![]() |
![]() |
A8 4.2 Quattro 2001
Jako, że wymiana maski spowodowała, że zagościła u mnie pokrywa od S8 z grillem od tego samego modelu postanowiłem iśc za ciosem i przerobić zewnętrznie swoje zwykłe A8 na S8. Zapewne wielu z was będzie zdziwionych czmu Avusy od S8 z przed liftu... Otóż po pierwsze bardzo ciężko dostać Avusy od S8 D2 po lifcie a te kupiłem w super atrakcyjnej cenie, mi się generalnie moje 8 teraz bardzo podoba :-)
![Obrazek]()
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
Prelude bardzo fajna, mam do niej słabość bo sam chciałem kupić z oczywiście H22A pod maską. Śledziłem forum prelude z rok czasu, już byłem napalony na jedną klubową sztukę z dużą ilością gadżetów JDM, jednak pech chciał, że rozwaliłem piękną setkę C4, kasa została zablokowana, jak odzyskałem $ zbliżała się zima i dałem sobie spokój z prelude a czymś jeździć trzeba było więc kupiłem A6 C4 2.8 QUATTRO ;-)
Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną
Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną
zdecydowanie sprzedaj A6 i w to miejsce kup Prelude zaś swoje A8 zmień na A8 4.2 albo S8 :mrgreen:sebos17 pisze:Prelude bardzo fajna, mam do niej słabość bo sam chciałem kupić z oczywiście H22A pod maską. Śledziłem forum prelude z rok czasu, już byłem napalony na jedną klubową sztukę z dużą ilością gadżetów JDM, jednak pech chciał, że rozwaliłem piękną setkę C4, kasa została zablokowana, jak odzyskałem $ zbliżała się zima i dałem sobie spokój z prelude a czymś jeździć trzeba było więc kupiłem A6 C4 2.8 QUATTRO ;-)
Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
Max z tego wniosek wszystkie drogi prowadzą do dużych i szybkich samochodów ;-) A tak serio, jedno "oszczędniejsze" na co dzień musi zostać, które zobaczymy wiosną
Tak na marginesie, moja locha :-P http://www.a8team.pl/topics4/1238.htm#14883
Tak na marginesie, moja locha :-P http://www.a8team.pl/topics4/1238.htm#14883
A ja powiem tak...sebos17 pisze:(...) Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną
jeżeli piszesz że masz wymęczony kręgosłup i narzekasz na komfort Prelude to polecam - nie kupuj S8... kup A8 4.2V8 po lifcie (najlepiej z końcówki produkcji bo łatwiej trafić mało zmęczone i full opcję) i będziesz miał auto mocne i komfortowe...
eSa ma swój urok ale zawiecha jest twarrrrrda niezależnie od rozmiaru opon.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
eSą nie latałem, dlatego jeżeli nawet dojdzie do zmian to najpierw pomacam, zdegustuję, wypróbuję. Jeżeli nie zmieści się w moich kryteriach to wybór będzie jeden.FOSS pisze: A ja powiem tak...
jeżeli piszesz że masz wymęczony kręgosłup i narzekasz na komfort Prelude to polecam - nie kupuj S8... kup A8 4.2V8 po lifcie (najlepiej z końcówki produkcji bo łatwiej trafić mało zmęczone i full opcję) i będziesz miał auto mocne i komfortowe...
eSa ma swój urok ale zawiecha jest twarrrrrda niezależnie od rozmiaru opon.
Jest jeszcze jedno rozwiązanie, co prawda uwłaczające ideę S8, jednak pozostanie komfort i moc 8-) a mianowicie, do S8 założyć zawieszenie od A8. Względem fabrycznego A8 zyskamy mocniejszy silnik, lepsze hamulce i inne dobrodziejstwa wynikające z modelu S8 a przy tym będzie to tańsze i łatwiejsze rozwiązanie w porównaniu do podnoszenia walorów użytkowych zwykłej A8. Jeżeli zapadnie decyzja o sprzedaży auta zawieszenie można zamontować z powrotem i nie będzie śladu modyfikacji.
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
No właśnie Panowie - ja w swojej A8 mam zawieszenie od eski - tak poprzedni klient sobie zamówił - ale muszę przyznać - że komfort odbiega zdecydowanie od poprzedniej A8 z "normalnym: zawieszeniem... Przyznam, że boję się zbliżającej zimy i większych dziur na drodze.
Jak to jest z faktem przywrócenia zawieszenia od A8 - dużo modyfikacji ?
Jak to jest z faktem przywrócenia zawieszenia od A8 - dużo modyfikacji ?
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
No cóż... nie śmiałem proponować ale... całkiem słusznie i naukowo...sebos17 pisze:(...) Jest jeszcze jedno rozwiązanie, co prawda uwłaczające ideę S8, jednak pozostanie komfort i moc 8-) a mianowicie...
bądź co bądź to auto jest dla Ciebie a nie ty dla auta więc jeżeli tak będzie Ci lepiej i wygodniej to można zrobić tak jak mówisz ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ktoś z klubu czy osoba z zewnątrz?Max pisze:No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć
Ciekaw jestem kiedy za nim zatęsknisz... ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
osoba z zewnątrz ale na forum jest zarejestrowany kolega, zapewne się pochwali ;-) Co do A8 to drugi raz już raczej takiego auta nie kupie :-)FOSS pisze:Ktoś z klubu czy osoba z zewnątrz?Max pisze:No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć
Ciekaw jestem kiedy za nim zatęsknisz... ;-)
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
Dziwi mnie trochę, że każdy z forumowiczów który sprzeda swoją ósemkę stanowczo stwierdza iż nie powróci do A8/S8. Dziwi mnie to bo większość z nas kupowało te auta świadomie i na początku je chwalą, a potem większość z nich twierdzi iż są to auta bardzo awaryjne. Każde auta bez względu na markę mają prawo się psuć. Jest tylko ta różnica że niektóre z części są od kilku do kilkudziesięciu procent droższe. Ale każdy z nas kupując to auto z tym się liczył.
Dążenie do doskonałości.
ja akurat stałem się właścicielem mojej A8 zupełnie przez przypadek, gdybym normalnie kupował auto na pewno bym nie brał pod uwagę Audi A8daro72 pisze:Dziwi mnie trochę, że każdy z forumowiczów który sprzeda swoją ósemkę stanowczo stwierdza iż nie powróci do A8/S8. Dziwi mnie to bo większość z nas kupowało te auta świadomie i na początku je chwalą, a potem większość z nich twierdzi iż są to auta bardzo awaryjne. Każde auta bez względu na markę mają prawo się psuć. Jest tylko ta różnica że niektóre z części są od kilku do kilkudziesięciu procent droższe. Ale każdy z nas kupując to auto z tym się liczył.

Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.