części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

der beste A8 3.7 von danishow

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 maja 2016, 22:53

martin_rs4 pisze:ale modzisz Panie
...w końcu coś trzeba robić a nie tylko praca i praca ;)

Po fajrancie zamontowałem nowe dystanse H&R na tył po 15mm na stronę, poprzednie 10mm powędrowały na przód i teraz to dopiero wygląda kozacko :D ...w firmie już się ze mnie śmieją że kolekcjonuje dystanse, mam 5 kompletów <faktycznie>

A wyglądało i wygląda to tak:

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 11 maja 2016, 20:00

czyli dani +- do jakiego et za pomocą dystansów trzeba dążyć ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 11 maja 2016, 22:26

No więc dla felg 9,5 calowych z fabrycznym ogumieniem 255/40 R19 najodpowiedniejsze moim zdaniem ET to 23 z przodu i 18 z tyłu ...wypróbowałem chyba już wszystko <faktycznie>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 maja 2016, 20:21

Troszkę wolnego czasu było to podziałałem przy aucie, a mianowicie:
- gruntowne wiosenne sprzątanko z pędzelkiem
- głaskanie skór szmatką z mleczkiem <faktycznie>
- przetarłem wszystkie gumy i uszczelki Sonaxem
- inspekcja LPG a tam wymiana filtrów, poprawa/udoskonalenie podciśnienia i przepięcie kabli napięciowych
- test i regeneracja akumulatora, urządzonko pokazuje 95% (często nowe tyle nie mają a ten ma już 4 lata) :D
- sprawdzenie wszystkich płynów, stan oleju w silniku nie zmienił się od wymiany (około 1500km)
...i pewnie jeszcze parę innych pierdółek których nie pamiętam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 maja 2016, 09:40

test i regeneracja aku ..... mozesz to rozwinac?

udoskonalenie podcisnienia ...??

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 maja 2016, 19:16

dracus6662 pisze:test i regeneracja aku ..... mozesz to rozwinac?
Mamy w firmie urządzenie do testowania akumulatorów pod obciążeniem i ładowarkę, która ma tryb regeneracji słabszych segmentów (nie wiem jak to fachowo po polsku) akumulatora.

Podciśnienie miałem podpięte przy gruchach, nie chciałem dodatkowo dziurawić kolektora ale po pewnym czasie stwierdziłem, że są tego skutki uboczne więc ...przepiąłem do oddzielnej dyszy którą wkręciłem tuż za przepustnicą. Jest odczuwalna poprawa na plus.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 20 maja 2016, 09:14

rozumiem ze wierciles lewym wiertłem
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez dracus6662, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 maja 2016, 12:26

dracus6662 pisze:rozumiem ze wiercils lewym wiertłem
A czemu? <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 20 maja 2016, 12:29

bo cały syf leci do srodka przy uzyciu konwencjonalnego wiertła a nie na zewnatrz

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 20 maja 2016, 14:00

danishow pisze:Podciśnienie było wpięte w ten mały króciec z którego "zasilane" są zawory do gruszek.
Też mam a raczej miałem podpięty reduktor przed samymi gruszkami. Też nie do końca to było wypas a ten kruciec (zaślepiony) obok wydaje się najodpowiedniejszy.

A gdzie masz umiejscowiony czujnik tem. gazu fl? Zalecany jest przed samą listwą ale ta wynik łatwo zafałszować bo sam silnik jest gorący a w lato od samego słońca przez 8h też tam się nagrzewa i fałszuje wskazanie dla lpg. Widziałem tuning tego czujnika aby element pomiarowy był w strudze by zmniejszyć zwłokę odczytu ale co z jego umiejscowieniem? :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 maja 2016, 11:58

dracus6662 pisze:rozumiem ze wiercils lewym wiertłem
Niee, specjalnym wiertłem do aluminium firmy Würth. Poza tym zdemontowałem do wiercenia przepustnicę ;)

krzychu22.p1i, mam umieszczony jak na focie poniżej. Niestety w naszych autach to moim zdaniem najrozsądniejsze miejsce.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 23 maja 2016, 01:25

dracus6662 pisze:bo cały syf leci do srodka przy uzyciu konwencjonalnego wiertła a nie na zewnatrz
Nie wierciłem nigdy tym lewym i może się nie znam ale z tego co kojarzę to wiertła te konwencjonalne "prawe" są tak ukształtowane aby wióry były odprowadzane do góry spirali wiertła a nie w dół czyli na zewnątrz wierconego otworu a nie pod wiertło czyli do wewnątrz :)
Apophis pisze:Bierzesz przemysłowy odkurzacz z założoną końcówką o średnicy dyszy 5mm i przystawiasz tuż do samego wiertła.
I tak już chyba lepiej ale czy da się to zrobić tak aby nic nie poleciało do środka kolektora to nie byłbym taki pewny.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 23 maja 2016, 12:12

Kiedyś sprawdzałem z nudów i ciekawości na jakims tam złomowanym kolektorze to nie poleciało nic. No ale robota musi byc precyzyjna bez pospiechu. Ja tez u siebie tak robiłem. <bezradny>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 23 maja 2016, 21:12

Jedynym słusznym sposobem na wióry jest demontaż kolektora, co byśmy nie robili jakieś tam wióry zawsze wlecą. Wiem co piszę, wierciłem już na pewno z kilkaset kolektorów aluminiowych ;)

Ci którzy sądzą inaczej to się mylą :P ...poniżej przykład ile wiórów zbiera się przy gazowaniu V8

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 maja 2016, 14:56

danishow pisze:Jedynym słusznym sposobem na wióry jest demontaż kolektora, co byśmy nie robili jakieś tam wióry zawsze wlecą. Wiem co piszę, wierciłem już na pewno z kilkaset kolektorów aluminiowych ;)

Ci którzy sądzą inaczej to się mylą :P ...poniżej przykład ile wiórów zbiera się przy gazowaniu V8
No... i takie foto daje dopiero obraz sytuacji <faktycznie>

Wniosek jest jeden - zdejmować kolektor i wiercić na stole.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl