Lecimy od poczatku:
W jakiej sytuacji go zabije? 0-100? 100-200? Bardzo nie masz pojecie o szybkich autach. Bardzo bardzo.BCY robiła fabryka,zawirusujesz i zabije tego twora opartego na starym kapciu bo inaczej nie mozna tego nazwać. No chyba że miał kapitalke to wtedy sens ekonomiczny wg mnie nie istnieje(BCY fabrycznie przygotowane a ABZ nie)
A czym jest przygotowany fabrycznie? Korby ma z ABZ, tloki inaczej tylko obrobione, dalej odlewy mahle, wał ma z ABZ a blok z BFM. Wiec czym do cholery jest przygotowany ze tak w niego wierzysz? Konkretnie!!!
Ale po co mi to, jak fury na chinskich turbinach opierdalaja te nowe, zaawansowane technicznie na ktore nie mam mocy przerobowej?Biturbo,zmienna geometria,twinturbo-to sa zaawansowane sprawy i może nie masz do tego mocy przerobowej
I znowu wychodzi brak wiedzy - skrzynia glupieje tylko przed odcinka. Zostalo to ogarnac i auto jest do odbioru. jak jezdzisz normalnie to nie wiedzialbys co za skrzynia jest i ze nie jest fabryczna. I tak - byl remap kompa skrzyni - to tak jakbys nie wiedzial ze sie da.Przestroiłeś go jakoś? Komp ASB w audi głupieje jak ma silnik kilka baboli a o takiej ingerencji to wole nie mysleć
Dlatego ze nie pasowal do skrzyni z BCY - nie wiesz? Przeciez tyle sie naczytales o zmiennej geometrii, twinturbo, ch**ach w D**ie a nie wiesz ze BCY ma duzy dzwon ktorego nie ma silnik z D2 FL?Pytanie do ciebie guzior-dlaczego nie ma tam silnika z S8 FL tylko jakiś kapeć? Ori padł czy co?
PS. Ten "stary kapec" przyjmuje na seryjny dol 1200nm, wiec licz sie ze slowami.[/list]