[D3 ALL ] Swap z automatu na manual
Stawiam, że jakieś sprawdzenie położenia selektora czy jest na pozycji P.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Auto prawie miesiąc temu wyjechało do lakiernika. Nie zostało tak finalnie skończone ale jeździło. Po prostu zeszło się trochę dłużej niż myślałem a termin u lakiernika był zarezerwowany już dawno. Najdłużej męczyłem się ze skompletowaniem pedału sprzędła. Wcześniej pisałem że pedał sprzęgła prawie ogarnięty - zapomniałem wtedy o istnieniu modułu wycieraczek który kolidował z 1 wersją pedałów. Obecnie też prawa półoś jest "zdrutowana" bo auto musiało wyjechać. Ogólnie auto niedługo wraca od lakiernika w nowym kolorze i mechanicznie pozostało naprawdę niewiele.Pozostaje kwestia elektroniki ale to jak będzie wszystko pokończone to będę się gdzieś umawiał na ogarnięcie.peter22 pisze:dokładnie jeśli nie obejdziesz tej stacyjki to będzie problem z wyjęciem kluczyka
[ Dodano: 2016-06-14, 08:52 ]
jak tam prace ???
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Temat albo auto umarło, a szkoda
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
Fizycznie jeździć to jeździ - jakieś pierdoły do poskładania zostały ale uparłem się ogarnąć elektronikę - za bardzo nikt nie chciał się podjąć bądź po prostu twierdził że ABS i ESP nie będą działać. Przerobiłem więc S6 C5 na manual żeby przetrzeć szlak - udało się nie było żadnym błędów i niepożądanych kontrolek. Ogólnie inne projekty ale właśnie wracam do D3 stąd wizyta na forum.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
vcds
02 auto-trans
08 mes.blocs
04 grupa
proszę
02 auto-trans
08 mes.blocs
04 grupa
proszę
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Temat utknął w martwym punkcie ;/ powoli rozważam powrót do automatu i sprzedaż na rzecz rs6 c5 gdzie jestem pewien że swap bym ogarnął na obecnych gratach. Problem w tym że nie było jakiegokolwiek a8 d3 w manualu stąd nie ma ABS'u pod manual itp. Była próba wrzucenia komputera z s6 c5 manual + ABS z S6 c5 ale pomimo że kompy pb w obydwu to bosch me 7.1 a ABS'y to bosch 5.7 to w a8 większość komunikacji idzie po CAN - typu komunikacja z elektrycznym ręcznym, licznikiem itp. Coś tam dzwoniłem po fachowcach ale nikt nie chce się podjąć - chyba zbyt nowa i skomplikowana technologia bo do RS6 C5 gdzie CAN tak jak w S6 C5 jest ograniczony do magistrali napędu (TCU+ECU+ABS) temat ktoś ogarnął i jest to dostępne. Może ktoś ma idealną skrzynię do A8 D3 z tego co pamiętam oznaczenie GNU?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Próbowałeś kontaktu z DIGITUN albo CZORNY CUSTOMS ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Wydaje mi się, że D3 należałoby krzyżować z A6C6 - tam była skrzynia manualna a elektronika i komunikacja jest już na podobnym poziomie co w D3.Tashi pisze:Temat utknął w martwym punkcie ;/ powoli rozważam powrót do automatu i sprzedaż na rzecz rs6 c5 gdzie jestem pewien że swap bym ogarnął na obecnych gratach. Problem w tym że nie było jakiegokolwiek a8 d3 w manualu stąd nie ma ABS'u pod manual itp. Była próba wrzucenia komputera z s6 c5 manual + ABS z S6 c5 ale pomimo że kompy pb w obydwu to bosch me 7.1 a ABS'y to bosch 5.7 to w a8 większość komunikacji idzie po CAN - typu komunikacja z elektrycznym ręcznym, licznikiem itp.
Krzyżowania D3 z A6C5 też bym się nie podjął bo jak sam zauważyłeś to dwa inne światy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-