![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
mowilem ze po wymianie koncowki drazka przestalo bic,ale sie mylilem jezdzilem z malymi predkosciami i chamowalem lekko,wczoraj kilka razy przychamowalem mocniej i bicie powrocilo,problem wczesniej nie wystepowal wszystko sie zaczelo po wymianie na nowe klocki trw.wyraznie czuje bicie na lewym kole pierwsze chamowanie przy zimnym zestawie jako tako ,nastepne przy rozgrzanych hamulcach bicie juz odczuwalne i nawet slychac jak cos delikatnie tlucze mysle ze to wina tarczy, zawieszenie nie ma luzow i nic nie stuka jest cisza ,chyba zrobilem blad zoatawiajac stare tarcze,teraz czytam i widze ze wiekszosc z nas ma problem jakie tarcze wybrac.klocki mam trw i jakie tarcze kupic zebybylo ok.pozdrawiam
[ Dodano: 2010-09-27, 09:16 ]
dzwonilem do sklepu maja tarcze boscha po 240 zl szt. myslicie ze to dobry wybor
[ Dodano: 2010-09-27, 09:16 ]
dzwonilem do sklepu maja tarcze boscha po 240 zl szt. myslicie ze to dobry wybor
http://moto.allegro.pl/tarcze-hamulcowe ... 53794.html
znalazłem cos takiego co myslicie o tych tarczach cena niewielka tylko jak w praktyce
znalazłem cos takiego co myslicie o tych tarczach cena niewielka tylko jak w praktyce
Kolego te tarcze to moim zdaniem jakiś syf , założę się że nie do naszych A8 tylko do a4 o pojemności 1,8 do 2,5 tdi za ta cene ??
pytałem się w Hurtowni po dużym rabacie dobre zamienniki 270 zł
to sam oceń
pytałem się w Hurtowni po dużym rabacie dobre zamienniki 270 zł
to sam oceń
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

wzialem tarcze bosch dawali na nie jakis rabat wiec 240 zeta za szt.wymienilem sobie sam.bicie ustalo na razie delikatnie hamuje zeby je dobrze dotrzec mam juz 70 km zrobione jescze drugie tyle i mysle ze juz bedzie mozna mocniej naciskac pozdrawiam
[ Dodano: 2010-10-01, 21:07 ]
jezeli bedziecie wymieniac sami wazna zecz dobrze wyczyscic polaczenie piasty z tarcza,czasami bywa tak ze przy zakladaniu nowej odpadnie kawalek rdzy czy brudu i po przykreceniu kola tarcza moze miec bicie,najlepiej zrobic to druciakiem zakladanym na wiartarke.pozdrawiam
[ Dodano: 2010-10-01, 21:07 ]
jezeli bedziecie wymieniac sami wazna zecz dobrze wyczyscic polaczenie piasty z tarcza,czasami bywa tak ze przy zakladaniu nowej odpadnie kawalek rdzy czy brudu i po przykreceniu kola tarcza moze miec bicie,najlepiej zrobic to druciakiem zakladanym na wiartarke.pozdrawiam
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
135zł za komplet tarcz ? Porządne tarcze kosztują 2x tyle za sztuke !glinka pisze:http://moto.allegro.pl/tarcze-hamulcowe ... 53794.html
znalazłem cos takiego co myslicie o tych tarczach cena niewielka tylko jak w praktyce
Nie chciałbym Cię z tym spotkać na drodze.
Poza tym, do A8 D2 4.2 przed liftem: Śr.: 314 mm, Grubosć tarczy hamulcowej [mm]: 30 mm, Min. grubożć: 28 mm
Ludzie - to są hamulce, nie oszczędzajcie na takich sprawach !
Black Cars Matters
to prawda co piszesz ale popytac wartodice111 pisze:135zł za komplet tarcz ? Porządne tarcze kosztują 2x tyle za sztuke !glinka pisze:http://moto.allegro.pl/tarcze-hamulcowe ... 53794.html
znalazłem cos takiego co myslicie o tych tarczach cena niewielka tylko jak w praktyce
Nie chciałbym Cię z tym spotkać na drodze.
Poza tym, do A8 D2 4.2 przed liftem: Śr.: 314 mm, Grubosć tarczy hamulcowej [mm]: 30 mm, Min. grubożć: 28 mm
Ludzie - to są hamulce, nie oszczędzajcie na takich sprawach !
wymieniłem już 2 łożyska przód i bosch 3 para tarcz założona i dalej reklamuję tarcze po 500km do 1tys i trzepie przy prędkości jak hamuję ze 120 do 100km może te będą lepsze nawiercane czy zakładał ktoś takie jak się spisują http://allegro.pl/tarcze-przod-audi-a8- ... 34887.html
a może przodu się nie czepiać tylko tył czy w napędzie Quatro może tył coś odgrywa że takie trzepanie auta jest przy hamowaniu?
a może przodu się nie czepiać tylko tył czy w napędzie Quatro może tył coś odgrywa że takie trzepanie auta jest przy hamowaniu?
A sprawdzałeś czy masz luz na zaciskach z przodu??Ktoś poruszał ten temat na forum.Tam też biło przy hamowaniu!!rakpol pisze:wymieniłem już 2 łożyska przód i bosch 3 para tarcz założona i dalej reklamuję tarcze po 500km do 1tys i trzepie przy prędkości jak hamuję ze 120 do 100km może te będą lepsze nawiercane czy zakładał ktoś takie jak się spisują http://allegro.pl/tarcze-przod-audi-a8- ... 34887.html
a może przodu się nie czepiać tylko tył czy w napędzie Quatro może tył coś odgrywa że takie trzepanie auta jest przy hamowaniu?
U mnie też występował problem z biciem, na tyle duży że podczas hamowania z większej prędkości chciało mnie z siedzenia wyrzucić i kierownice z rąk wyrwać, nawet podczas przeglądu wyszło że tarcza krzywa, kupiłem nowe tarcze Zimmerman-a problem nie ustał do końca ale jest znaczna poprawa z biciem i nie czuć tego na kierownicy, teraz przymierzam się do zmiany zacisku z prawej stromy bo właśnie ma luz, zobaczymy co będzie.
luzów na zaciskach niema jeden zacisk wymieniłem i żadnej poprawy tak jak pisałem żadnych luzów byłem na 2 stacjach diagnostycznych 2 łożyska wymienione 3 pary tarcz bosch i ten sam problem . Myślę czy tył niema coś wspólnego przy czterołapie ale dziwne właśnie że przy hamowaniu 120 do 100km tak robi jeszcze mam taki objaw przy prędkości tak 70km czuje jak hamuję że auto skokami takimi hamuje może to coś ze skrzynią biegów ma też coś wspólnego?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła