gość

Post autor: Gość » 02 mar 2016, 11:49

Rejestracja PKN...w tej okolicy jest jeden warsztat co sie doskonale orientuje w takich sprawach a tym do wawy aż pojechał <faktycznie>

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 02 mar 2016, 11:59

Jest tam zrobionych sporo błędów. Dodatkowo elektronika jest "zbyt nowoczesna" żeby wszystko zestroić na emu. m.in. przepływomierz musi być sterowany ori ecu, asb tak samo.
Żeby im się to zmieściło to zmienili chłodnicę i niby są tam dwa wentylatory ale i tak mają mniejszą moc niż jeden ori. Nawet jakby to odpaliło jakimś cudem to nie chodziłoby to dobrze. Pierwsze obciążenie i przegrzany. Zabrali miejsce z przodu więc nie ma gdzie dodatkowego wymiennika ciepła do silnika zamontować, już nie mówiąc o dadatkowym chłodzeniu asb.
Wszystko wydaje się proste w teorii a później rzeczywistość weryfikuje tę prostotę :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Gość

Post autor: Gość » 02 mar 2016, 12:03

Nooo racja ale to jest tak oczywiste dla nas co my mamy jakies pojęcie o ósemkach i ich wymaganiach jak budowa cepa. Niestety jest to porażka dla wykonawcy,nie mam pojęcia skąd się te 30tys wzieło <bezradny>
Do warsztatu o którym wspomniałem jak bym oddał ósemke z zyczeniem sobie uturbienia a to by im jakims cudem nie wyszło nie zapłacił bym nic. Najwyżej stracił kilka miesięcy.

Ale cóż...

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 02 mar 2016, 12:26

prawdopodobnie zabiorą te graty które mu dołożyli i za części mu zwrócą.
30kpln to sporo i koleś nie ma wzmocnionej asb...
generalnie przestroga dla tych co maja w planach podobne przeróbki... czekać na terminy u ludzi co już uturbiali z powodzeniem V8 i być cierpliwym - to nie trwa krótko :)
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Gość

Post autor: Gość » 02 mar 2016, 12:42

Wiesz tu nie chodzi o uturbianie V8 bo to zasada podobna jak inne silniki. Chodzi że polegli konkretnie na tym. Nie wyliczyli dobrze "na kartce" co jak i z czym sie je.

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 02 mar 2016, 13:16

Zasada tak, ale poziom skomplikowania nie. Domek jednorodzinny i drapacz chmur też maja wspólne zasady, ale ilość rzeczy do uwzględnienia i policzenia jest nieporównywalnie większa.
4 cylindrowy rzędowy silnik i v8 podobnie. Owszem zasada ta sama - wtłoczyć jak najwięcej powietrza do komory spalania za pomocą turbosprężarki, ale ilość rzeczy które trzeba dodatkowo uwzględnić w v8 to już inna bajka. W PL sporo warsztatów uturbia rzędowe czwórki, ale v8 to już ze świecą szukać, a zwłaszcza takich co mają już w swoim portfolio takie projekty.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Gość

Post autor: Gość » 02 mar 2016, 17:53

SENTENZA, Doskonale wiem co masz na myśli. W "moim" warsztacie takie sprawy juz dawno szeroko są obgadane. Więc niezrozumiałe jest dla mnie to że ktos uturbi r4 a nie poradzi sobie z V6,V8. Problem jest tylko w poziomie skomplikowania elektroniki. Oczywiscie że golf 4 ma mniej pitolenia jak D3 ale to taki tiuner powinien sobie obadac zanim zacznie.

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 02 mar 2016, 18:38

To już prawie pewne, że to auto trafi do Guziora. Kwestia dni. Odpalili go, ale na seryjnym sterowniku. Idzie nim jechać. Oczywiście skrzynia w trybie awaryjnym i cała decha w błędach. Pali 50L/100km :) ale jakoś dojedzie - daleko nie ma. Może niedługo będzie ten projekt osobno opisany.
P.S. Ja już się nie mogę doczekać mojej :)
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 20:02 przez SENTENZA, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Gość

Post autor: Gość » 02 mar 2016, 19:04

Hehehe ja bym zdechł z tesknoty. Jak swoją ma kilka tygodni dałem to juz wykonawca miał dość :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl