Seryjne nie są przecięte - są zwulkanizowane razem z drążkiem stabilizatora.Korton pisze:Skad to info? Seryjne sa przeciete...
Przecięte są natomiast te od D2
Seryjne nie są przecięte - są zwulkanizowane razem z drążkiem stabilizatora.Korton pisze:Skad to info? Seryjne sa przeciete...
Tak poliuretany, tylko wiem ze byly rozscinane w jednym miejscu do zalozenia, nie nasuwane.Lukas134 pisze:Korton, ale zamontowałes te poliuretany? Ja jeździłem na tych z D2 2 lata i było spoko, wczoraj zmieniałem rozrusznik i musiałem wyjąc sanie to znowu założyłem nowe Lemfordery z D2 za całe 14zl komplet bo i tak trzeba było zdjąć i tak 😉
mi to kolega Foss sprawdzał po nr vindrago_o pisze:Inna sprawę, że w D3 to chyba są różne grubości stabilizatora. Jesteście pewni, że zawsze będą to gumy z S8 D2. TDI mają dla przykładu w D3 grubszerokość stabilizatory. Pisali o tym koledzy. I do mnie w TDI idzie ta guma z S8 D2. A co w benzynie kach gdzie jest węższy stabilizator?
Oczywiście że tak.BARTEKKOLO pisze:Czy potrzebne jest zdjęcie plastikowej podłogi pod spodem?
Czy chodziło o osłonę? Bo nie potrafiłem tego skumać?FOSS pisze:Oczywiście że tak.BARTEKKOLO pisze:Czy potrzebne jest zdjęcie plastikowej podłogi pod spodem?