[D2 ALL ] Składane lusterka po zamnieciu
Wiec dla potomnych jakby sie komus przydało to po przegladnieciu schematów chce to zrobić tak. Podawać mase do złozenia lusterek poprzez przekaznik uniwersalny podłaczony do stacyjki, tzn stacyjka przekrecona to nie ma masy i lusterka rozłozone, stacyjka zlozzałączona to masa jest podana na przekaznik skladania lusterek i przekaznik uniwersalny załączony.
Żeby to działało potrzeba przepiąc przekaznik skladania lusterek pod zasilanie z akumulatora. Na szczescie ciągnie praktycznie zero prądu podczas spoczynku. I tym oto sposobem mamy funkcjinalnosc, po zgaszeniu auta lusterka sie skladają, po przekreceniu zaplonu rozkladaja. Mozna dorzucić przycisk wyłączenia tego na zime, jak ktoś chce
Żeby to działało potrzeba przepiąc przekaznik skladania lusterek pod zasilanie z akumulatora. Na szczescie ciągnie praktycznie zero prądu podczas spoczynku. I tym oto sposobem mamy funkcjinalnosc, po zgaszeniu auta lusterka sie skladają, po przekreceniu zaplonu rozkladaja. Mozna dorzucić przycisk wyłączenia tego na zime, jak ktoś chce
Moim zdaniem zdecydowanie lepiej sygnał brać nie ze stacyjki ale z alarmu....uszek pisze:Wiec dla potomnych jakby sie komus przydało to po przegladnieciu schematów chce to zrobić tak....
tzn. jak alarm załączony to składają się lustra, jak alarm wyłączony to lustra się rozkładają w pozycję do jazdy.
Prosty przykład, sytuacja praktycznie z dnia codziennego...
Parkujesz równolegle bezpośrednio przy jezdni...
aby wysiąść z auta musisz otworzyć drzwi kierowcy i wyjść bezpośrednio na jednię...
aby zrobić to 100% bezpiecznie przed otworzeniem drzwi musisz obserwować jezdnię korzystając z zewnętrznego lusterka kierowcy...
ale jak wyjmiesz kluczyk ze stacyjki to lusterko się złoży
Przy bardziej ruchliwych ulicach sytuacja na drodze zmienia się bardzo dynamicznie więc czajenie się z kluczykiem w stacyjce i potem wyjmowanie go "na szybko" moim zdaniem jest głupie....
podobnie jak zabawa z tym przyciskiem... żeby np. przed wyjściem z auta na chwilę wyłączać tą funkcję a później zaraz po wyjściu ją ponownie włączać.
Podpięcie pod alarm omija szerokim łukiem cały ten problem...
Podjeżdżasz, parkujesz, wyjmujesz kluczyk ze stacyjki, wysiadasz w dogodnym dla ciebie momencie a lusterka złożą się dopiero jak zamkniesz auto i alarm się uzbroi.
Dokładnie na tej zasadzie mają to rozwiązane auta innych marek co mają taką funkcjonalność fabrycznie
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-