[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
FOSS, tez widzialbym to bardziej z tylu albo po bokach... Ktos tutaj w tym przypadku zaadoptowal BiT, z jak najmniejsza liczba mozliwych przerobek... Sama estetyka nie jest zla... Z tym ze tak jak wspominalem...
Przez to ze dolot bedzie zasysal gorace powietrze z otoczenia tego piekarnika nie wplynie jakos dobrze na osiagi ktore mozna by wydobyc z tego silnika Ktos o tym tutaj ewidentnie nie pomyslal chyba i to mialem na mysli
Przez to ze dolot bedzie zasysal gorace powietrze z otoczenia tego piekarnika nie wplynie jakos dobrze na osiagi ktore mozna by wydobyc z tego silnika Ktos o tym tutaj ewidentnie nie pomyslal chyba i to mialem na mysli
To auto prawdopodobnie trafi do Guziora. Nadal nie odpala... koles władował 30kpln i nadal auto nie jeździ... a jak trafi to będzie zwalenie tego wszystkiego i robienie singiel turbo cos jak u mnie. tak to jest jak się daje auto do kogoś kto nigdy wcześniej nie uturbiał V8...
P.S. u mnie został dolot i strojenie.
P.S. u mnie został dolot i strojenie.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Jak to "nadal nie odpala"?....SENTENZA pisze:To auto prawdopodobnie trafi do Guziora. Nadal nie odpala... koles władował 30kpln i nadal auto nie jeździ...
A w necie wygląda na to, że zajęła się tym jakaś poważna firma
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jest tam zrobionych sporo błędów. Dodatkowo elektronika jest "zbyt nowoczesna" żeby wszystko zestroić na emu. m.in. przepływomierz musi być sterowany ori ecu, asb tak samo.
Żeby im się to zmieściło to zmienili chłodnicę i niby są tam dwa wentylatory ale i tak mają mniejszą moc niż jeden ori. Nawet jakby to odpaliło jakimś cudem to nie chodziłoby to dobrze. Pierwsze obciążenie i przegrzany. Zabrali miejsce z przodu więc nie ma gdzie dodatkowego wymiennika ciepła do silnika zamontować, już nie mówiąc o dadatkowym chłodzeniu asb.
Wszystko wydaje się proste w teorii a później rzeczywistość weryfikuje tę prostotę
Żeby im się to zmieściło to zmienili chłodnicę i niby są tam dwa wentylatory ale i tak mają mniejszą moc niż jeden ori. Nawet jakby to odpaliło jakimś cudem to nie chodziłoby to dobrze. Pierwsze obciążenie i przegrzany. Zabrali miejsce z przodu więc nie ma gdzie dodatkowego wymiennika ciepła do silnika zamontować, już nie mówiąc o dadatkowym chłodzeniu asb.
Wszystko wydaje się proste w teorii a później rzeczywistość weryfikuje tę prostotę
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Nooo racja ale to jest tak oczywiste dla nas co my mamy jakies pojęcie o ósemkach i ich wymaganiach jak budowa cepa. Niestety jest to porażka dla wykonawcy,nie mam pojęcia skąd się te 30tys wzieło
Do warsztatu o którym wspomniałem jak bym oddał ósemke z zyczeniem sobie uturbienia a to by im jakims cudem nie wyszło nie zapłacił bym nic. Najwyżej stracił kilka miesięcy.
Ale cóż...
Do warsztatu o którym wspomniałem jak bym oddał ósemke z zyczeniem sobie uturbienia a to by im jakims cudem nie wyszło nie zapłacił bym nic. Najwyżej stracił kilka miesięcy.
Ale cóż...
prawdopodobnie zabiorą te graty które mu dołożyli i za części mu zwrócą.
30kpln to sporo i koleś nie ma wzmocnionej asb...
generalnie przestroga dla tych co maja w planach podobne przeróbki... czekać na terminy u ludzi co już uturbiali z powodzeniem V8 i być cierpliwym - to nie trwa krótko
30kpln to sporo i koleś nie ma wzmocnionej asb...
generalnie przestroga dla tych co maja w planach podobne przeróbki... czekać na terminy u ludzi co już uturbiali z powodzeniem V8 i być cierpliwym - to nie trwa krótko
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Zasada tak, ale poziom skomplikowania nie. Domek jednorodzinny i drapacz chmur też maja wspólne zasady, ale ilość rzeczy do uwzględnienia i policzenia jest nieporównywalnie większa.
4 cylindrowy rzędowy silnik i v8 podobnie. Owszem zasada ta sama - wtłoczyć jak najwięcej powietrza do komory spalania za pomocą turbosprężarki, ale ilość rzeczy które trzeba dodatkowo uwzględnić w v8 to już inna bajka. W PL sporo warsztatów uturbia rzędowe czwórki, ale v8 to już ze świecą szukać, a zwłaszcza takich co mają już w swoim portfolio takie projekty.
4 cylindrowy rzędowy silnik i v8 podobnie. Owszem zasada ta sama - wtłoczyć jak najwięcej powietrza do komory spalania za pomocą turbosprężarki, ale ilość rzeczy które trzeba dodatkowo uwzględnić w v8 to już inna bajka. W PL sporo warsztatów uturbia rzędowe czwórki, ale v8 to już ze świecą szukać, a zwłaszcza takich co mają już w swoim portfolio takie projekty.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
SENTENZA, Doskonale wiem co masz na myśli. W "moim" warsztacie takie sprawy juz dawno szeroko są obgadane. Więc niezrozumiałe jest dla mnie to że ktos uturbi r4 a nie poradzi sobie z V6,V8. Problem jest tylko w poziomie skomplikowania elektroniki. Oczywiscie że golf 4 ma mniej pitolenia jak D3 ale to taki tiuner powinien sobie obadac zanim zacznie.
To już prawie pewne, że to auto trafi do Guziora. Kwestia dni. Odpalili go, ale na seryjnym sterowniku. Idzie nim jechać. Oczywiście skrzynia w trybie awaryjnym i cała decha w błędach. Pali 50L/100km ale jakoś dojedzie - daleko nie ma. Może niedługo będzie ten projekt osobno opisany.
P.S. Ja już się nie mogę doczekać mojej
P.S. Ja już się nie mogę doczekać mojej
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 20:02 przez SENTENZA, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...