![]() |
![]() |
[D3 05 4.2TDI ] a8 d3 4.2 tdi vs 745D
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
[D3 05 4.2TDI ] a8 d3 4.2 tdi vs 745D
Witam wszystkich. Czy ktos mial porownanie a8 d3 4.2 tdi do bmw e65 745d o mocy 330km ? Wie ktos moze czy silnik bmw jest rownie udany co 4.2 tdi ?
na temat samego motoru się nie wypowiem (jeśli chodzi o awaryjność) gdyż nie mam pojęcia. Jakiś czas temu sam stałem przed dylematem takim jak ty. Gdy obejrzałem 2 bmki (od nich zacząłem), czegoś mi w nich brakowało a i ten wygląd też jakby potrzebował jakiegoś dorobienia (wg mnie). Jako 3 autko obejrzałem a8 (co prawda trup jak skur******, handlarz stwierdził igła) i nawet nie otworzyłem więcej ani jednego ogłoszenia z bmw. Jeździłem zarówno 745d na jeździe testowej jak i obecnie mam 4.2tdi, jeśli chodzi o porównanie obu motorów, wydaje mi się, że bmka była nieco żwawsza, może przez fakt napędu tylko na tylną oś, nie wiem. Natomiast wykonanie, design, wg mnie ogromny plus dla a8.
BMW 745d E65/66 - V8, 4,4l(4423 cm³), DOHC, turbo, wtrysk Common Rail, 300/330KM, 700Nm, 6,8s do 100km/h, Vmax=250 km/h, spalanie 9,5l/100km
Audi A8 D3 4.2TDI - V8, 4,1l(4134 cm³), DOHC, 2x turbo, wtrysk Common Rail, 326 KM, 650 Nm, 5,8s do 100km/h, Vmax=250km/h, spalanie 9,4l/100km
Tak różni sie to w tabelkach. A8 jest o 1s szybsze do 100km/h.
Audi A8 D3 4.2TDI - V8, 4,1l(4134 cm³), DOHC, 2x turbo, wtrysk Common Rail, 326 KM, 650 Nm, 5,8s do 100km/h, Vmax=250km/h, spalanie 9,4l/100km
Tak różni sie to w tabelkach. A8 jest o 1s szybsze do 100km/h.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Masa + quattro. Co na 4 koła to na 4 i zawsze będzie lepiej niż na 2.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Albo bmw bedzie szybsze pozniej. Byc moze naped RWD i potezny moment nie pozwalaja osiagnac lepszego czasu do 100km/h, ale pozniej juz bedzie sprawnie przenosic moc na kola. Do tego przy wyzszych predkosciach dochodza opory quattro, a bmw tego problemu nie ma.PABLO200 pisze:1s to ogromna różnica
na innych wartościach prędkości i poszczególnych biegach jeszcze bardziej sie rozjadą
Tak czy siak, oba auta sa szybkie i tu raczej awaryjnosc, stylistyka i wykonanie wchodza w gre.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
Czemu wadę?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
drago, to tylko moja opinia ale mialem a8 d3 sprzed liftu w ktorej padl kompresor. Po zmianie na nowy po nocy i tak tyl siedzial przed odpalaniem. W kolejnej a8 po lifcie kompresor dlugo pompowal...pewnie tez juz padal. Nie widze kompletnie zadnej roznicy w komforcie jazdy pomiedzy pneumatyka w a8 a zwykla zawiecha np w e65. Jedyna roznica to koszty napraw. Najmilej wspominam s klase w140 to byl dopiero komfort !
Porównując z pneumatyka bmw i s klasy audi może wypada najgorzej w moim odczuciu ale nie spotkałem jeszcze auta z tradycyjnym które byłoby zbliżone komfortem do pneumatyki.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
Po czym wnosisz że masz zawias z S8?... Przełożyłeś?...... z ciekawości pytamAdrianplock pisze:masz Drago racje pneumatyka to zawsze jest mega komfort nawet u mnie na zawieszenie od Eski S8![]()

Polemizowałbym z tą teoriąAdrianplock pisze:a kompresoy padają jak jest niesprawy rozdzielacz albo nie ma poprawnego przepływu pradu wtedy pompują pompują i sie grzeją i sie wyrabiają i padają to zawsze jest z winy uzytkownika![]()

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
u mnie nie mogł sie wyłaczyć, wiesz dlaczego ??? vcds nic nie pokazał zero błedu zwarcia słowem luz blus i cukierki , strzelaj co było nie tak 
pod fartuchem idzie dwa filterki , nie miałem ani jednego załozyłem i zaczął sie wyłączać , powiedział byś ze to by coś zmieniło ??? bo ja nie a Jednak

pod fartuchem idzie dwa filterki , nie miałem ani jednego załozyłem i zaczął sie wyłączać , powiedział byś ze to by coś zmieniło ??? bo ja nie a Jednak
TYLKO V8