Żeby nie było potem jęków i stęków
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Łączniki obniżające
-
Gość
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Spokojnie dam radę
Tu nie ma wielkich ideologii, wstępne testy już zrobiłem zapomocą dość sztywnego druta 
FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu
Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam.
FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Kurier mi przegubów nie przywiózł mimo, że na necie miał je w dostarczeniu. Liczę na jutro i może wieczorem jeszcze zapodam foto.
[ Dodano: 2016-05-16, 22:34 ]
Taki efekt przy maksymalnym skręceniu łączników. Regulacja daje możliwość ustawienia ich od ori do tego co na zdjęciach. Na życzenie mogę zrobić krótsze
Z tyłu opona schodzi się na równo z nadkolem, może minimalnie się chowa. Przód ma odrobinę miejsca na amortyzację
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
[ Dodano: 2016-05-16, 22:34 ]
Taki efekt przy maksymalnym skręceniu łączników. Regulacja daje możliwość ustawienia ich od ori do tego co na zdjęciach. Na życzenie mogę zrobić krótsze
Z tyłu opona schodzi się na równo z nadkolem, może minimalnie się chowa. Przód ma odrobinę miejsca na amortyzację



Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
jordan233
- Super Klubowicz

- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Działają ale też sa obniżone jak i dynamic. Później wrzucę foto na comforcie 
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
Damias
- Forum Audi A8

- Posty: 156
- Rejestracja: 20 lip 2015, 12:49
- Lokalizacja: Warszawa
Obniżenie - kwestia gustu
Mi osobiście to nie pasuje choć kiedyś też byłem zwolennikiem glebienia głównie dla lepszego wyglądu. Z czasem jednak więcej plusów dostrzegam przy standardowym zawiasie
Na pewno duży plus za własnoręczne wykonanie i uzyskany zamierzony efekt przy niedużym nakładzie środków 
P.S.
Ładnie Ci światła przednie świecą (3 fotka), muszę się w końcu zabrać za swoje.
P.S.
Ładnie Ci światła przednie świecą (3 fotka), muszę się w końcu zabrać za swoje.
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Ogólnie zawsze jeździłem na dynamic. Spoko się jeździ ale wyglądem było słabo. Teraz mogę jeździć na comfort i mam to co wcześniej na dynamic(trochę obniżone VCDS'em) a mam dodatkowy obniżony dynamic/postojowy/anty blokadowy/cieszący oko 
Lampy jeszcze nie skończone z braku czasu ale dzięki. W planie ma być jeszcze lepiej
No i będę musiał zrobić im jakąś regulację teraz po zmianie łączników aby nie zabijac światłem w nocy.
[ Dodano: 2016-05-18, 19:43 ]
Dodałem dwa zdjęcia za dnia na obu poziomach. Czy uważacie, że przód powinien trochę bardziej zejść w dół? Bo mam takie wrażenie.
Comfort:
Dynamic:
![Obrazek]()
Lampy jeszcze nie skończone z braku czasu ale dzięki. W planie ma być jeszcze lepiej
[ Dodano: 2016-05-18, 19:43 ]
Dodałem dwa zdjęcia za dnia na obu poziomach. Czy uważacie, że przód powinien trochę bardziej zejść w dół? Bo mam takie wrażenie.
Comfort:
Dynamic:

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Właściwie to nie "pomoc w montażu" ale pełne wsparcie techniczne jak zamontować poprawnie i jak rzucić auto na glebę i jednocześnie uniknąć szkód na samochodzie - taka to niby subtelna różnica ale im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jestdrago_o pisze:FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu![]()
Owszem, w moim zestawie niczego nie trzeba rozpinać dzięki czemu ewentualne regulacje pomiędzy trybem do jazdy dziennej a trybem zlotowym czy jakiekolwiek inne korekty ustawień można dokonywać łatwiej i szybciej.drago_o pisze:Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam.
Noi na moim zestawie regulacja jest całkowicie płynna
Taki zestaw jak ty robisz miałem 5 lat temu... kupiony z Niemiec bo w PL nikt tego wtedy nie robił a sam dopiero zaczynałem dłubanie w ósemkach.
Mi nikt nie tłumaczył co i jak mam z tym dokładnie robić więc poznałem sam wszelkie jego wady i zalety... i dlatego mój jest inny
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwaćFOSS pisze:im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jest
Puki co zdejmowanie koła mi nie przeszkadza a łączniki robię identycznej długości. Jest na nich 1cm regulacji. Auto poziomuję VCDS'em. W tych Twoich można pewnie je wypoziomować spokojnie łącznikami i równo ustawić
Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale... W żadnym wypadku nie straszę czy nie zniechęcam ale znam to z autopsji i wiem, że następne przemyślenia nadejdą pewnie już wkrótce...drago_o pisze:A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwać![]()
- parkowanie przodem przy krawężniku
- parkowanie tyłem przy krawężniku
- parkowanie równoległe, także z wjazdem bokiem na krawężnik
- pokonywanie "leżących policjantów"
- pokonywanie przejazdów kolejowych a także "zwykłych" tramwajowych
- omijanie "okrakiem" różnych przeszkód na drodze np. studzienka, kamień, gruda ziemi, but, zwierzę
- koleiny i garby
W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą"
Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi
Moim zdaniem jest OK.drago_o pisze:Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie?
Zresztą to czy jest wystarczająco nisko czy nie zweryfikujesz sam w trakcie jazdy.
Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz
W tym miejscu wyjątkowo muszę przyznać, że kupując swoje D3 nie miałem jeszcze odpowiedniej wiedzy żeby w 100% świadomie wybrać wszystkie elementy jego wyposażenia. Noi takim strzałem trochę "poza tarczę" było właśnie zawieszenie - kupując chciałem mieć zawias sportowy ale później, kiedy rzuciłem je na glebę, zmieniłem zdanie.
Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic - ja tego komfortu niestety nie mam a że jeżdżę tym autem na codzień i robię sporo kilometrów to polskie drogi szybko zweryfikowały mój poziom obniżenia
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Nie przyjdą, tylko przyszły... jakieś 40min po zamontowaniu pojawiła sie pierwsza rysa na nowym zderzaku. Parkowałem pod marketem i tą poprzeczką pod dolnym grillem prosto w krawężnik. Całe szczęści bez pęknięć.FOSS pisze:- parkowanie przodem przy krawężniku
Będę musiał bo pewnie już tak łatwo w nadkole nie wejdzie wszystko jak teraz.FOSS pisze:Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz
To jest ogromny +, sam nie miałem do końca świadomości różnicy sport/dynamic ale jak to się mówi "...ślepej kurze ziarno..."FOSS pisze:Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic
I tu zawarta jest myśl jaką kiedyś się podzieliłem na forum. Ja osobiście mam tak, że im lepszym autem i fajniejszym się poruszam tym wolniej by się chciało jechać bo można czuć się dumnym z niegoFOSS pisze:W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą"
Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi
No i teraz nie mam czasu ale muszę podjechać na SKP i sprawdzić wysokość świateł, żeby je w miarę poprawnie ustawić
Sam jeszcze na garnuszku ojca poruszałem się M6. Później znacznie spokojniej jak je rozbiłem mazdą ale też twardo i nisko. Teraz mam w tym temacie bardzo fajnych sąsiadów/znajomych w promieniu 100-200m, którzy uwielbiają pomykać po torach i czasem się tym pobujam z nimiFOSS pisze:Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Jest możliwość obniżenia za pomocą adaptacji zawieszenia i podania oszukanych wartości.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
eed
- Super Klubowicz

- Posty: 343
- Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
- Lokalizacja: Gryfino - Aukra







