[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Jakby ktoś koniecznie chciał sobie zrobić mały remont to "pi-razy-drzwi" takie koszty można sobie narobićkrisker pisze:Z popychaczami nie jest tak różowo jak w V6 - nie znalazłem w elsie opisu kontroli ich stanu. Koszt nie jest jakiś duży, ale zaworów niemało
- wkładka regulacyjna 48,40 x40 = 1936pln
- uszczelniacze zaworowe 27,50 x40 = 1100pln
- sprężyna zaworu ssącego 43 x24 = 1032pln
- sprężyna zaworu wydechowego 45,30 x16 = 724,80pln
- sprężyna tależowa zaworu ssącego 20,15 x24 = 483,60pln
- sprężyna tależowa zaworu wydechowego 20,15 x16 = 322,40pln
- wkładka stożkowa 6,70 x40 = 268pln
Ceny ASO PL brutto detal
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Po dzisiejszym kursie 1958zł-2002zł plus koszty przesyłki.Apophis pisze:Juz pisałem dokladnie ok 440-450 euro.
W ASO 077109087D bez rabatów 2300zł, po rabatach (dla detalisty) 2034zł. 077109087P bez rabatów 2422zł, po rabatach (dla detalisty) 2131zł.
Nawet jeśli podana przez Ciebie cena zawiera łańcuch, to nie wyjdzie 500zł różnicy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
No własnie - gdzie tutaj oszczędność
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Foss... podałeś tylko cyferki na górę
Jak do tego jeszcze by tam na dole lekko poprawić - choćby uszczelki, łańcuszek i napinacz pompy czy jakieś inne pier###ki to by lekko można było dodać te 2k.
Zrobiłem wszelkie Twoje zalecenia. Jeszcze dorwać muszę vacuometr by zbadać równomierność ciśnienia w kolektorze. Jest ponoć tak, że "skacząca" w gorę wskazówka ujawnia nieszczelność na ssącym - spaliny w dolot. Natomiast haotyczne drgania ujawnią nierównomierne napełnianie - może właśnie przez "losowe" fazy ssących.
Masz jakiś sposób na sprawdzenie wkładek ? Elsawin mi nic nie podpowiedziało oprócz "wymontowanie i zamontowanie popychacza rolkowego" Nic o samych wkładkach w dźwigienkach.
Jak do tego jeszcze by tam na dole lekko poprawić - choćby uszczelki, łańcuszek i napinacz pompy czy jakieś inne pier###ki to by lekko można było dodać te 2k.
Zrobiłem wszelkie Twoje zalecenia. Jeszcze dorwać muszę vacuometr by zbadać równomierność ciśnienia w kolektorze. Jest ponoć tak, że "skacząca" w gorę wskazówka ujawnia nieszczelność na ssącym - spaliny w dolot. Natomiast haotyczne drgania ujawnią nierównomierne napełnianie - może właśnie przez "losowe" fazy ssących.
Masz jakiś sposób na sprawdzenie wkładek ? Elsawin mi nic nie podpowiedziało oprócz "wymontowanie i zamontowanie popychacza rolkowego" Nic o samych wkładkach w dźwigienkach.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !
Ech, nowy nastawnik siedzi i... dupa. Nic się nie zmieniło. Nie wiem jeszcze jak z terkotką, ale nie sądzę, żeby była jakaś znacząca zmiana. Dwa kawałki w błoto
http://vaglog.com/log_267893.html
Stoi jak wryty na 13. Czasem na chwilkę na 14 przejdzie. W porównaniu do poprzedniego logu nie schodzi poniżej -1. Ale wcześniej też rzadko kiedy było -2.
Jeśli nadal będzie terkotka przy odpalaniu, to będę miał sprawny napinacz w dobrym stanie na sprzedaż (077).
P.S. Stary napinacz miał zniszczone sitko i już mi się wydawało, że mam przyczynę niedomagania. A tu zonk.
P.P.S. Znalazłem kawałek zniszczonego ślizgu - musiało coś się dziać, ale pod ślizgami na starym nastawniku nie widać śladów tarcia łańcucha.
P.P.P.S. Przy zmianie oleju sprawdzę jeszcze stan miski olejowej i smoka. Mimo że ciśnienie w normie, to może coś jednak tam się dzieje.
http://vaglog.com/log_267893.html
Stoi jak wryty na 13. Czasem na chwilkę na 14 przejdzie. W porównaniu do poprzedniego logu nie schodzi poniżej -1. Ale wcześniej też rzadko kiedy było -2.
Jeśli nadal będzie terkotka przy odpalaniu, to będę miał sprawny napinacz w dobrym stanie na sprzedaż (077).
P.S. Stary napinacz miał zniszczone sitko i już mi się wydawało, że mam przyczynę niedomagania. A tu zonk.
P.P.S. Znalazłem kawałek zniszczonego ślizgu - musiało coś się dziać, ale pod ślizgami na starym nastawniku nie widać śladów tarcia łańcucha.
P.P.P.S. Przy zmianie oleju sprawdzę jeszcze stan miski olejowej i smoka. Mimo że ciśnienie w normie, to może coś jednak tam się dzieje.
Na zimnym sprawdzę napięcie na zaworze (zaraz po odpaleniu nastawniki są na ON). Dziś terkotka znowu była, więc stary nastawnik na 100% sprawny.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krisker, łącznie zmieniany 1 raz.