![]() |
![]() |
![]() |
[D3 05 4.2TDI ] a8 d3 4.2 tdi vs 745D
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
[D3 05 4.2TDI ] a8 d3 4.2 tdi vs 745D
Witam wszystkich. Czy ktos mial porownanie a8 d3 4.2 tdi do bmw e65 745d o mocy 330km ? Wie ktos moze czy silnik bmw jest rownie udany co 4.2 tdi ?
na temat samego motoru się nie wypowiem (jeśli chodzi o awaryjność) gdyż nie mam pojęcia. Jakiś czas temu sam stałem przed dylematem takim jak ty. Gdy obejrzałem 2 bmki (od nich zacząłem), czegoś mi w nich brakowało a i ten wygląd też jakby potrzebował jakiegoś dorobienia (wg mnie). Jako 3 autko obejrzałem a8 (co prawda trup jak skur******, handlarz stwierdził igła) i nawet nie otworzyłem więcej ani jednego ogłoszenia z bmw. Jeździłem zarówno 745d na jeździe testowej jak i obecnie mam 4.2tdi, jeśli chodzi o porównanie obu motorów, wydaje mi się, że bmka była nieco żwawsza, może przez fakt napędu tylko na tylną oś, nie wiem. Natomiast wykonanie, design, wg mnie ogromny plus dla a8.
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
BMW 745d E65/66 - V8, 4,4l(4423 cm³), DOHC, turbo, wtrysk Common Rail, 300/330KM, 700Nm, 6,8s do 100km/h, Vmax=250 km/h, spalanie 9,5l/100km
Audi A8 D3 4.2TDI - V8, 4,1l(4134 cm³), DOHC, 2x turbo, wtrysk Common Rail, 326 KM, 650 Nm, 5,8s do 100km/h, Vmax=250km/h, spalanie 9,4l/100km
Tak różni sie to w tabelkach. A8 jest o 1s szybsze do 100km/h.
Audi A8 D3 4.2TDI - V8, 4,1l(4134 cm³), DOHC, 2x turbo, wtrysk Common Rail, 326 KM, 650 Nm, 5,8s do 100km/h, Vmax=250km/h, spalanie 9,4l/100km
Tak różni sie to w tabelkach. A8 jest o 1s szybsze do 100km/h.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Masa + quattro. Co na 4 koła to na 4 i zawsze będzie lepiej niż na 2.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 515
- Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
- Lokalizacja: Kraków
Albo bmw bedzie szybsze pozniej. Byc moze naped RWD i potezny moment nie pozwalaja osiagnac lepszego czasu do 100km/h, ale pozniej juz bedzie sprawnie przenosic moc na kola. Do tego przy wyzszych predkosciach dochodza opory quattro, a bmw tego problemu nie ma.PABLO200 pisze:1s to ogromna różnica
na innych wartościach prędkości i poszczególnych biegach jeszcze bardziej sie rozjadą
Tak czy siak, oba auta sa szybkie i tu raczej awaryjnosc, stylistyka i wykonanie wchodza w gre.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Czemu wadę?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
drago, to tylko moja opinia ale mialem a8 d3 sprzed liftu w ktorej padl kompresor. Po zmianie na nowy po nocy i tak tyl siedzial przed odpalaniem. W kolejnej a8 po lifcie kompresor dlugo pompowal...pewnie tez juz padal. Nie widze kompletnie zadnej roznicy w komforcie jazdy pomiedzy pneumatyka w a8 a zwykla zawiecha np w e65. Jedyna roznica to koszty napraw. Najmilej wspominam s klase w140 to byl dopiero komfort !
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Porównując z pneumatyka bmw i s klasy audi może wypada najgorzej w moim odczuciu ale nie spotkałem jeszcze auta z tradycyjnym które byłoby zbliżone komfortem do pneumatyki.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Po czym wnosisz że masz zawias z S8?... Przełożyłeś?...... z ciekawości pytamAdrianplock pisze:masz Drago racje pneumatyka to zawsze jest mega komfort nawet u mnie na zawieszenie od Eski S8![]()

Polemizowałbym z tą teoriąAdrianplock pisze:a kompresoy padają jak jest niesprawy rozdzielacz albo nie ma poprawnego przepływu pradu wtedy pompują pompują i sie grzeją i sie wyrabiają i padają to zawsze jest z winy uzytkownika![]()

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
u mnie nie mogł sie wyłaczyć, wiesz dlaczego ??? vcds nic nie pokazał zero błedu zwarcia słowem luz blus i cukierki , strzelaj co było nie tak 
pod fartuchem idzie dwa filterki , nie miałem ani jednego załozyłem i zaczął sie wyłączać , powiedział byś ze to by coś zmieniło ??? bo ja nie a Jednak

pod fartuchem idzie dwa filterki , nie miałem ani jednego załozyłem i zaczął sie wyłączać , powiedział byś ze to by coś zmieniło ??? bo ja nie a Jednak
TYLKO V8