części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Gumy drążka stabilizatora przód Audi D3


Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 mar 2016, 16:10

Korton pisze:Skad to info? Seryjne sa przeciete...
Seryjne nie są przecięte - są zwulkanizowane razem z drążkiem stabilizatora.
Przecięte są natomiast te od D2 :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 26 mar 2016, 15:05

drago_o pisze:Seryjne są niewymienialne ze stabilizatorami :)
Zapomnialem, przeciete sa te ktore wczesniej montowalem, czyli od S8 D2, a zolte sa identyczne z seryjnymi. Ciekawi mnie sposob montazu, bo w ulotce producenta nic o tym nie bylo.

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 26 mar 2016, 21:21

Korton, ale zamontowałes te poliuretany? Ja jeździłem na tych z D2 2 lata i było spoko, wczoraj zmieniałem rozrusznik i musiałem wyjąc sanie to znowu założyłem nowe Lemfordery z D2 za całe 14zl komplet bo i tak trzeba było zdjąć i tak 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 26 mar 2016, 22:10

Lukas134 pisze:Korton, ale zamontowałes te poliuretany? Ja jeździłem na tych z D2 2 lata i było spoko, wczoraj zmieniałem rozrusznik i musiałem wyjąc sanie to znowu założyłem nowe Lemfordery z D2 za całe 14zl komplet bo i tak trzeba było zdjąć i tak 😉
Tak poliuretany, tylko wiem ze byly rozscinane w jednym miejscu do zalozenia, nie nasuwane.

dawid15
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 10 mar 2015, 22:24
Lokalizacja: Kępno

Post autor: dawid15 » 03 kwie 2016, 09:09

Teraz sobie uświadomiłem, że też mam z tym problem np na progach zwalniających i przewaznie z rana jak jest auto zimne ale miałem wrażenie, że to słychać koło podszybia i że coś mi za deske wleciało:) czy to też może być powodem skrzypienia przy skręcaniu kołami? Biorę się za wahacze w tym tygodniu i chcę to załatwić za jednym razem :)

BARTEKKOLO
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: BARTEKKOLO » 15 maja 2016, 11:55

Panowie, czy mógł by ktoś podać konkretnego linka z tymi tulejami, które na pewno by pasowały. Rozumiem, że są to od S8D2 po lift? A może jakaś krótka instrukcja jak to zrobić? Bo do wymiany mam też łącznik stabilizatora, czy wykonam to na lewarku we własnym zakresie, bo mechanikiem nie jestem ale dla własnej satysfakcji chciałbym się tego podjąć.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 maja 2016, 16:44

Jak będę w domu mogę spisać Ci numer części dokładnie. Stare gumy musisz wyciąć a te z d2 lekko stuningowac aby spasowały. No i rozciąć bo nasuwa to będzie ciężko.

Inna sprawę, że w D3 to chyba są różne grubości stabilizatora. Jesteście pewni, że zawsze będą to gumy z S8 D2. TDI mają dla przykładu w D3 grubszerokość stabilizatory. Pisali o tym koledzy. I do mnie w TDI idzie ta guma z S8 D2. A co w benzynie kach gdzie jest węższy stabilizator?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 15 maja 2016, 21:11

drago_o pisze:Inna sprawę, że w D3 to chyba są różne grubości stabilizatora. Jesteście pewni, że zawsze będą to gumy z S8 D2. TDI mają dla przykładu w D3 grubszerokość stabilizatory. Pisali o tym koledzy. I do mnie w TDI idzie ta guma z S8 D2. A co w benzynie kach gdzie jest węższy stabilizator?
mi to kolega Foss sprawdzał po nr vin :)
poza tym suwmiarka w łapę i można obie w 5min samemu zmierzyć stabliizator bo przy kole jest odsłonięty.

BARTEKKOLO
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: BARTEKKOLO » 15 maja 2016, 21:14

Zamówiłem gumy o średnicy 27mm i 29 mm nie są to wielkie pieniądze więc najwyżej któreś zostaną. Teraz bardziej interesuje mnie jak je założyć. Jeżeli ktoś może to proszę opisać krok po kroku. Czy potrzebne jest zdjęcie plastikowej podłogi pod spodem?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 maja 2016, 23:29

BARTEKKOLO pisze:Czy potrzebne jest zdjęcie plastikowej podłogi pod spodem?
Oczywiście że tak.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 maja 2016, 06:04

FOSS pisze:
BARTEKKOLO pisze:Czy potrzebne jest zdjęcie plastikowej podłogi pod spodem?
Oczywiście że tak.
Czy chodziło o osłonę? Bo nie potrafiłem tego skumać?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

BARTEKKOLO
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: BARTEKKOLO » 16 maja 2016, 07:47

Tak chodziło o plastikową osłonę chroniącą auto od dołu, tak więc to już wiem i co dalej, co jeszcze trzeba zdjąć/ odkręcić i jak najlepiej to wykonać? Będę bardzo za rady osób, które mają to za sobą albo wiedzą jak się za to zabrać.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 maja 2016, 08:05

To poproś któregoś z kolegów o instrukcję z ELSA i będziesz miał wszystko.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

BARTEKKOLO
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 28 cze 2013, 13:40
Lokalizacja: Rzepin

Post autor: BARTEKKOLO » 16 maja 2016, 08:36

Raczej w instrukcji tego nie będzie bo wg. Audi drążek wymienia się w całości, no fakt może będzie tam jak go odkręcić jednak myślę, ze rady kolegów, którzy to robili wystarczą. Ale jeżeli ktoś posiada takową instrukcję również będę wdzięczny.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 maja 2016, 08:38

Będzie dokładnie opisane jak go zdemontować. Zresztą tam nie ma jakiejś wielkiej logiki jak zdejmiesz osłonę. Nowe i tak trzeba rozciąć bo z założeniem och w całości to raczej słabo wykonalne.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl