części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 02 LPG ] RS8 czas na D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 14 mar 2016, 12:38

drago_o pisze:
jordan233 pisze:Każdy taki projekt to ryzyko,i zapewne Przemek się z tym liczył.
Dla mnie fura BOMBA i z milą chęcią chciałbym mieć coś takiego w D3.
Pozdro.
Mnie dla odmiany zaciekawił temat pozbycia się D3 dla podobnej maszyny D2 :)

Pozbywać nieeeeee,ewentualnie drugi zbudować; )

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 14 mar 2016, 12:49

I tak mnie już dłuższy czas nurtuje dźwięk tego auta i chcę PB. A w D3 to raczej nie dam rady z kosztami na razie aby zrobić taki projekt. W D2 mógłbym podołać :D Chodzi pięknie, brzmi kozacko, teraz wrzucać pneumatykę i D2 na wypasie ta od Przemka :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 14 mar 2016, 14:38

A propos tego sporu o charakterystykę silnika... Że niby auto tylko na tor itp...
A może spojrzeć na temat z innej strony. Duża moc i moment nie są za darmo.
Jeśli w jakimś punkcie na charakterystyce jest duży moment i moc to zawsze w parze idzie spalanie.
Oznacza to, że jeśli auto ma od początku duży moment i moc to od początku dużo pali, i ciężko nim ekonomicznie jechać.
A tak jak zabawa się zaczyna powyżej 3000rpm to można jechać ekonomicznie oraz pałować :)
I ostatecznie to właśnie takie auto będzie bardziej uniwersalne niż takie co od 1000rpm ma 700KM i 7000nm... bo nawet jeżdżąc do 3000rpm spalimy dużo benzynki :) Taka dygresja :)
Dla przykładu:
Od 3:32 opis ruszania autem co ma moment od razu...
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Gość

Post autor: Gość » 14 mar 2016, 21:06

SENTENZA, mała moc i moment=spalanie duże,jak masz u dołu dużo momentu to masz mniej spalania nic analogicznie na górze(silniki wymagające krecenia dlatego własnie pala więcej)
Dowodem na to jest chocby moje auto bo jak sie turlam na momencie to nigdy nie przekracza 12 jak se pokręce idzie spalanie w góre-to normalne.
Tu taki przykładzik dobrego wykorzystania potencjału :)


drago_o, Z Diesla się tez da wyciągnąć dzwięk i to całkiem całkiem :)
Dawno temu pokazał mi jeszcze w szkole to pszendza
A dziś np: (no ale co benzynka to benzynka)

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/qmEhB7vdqiM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 mar 2016, 22:05

Apophis, za tą a4 b5 to jeden wielki smród i brud się ciągnie.. Takie auto powinno zostać skonfiskowane i zezłomowane jako przestroga dla reszty.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 14 mar 2016, 23:21

krzychu22.p1i pisze:Apophis, za tą a4 b5 to jeden wielki smród i brud się ciągnie.. Takie auto powinno zostać skonfiskowane i zezłomowane jako przestroga dla reszty.
Kazdy diesel bez eco filtów dokładnie robi tak samo,robiły tak tez moje ex diesle bo to były silniki oodychające pełna parą.

Przynajmniej jest to smród widoczny a nie silentsmrody które sadze maja odfiltrowaną a capi na 5km za nim :)

Jednakże nie o tym dyskutujemy-a o dzwięku diesla :)Gonias to widział na zlocikach lokalnych i mówił że na zywo o wiele lepiej.

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 15 mar 2016, 21:56

Obrazek
Obrazek

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 15 mar 2016, 22:53

Co to za silniki?
Narazie czytam

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 15 mar 2016, 23:36

Każdy jeden 32v i pierwszy wypust 40v (aka "maly dzwon") BCY/BFM w tej chwili nie mam na wierzchu.
Ciekawe jest to ze Phaeton 40v ma maly dzwon bo ma 6hp19, a a8 D3 mpi duży dzwon bo ma 6hp26. Duzy dzwon ma tez Touareg 40v. Touareg 40v jest tez 10boltem. A d3 40v i phaeton 8boltem.
Pojebane to jest zdrowo....

Gość

Post autor: Gość » 16 mar 2016, 00:38

Czyli BCY nie skrecisz ze skrzynia manualna z S8 ? Tzn nie bez przerobek?

WOY
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 19 lut 2016, 19:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: WOY » 16 mar 2016, 00:59

Przemek21 Bardzo fajny temat :D Trzymam kciuki za dalesze mody ;)
Przesledzielm dzisiaj caly temat i poza jakimis zbednymi wywodami po co bo mozna nowsze lepsze itp pelen szacun dla inwestora mechanika i stroiciela ;)
Moje pytanie, bo mnie to dosc mocno interere czy takie wyniki na sofcie idzie ogarnac na OEM gratach i odprezeniu czy trzeba cos jednak zakuwac ?
Jesli tylko odprezenie to jakie bo "gorszych" tlokow chyba nie ma ?
Jedyne co dalem rade ogarnac jak narazie z 4.2 to lepsze tloki doprezajace zeby zyskac w N/A troche KM i Nm.
Ps. dlaczego z tak duzej pojemnosci tak male przyrosty mocy i Nm ??

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 16 mar 2016, 07:45

Apo - tak trzeba delikatnie pokombinować. Chyba ze bierzesz skrzynie manualna 0Bx z nowych audi (c7, b8 itp) to skrecisz bez czegokolwiek.

Narazie najmocniejszy Stock w Polsce (czyli nasze b6) ma 680hp i pod 900Nm na vervie 98. Bez kucia, na serii.

Maly? Abz jak zdrowy to wypluje 290hp/390nm (i to po strojeniu - seria seria 270 hp maks. Tu masz boost 1,3 spadające na 1,1 bo wtryskow nie ma i masz 2x tyle - czyli kreski sa takie jak byc powinny.

WOY
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 19 lut 2016, 19:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: WOY » 16 mar 2016, 10:40

Moze zle to ujalem ze "mały" :)
jak na serie to wynik jest bdb <brawo>
Trzeba bedzie w takim razie pomyslec nad dmuchnieciem jakiegos staruszka ABZ :D

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 16 mar 2016, 12:18

Byloby spokojnie 600+hp na 800+nm gdyby:
- wtryski byly większe
- nie balibyśmy z Przemkiem o skrzynie
PS. Zawsze czeka w zanadrzu 6hp32

WOY
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 19 lut 2016, 19:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: WOY » 16 mar 2016, 13:33

Mysle ze 450-500KM i sporo wiekszy niuton to juz swiat i ludzie a jak da sie w miare bezpiecznie podciagnac pod 550-600 to juz bajka ;)
A jak inne podzespoly przeniesienia napedu poza skrzynia , oski , mosty itd daja rade czy tez lepiej szukac cos z nowszych mocniejszych sztuk ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl