Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 ALL ] Łączniki obniżające

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
Gość

Post autor: Gość » 13 maja 2016, 10:06

Drago a ty wiesz że na tym się temat nie kończy? FOSS kiedys to opisywał :]
Żeby nie było potem jęków i stęków :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 13 maja 2016, 10:14

Spokojnie dam radę ;) Tu nie ma wielkich ideologii, wstępne testy już zrobiłem zapomocą dość sztywnego druta :D

FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu :P Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Immo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 63
Rejestracja: 29 sty 2013, 13:56
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Immo » 15 maja 2016, 20:10

drago_o pisze:Tak, mamówiłem z nierdzewki. Jutro albo w sobotę będę zakłądał pierwszy komplet do siebie więc wrzuce jakieś foto co i jak :)
I jak tam, zamontowałeś nowe łączniki? :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 16 maja 2016, 22:34

Kurier mi przegubów nie przywiózł mimo, że na necie miał je w dostarczeniu. Liczę na jutro i może wieczorem jeszcze zapodam foto.

[ Dodano: 2016-05-16, 22:34 ]
Taki efekt przy maksymalnym skręceniu łączników. Regulacja daje możliwość ustawienia ich od ori do tego co na zdjęciach. Na życzenie mogę zrobić krótsze :)

Z tyłu opona schodzi się na równo z nadkolem, może minimalnie się chowa. Przód ma odrobinę miejsca na amortyzację :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 17 maja 2016, 07:17

Bardzo fajnie wyszło -też chce takie:)
Ttruby Komfort i Lift tez działają czy to takie stałe rozwiązanie :)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 17 maja 2016, 07:35

Działają ale też sa obniżone jak i dynamic. Później wrzucę foto na comforcie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Damias
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 156
Rejestracja: 20 lip 2015, 12:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Damias » 17 maja 2016, 08:56

Obniżenie - kwestia gustu :) Mi osobiście to nie pasuje choć kiedyś też byłem zwolennikiem glebienia głównie dla lepszego wyglądu. Z czasem jednak więcej plusów dostrzegam przy standardowym zawiasie :) Na pewno duży plus za własnoręczne wykonanie i uzyskany zamierzony efekt przy niedużym nakładzie środków :)

P.S.
Ładnie Ci światła przednie świecą (3 fotka), muszę się w końcu zabrać za swoje.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2016, 19:43

Ogólnie zawsze jeździłem na dynamic. Spoko się jeździ ale wyglądem było słabo. Teraz mogę jeździć na comfort i mam to co wcześniej na dynamic(trochę obniżone VCDS'em) a mam dodatkowy obniżony dynamic/postojowy/anty blokadowy/cieszący oko :D

Lampy jeszcze nie skończone z braku czasu ale dzięki. W planie ma być jeszcze lepiej :P No i będę musiał zrobić im jakąś regulację teraz po zmianie łączników aby nie zabijac światłem w nocy.

[ Dodano: 2016-05-18, 19:43 ]
Dodałem dwa zdjęcia za dnia na obu poziomach. Czy uważacie, że przód powinien trochę bardziej zejść w dół? Bo mam takie wrażenie.

Comfort:
Obrazek

Dynamic:
Obrazek
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 maja 2016, 01:22

drago_o pisze:FOSS nie opisywał, tylko pisał, że w cenie oferuje pomoc w montażu :P
Właściwie to nie "pomoc w montażu" ale pełne wsparcie techniczne jak zamontować poprawnie i jak rzucić auto na glebę i jednocześnie uniknąć szkód na samochodzie - taka to niby subtelna różnica ale im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jest :)
drago_o pisze:Ogólnie jego różniły się tym, że można je było regulować bez zdejmowania jednej z główek jesli dobrze pamiętam.
Owszem, w moim zestawie niczego nie trzeba rozpinać dzięki czemu ewentualne regulacje pomiędzy trybem do jazdy dziennej a trybem zlotowym czy jakiekolwiek inne korekty ustawień można dokonywać łatwiej i szybciej.
Noi na moim zestawie regulacja jest całkowicie płynna :)

Taki zestaw jak ty robisz miałem 5 lat temu... kupiony z Niemiec bo w PL nikt tego wtedy nie robił a sam dopiero zaczynałem dłubanie w ósemkach.
Mi nikt nie tłumaczył co i jak mam z tym dokładnie robić więc poznałem sam wszelkie jego wady i zalety... i dlatego mój jest inny :)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 maja 2016, 06:08

FOSS pisze:im niżej posadzisz auto tym szybciej zrozumiesz, że jednak coś w tym jest
A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwać :P

Puki co zdejmowanie koła mi nie przeszkadza a łączniki robię identycznej długości. Jest na nich 1cm regulacji. Auto poziomuję VCDS'em. W tych Twoich można pewnie je wypoziomować spokojnie łącznikami i równo ustawić :D U mnie trzeba rozpinać jedną główkę i okręcać :)

Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 maja 2016, 09:39

drago_o pisze:A jest bo już mam pierwsze przemyślenia. Musze dobrze poupinać osłony bo coś tam odstaje a co chwila gdzieś otrę... żeby nie zahaczyć i nie urwać :P
Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale... W żadnym wypadku nie straszę czy nie zniechęcam ale znam to z autopsji i wiem, że następne przemyślenia nadejdą pewnie już wkrótce...
- parkowanie przodem przy krawężniku
- parkowanie tyłem przy krawężniku
- parkowanie równoległe, także z wjazdem bokiem na krawężnik
- pokonywanie "leżących policjantów"
- pokonywanie przejazdów kolejowych a także "zwykłych" tramwajowych
- omijanie "okrakiem" różnych przeszkód na drodze np. studzienka, kamień, gruda ziemi, but, zwierzę
- koleiny i garby

W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą" :D

Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi <faktycznie>
drago_o pisze:Ale co do mojego pytania. Przód powinien jeszcze iść trochę do dołu? Jak myślicie?
Moim zdaniem jest OK.
Zresztą to czy jest wystarczająco nisko czy nie zweryfikujesz sam w trakcie jazdy.
Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz <faktycznie>

W tym miejscu wyjątkowo muszę przyznać, że kupując swoje D3 nie miałem jeszcze odpowiedniej wiedzy żeby w 100% świadomie wybrać wszystkie elementy jego wyposażenia. Noi takim strzałem trochę "poza tarczę" było właśnie zawieszenie - kupując chciałem mieć zawias sportowy ale później, kiedy rzuciłem je na glebę, zmieniłem zdanie.
Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic - ja tego komfortu niestety nie mam a że jeżdżę tym autem na codzień i robię sporo kilometrów to polskie drogi szybko zweryfikowały mój poziom obniżenia :)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 maja 2016, 09:51

FOSS pisze:- parkowanie przodem przy krawężniku
Nie przyjdą, tylko przyszły... jakieś 40min po zamontowaniu pojawiła sie pierwsza rysa na nowym zderzaku. Parkowałem pod marketem i tą poprzeczką pod dolnym grillem prosto w krawężnik. Całe szczęści bez pęknięć. <bezradny>
FOSS pisze:Jak dołożysz dystanse to podejdziesz do tego pewnie jeszcze raz
Będę musiał bo pewnie już tak łatwo w nadkole nie wejdzie wszystko jak teraz.
FOSS pisze:Ty drago_o na zawieszeniu standardowym masz o tyle lepiej, że w pozycji Comfort auto stoi wyżej niż w pozycji Dynamic
To jest ogromny +, sam nie miałem do końca świadomości różnicy sport/dynamic ale jak to się mówi "...ślepej kurze ziarno..." :)
FOSS pisze:W jazdę na takiej glebie dobrze wpisuje się tekst podpisu jednego z naszych klubowych kolegów: "Im wolniej jedziesz tym dłużej cię widzą"

Kiedyś miałem ochotę nakleić sobie z tyłu naklejkę "Nie trąb pojebie bo jadę na glebie" ale stwierdziłem, że do A8 jednak nie przystoi
I tu zawarta jest myśl jaką kiedyś się podzieliłem na forum. Ja osobiście mam tak, że im lepszym autem i fajniejszym się poruszam tym wolniej by się chciało jechać bo można czuć się dumnym z niego :D

No i teraz nie mam czasu ale muszę podjechać na SKP i sprawdzić wysokość świateł, żeby je w miarę poprawnie ustawić :)
FOSS pisze:Pisałeś że przyzwyczajony jesteś do "nisko i twardo" więc pewnie wiesz w czym rzecz ale...
Sam jeszcze na garnuszku ojca poruszałem się M6. Później znacznie spokojniej jak je rozbiłem mazdą ale też twardo i nisko. Teraz mam w tym temacie bardzo fajnych sąsiadów/znajomych w promieniu 100-200m, którzy uwielbiają pomykać po torach i czasem się tym pobujam z nimi :P Wiem, że muszę mieć auto ze sportowym charakterem bo uwielbiam jazdę takimi zabawkami. A jako osoba planująca rodzinę myślę, że A8 wpasowuje się w to idealnie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 24 maja 2016, 09:57

Witam,

Czy do obnizenia nalezy zalozyc takie laczniki obnizajace?
Czy jest moze najpierw mozliwosc jakiegos delikatnego obnierzenia programem?

Pozdro

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 maja 2016, 10:17

Jest możliwość obniżenia za pomocą adaptacji zawieszenia i podania oszukanych wartości.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

eed
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 343
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 24 maja 2016, 16:35

drago_o pisze:Jest możliwość obniżenia za pomocą adaptacji zawieszenia i podania oszukanych wartości.
Jezeli mozesz jeszcze napisac jak to wyglada w praktyce:

o ile mozna obnizyc auto i czy ma to jakis wplyw na dzialanie lub awaryjnosc zawieszenia?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl