części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Pasek rozrządu

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 cze 2015, 21:40

a nie pisałem o tym :]

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 06 cze 2015, 22:21

pepi, fachura jesteś, nia ma co... <hihi> Tak jak pisałeś, jakiś mądry nie poluzował kół i ustawił pasek na pałę <bezradny> jeszcze jedna gwiazdka za pomoc dla Ciebie ;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 cze 2015, 22:58

beyer28 pisze:Info po zdjęciu mordy: jedyne co rzuciło się w oczy to zardzewiała rolka, ta po prawej stronie, pod pompą wody i oczywiście pasek do wymiany.Diagnoza: źle ustawiony rozrząd przez poprzedniego właściciela i jego majstra/kowala <blee>
beyer28 pisze:... jakiś mądry nie poluzował kół i ustawił pasek na pałę <bezradny>
ech... mówiłem o tym już dawno... rozrząd robiony gdzieś tam na Mazurach i widać niestety skąd różnica w cenie <niechce>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 06 cze 2015, 23:03

FOSS, dokładnie tak <bezradny>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 07 cze 2015, 00:08

A po co luzować koła <hihiwiesz> Zrobić, skasować i pogonić <papa2>

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 07 cze 2015, 17:40

Witam!
krzychu22.p1i pisze:A po co luzować koła
-to jest dobre pytanie.Czyzby paski az tak sie roznily?

Stefan.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 cze 2015, 20:54

majkaistefan pisze:Czyzby paski az tak sie roznily?
Oczywiście, ten nowy zawsze jest wyraźnie czarniejszy.
A jak wiadomo czarne wyszczupla więc rolki trzeba zawsze luzować co by się zmieścił <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 07 cze 2015, 20:56

Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 cze 2015, 21:56

Apophis pisze:Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów :)
aaaaaa, no z zębami to u mnie w miarę w porządku..... tzn. pomimo wielu ekstremalnych rzeczy jakie robiłem na tą chwilę mam wszystkie swoje <faktycznie>
:D
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 07 cze 2015, 22:23

Witam!
Apophis pisze:Stefanowi chyba chodziło o ilośc zębów
- :) To chyba nie jest jedyny silnik widlasty majacy pasek ale napewno jeden z niewielu majacy takie rozwiazanie.Ja bardziej bym oczekiwal sensownej odpowiedzi na to pytanie jesli ktos ja zna...

Stefan.

Gość

Post autor: Gość » 08 cze 2015, 05:30

FOSS pisze:tzn. pomimo wielu ekstremalnych rzeczy jakie robiłem na tą chwilę mam wszystkie swoje <faktycznie>
:D
Zazdroszczę,ale nie wqrzaj Stefana bo ta sytuacja sie może zmienić :D

Stefan.

Ja tam fachura nie jestem,fakt że paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być. na chłopski rozum jak policze se ząbki i identycznie wsadze pasek to nie powinno sie nic różnić o ile poprzednio juz był dany rozrzad dobrze ustawiony. Tak tez zwykle robie w swoich autach i w A8 i problemu nie ma. Ale może nowsze silniki maja jakies tricki o ktorych nie wiem to sie nie upre przy swoim :)

majkaistefan

Post autor: majkaistefan » 09 cze 2015, 22:48

Witam!

No niestety chetnych do podpowiedzi brak...
Apophis pisze: paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być. na chłopski rozum jak policze se ząbki i identycznie wsadze pasek to nie powinno sie nic różnić o ile poprzednio juz był dany rozrzad dobrze ustawiony.
- na "zdrowy chlopski rozum" tak wlasnie powinno byc. Ale czy napewno?

Stefan.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 12 cze 2015, 18:41

Apophis pisze:
Ja tam fachura nie jestem,fakt że paski sie z wiekiem nieco rozciągna ale nie za wiele bo taka juz ich konstrukcja musi być.
Prawda, porównywałem stary pasek i nowy Conti, różnica pół centymetra dosłownie.

Rozrząd ustawiony na nowo i dalej luz jest...ale tym razem już bardzo mały ;) miedzy naciągiem góra-dół jakieś 2-3cm, wcześniej 8-9cm <boisie>
Przy okazji wymienione rolka mała Rouville i ta pod pompą wody Rouville oraz oczywiście nowy pasek Conti
Robocizna 300zł, części 370, spokój na następne 60 tys - bezcenne <prosze>
Dziękuje za wszystkie sugestie, gdyby nie Wy dalej tkił bym w tej słodkiej, destrukcyjnej niewiedzy <okok> pozdrawiam

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 21 maja 2016, 20:03

Kontynując ten temat-u mnie po wymianie rozrządu jakies 3-4 tyś temu mam rownież czasami luźny pasek. Rozrząd składałem osobiscie na blokadach wraz z luzowaniem kół itp...
Po przeanalizowaniu sprawy przyczyna może byc tylko źle naciągnieta rolka(ta z dwoma otworami)Według mnie- innej opcji nie ma <bezradny> <bezradny> <bezradny>
Z tym że wegług ELSY napiecie tej rolki ma wynosić 6nm. Czyli bardzo mało <bezradny> <bezradny>
Kręciłem też wałem ręcznie i faktycznie jeśli zatrzymałem się w niektórych miejscach jedne koło w głowicy czasami sie delikatnie cofało i pasek robił sie luźny-tak że "jakis tam" luz nieunikniony. Tylko pytanie jaki luz jest dopuszczalny???

Gość

Post autor: Gość » 21 maja 2016, 20:05

Musisz wrzucic jakis filmik to szpece doradzą ci czy gra czy fałszuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl