[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Dół kolektora wymieniałem mu swego czasu bo klapy stanęły na amen.j3drek pisze:Dzięki za pomoc, ale te dźwięki nie są od nastawników. Sprawdziłem dziś z kolegą okazało się że któraś klapka albo ośka w kolektorze ssącym brzęczy Przy około 2,5tys obr cały czas rzęziło po odpięciu podciśnienia z gruszki przestało Więc coś w kolektorze się poluzowało, podejrzewam że to ośka jest luźna w gnieździe. Ulga zajebista że nie muszę nastawników ruszać Nie wiem czy coś da się z tym zrobić może trzeba będzie szukać innego kolektora. Auto już czeka w garażu, już więcej go nie odpalam bo jeszcze coś poleci na zawory
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Teraz jest odwrotnie klapki i ośka luźne, ale o tym w innym temacie.VanDyke pisze:Dół kolektora wymieniałem mu swego czasu bo klapy stanęły na amen.j3drek pisze:Dzięki za pomoc, ale te dźwięki nie są od nastawników. Sprawdziłem dziś z kolegą okazało się że któraś klapka albo ośka w kolektorze ssącym brzęczy Przy około 2,5tys obr cały czas rzęziło po odpięciu podciśnienia z gruszki przestało Więc coś w kolektorze się poluzowało, podejrzewam że to ośka jest luźna w gnieździe. Ulga zajebista że nie muszę nastawników ruszać Nie wiem czy coś da się z tym zrobić może trzeba będzie szukać innego kolektora. Auto już czeka w garażu, już więcej go nie odpalam bo jeszcze coś poleci na zawory
Witam
Mechanicy zdjęli michę i sprawdzili smoka jak pisaliście. Ogólnie było czysto nie ma się czego czepić tak twierdzą. Poniżej foty:
Ok. Ale najciekawsze że w misce znaleźli to:
Z tego co udało się ustalić napewno jest aluminiowe, i nie widać żeby czegoś brakowało. Ktoś może wie co to? Nie są pewni ale chcą zrywać kolektor i dostać się do zaworów zwrotnych oleju, być może to część jednego z nich... Jest to możliwe?
Skoro tam czysto to zdjęli pokrywy. Tam też niby wszystko OK napinacze napięte ślizgi te co widać ładne, w środku też czysto. Wałeczki jak na 400k km bardzo ładne. Upierają się że nie ma sensu napinaczy wyciągać bo są ok. Poniżej foty:
Mechanicy zdjęli michę i sprawdzili smoka jak pisaliście. Ogólnie było czysto nie ma się czego czepić tak twierdzą. Poniżej foty:
Ok. Ale najciekawsze że w misce znaleźli to:
Z tego co udało się ustalić napewno jest aluminiowe, i nie widać żeby czegoś brakowało. Ktoś może wie co to? Nie są pewni ale chcą zrywać kolektor i dostać się do zaworów zwrotnych oleju, być może to część jednego z nich... Jest to możliwe?
Skoro tam czysto to zdjęli pokrywy. Tam też niby wszystko OK napinacze napięte ślizgi te co widać ładne, w środku też czysto. Wałeczki jak na 400k km bardzo ładne. Upierają się że nie ma sensu napinaczy wyciągać bo są ok. Poniżej foty:
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Śruba rolki mimośrodowej (za długa najprawdopodobniej)
Kiedyś też o to pytałem na forum, odpowiedzi bywały różne więc temat wywaliłem. Ostatnio mając silnik na wierzchu uszczelniłem wszystko łącznie z górną miską olejową i zaglądnąłem w każdą dziurę i znalazłem sprawcę. Uszczelka pod tą osłoną kosztowała mnie w aso 250 złociszy ale zagadka została rozwiązana. Można to przyspawać, albo zostawić jak jest.
Kiedyś też o to pytałem na forum, odpowiedzi bywały różne więc temat wywaliłem. Ostatnio mając silnik na wierzchu uszczelniłem wszystko łącznie z górną miską olejową i zaglądnąłem w każdą dziurę i znalazłem sprawcę. Uszczelka pod tą osłoną kosztowała mnie w aso 250 złociszy ale zagadka została rozwiązana. Można to przyspawać, albo zostawić jak jest.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2016, 15:52 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dzięki wielkie chyba 100 lat bym myślał i bym nie wymyślił. Zostawienie jak jest grozi czymś? Czy ten model tak ma.
Co do olej tu poprzedni właściciel lał przez pierwsze 6 lat Mobil nie pamiętam który ale lepszejszy a później XADO + Ceramizer też XADO. 0w40 Ostatnio był 5w30. Teraz wg wskazań kolegów z grupy zakupiłem prawdziwy syntetyk LM 5W30.
Co do olej tu poprzedni właściciel lał przez pierwsze 6 lat Mobil nie pamiętam który ale lepszejszy a później XADO + Ceramizer też XADO. 0w40 Ostatnio był 5w30. Teraz wg wskazań kolegów z grupy zakupiłem prawdziwy syntetyk LM 5W30.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości