części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

Gość

Post autor: Gość » 17 cze 2016, 09:23

Juz pisałem dokladnie ok 440-450 euro.

milyes
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 22
Rejestracja: 16 lip 2012, 14:05
Lokalizacja: SZO

Post autor: milyes » 17 cze 2016, 09:55

Hej chciałbym sie upewnic.A8 d2 3.7 fl.Na zimnym po odpaleniu klekocze fest przez ok 3s.Co powiedziec mechanikowi co ma wymienic i jaki mniej wiecej koszt?

Gość

Post autor: Gość » 17 cze 2016, 09:57

Nic nie mowic tylko najpierw logi zrobić. Reszte masz w temacie-poczytaj

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 cze 2016, 10:37

krisker pisze:Z popychaczami nie jest tak różowo jak w V6 - nie znalazłem w elsie opisu kontroli ich stanu. Koszt nie jest jakiś duży, ale zaworów niemało :)
Jakby ktoś koniecznie chciał sobie zrobić mały remont to "pi-razy-drzwi" takie koszty można sobie narobić :)

- wkładka regulacyjna 48,40 x40 = 1936pln
- uszczelniacze zaworowe 27,50 x40 = 1100pln

- sprężyna zaworu ssącego 43 x24 = 1032pln
- sprężyna zaworu wydechowego 45,30 x16 = 724,80pln
- sprężyna tależowa zaworu ssącego 20,15 x24 = 483,60pln
- sprężyna tależowa zaworu wydechowego 20,15 x16 = 322,40pln
- wkładka stożkowa 6,70 x40 = 268pln

Ceny ASO PL brutto detal :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 17 cze 2016, 11:39

Apophis pisze:Juz pisałem dokladnie ok 440-450 euro.
Po dzisiejszym kursie 1958zł-2002zł plus koszty przesyłki.

W ASO 077109087D bez rabatów 2300zł, po rabatach (dla detalisty) 2034zł. 077109087P bez rabatów 2422zł, po rabatach (dla detalisty) 2131zł.

Nawet jeśli podana przez Ciebie cena zawiera łańcuch, to nie wyjdzie 500zł różnicy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 cze 2016, 12:15

No własnie - gdzie tutaj oszczędność :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 17 cze 2016, 20:08

Zapominacie że sa tam tez rabaty :) Ja wziałem cene detaliczną tam i tu. Jak zaczne kołowac znizki to tyle własnie bedzie. Na forum A6 ktos nawet do S6 C5 taki interes zrobił

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 17 cze 2016, 23:04

Ceny nastawników bez zniżek w niemczech:
Furstenwalde (najbliżej granicy)- 515e
Berlin- 625e
xyz

Gość

Post autor: Gość » 17 cze 2016, 23:45

Haha A ja mam 433 dokładnie :D

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 18 cze 2016, 08:49

Ale to po zniżkach czy jak?
xyz

drookash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 15 gru 2015, 14:43
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: drookash » 18 cze 2016, 22:26

Foss... podałeś tylko cyferki na górę :)
Jak do tego jeszcze by tam na dole lekko poprawić - choćby uszczelki, łańcuszek i napinacz pompy czy jakieś inne pier###ki to by lekko można było dodać te 2k.

Zrobiłem wszelkie Twoje zalecenia. Jeszcze dorwać muszę vacuometr by zbadać równomierność ciśnienia w kolektorze. Jest ponoć tak, że "skacząca" w gorę wskazówka ujawnia nieszczelność na ssącym - spaliny w dolot. Natomiast haotyczne drgania ujawnią nierównomierne napełnianie - może właśnie przez "losowe" fazy ssących.

Masz jakiś sposób na sprawdzenie wkładek ? Elsawin mi nic nie podpowiedziało oprócz "wymontowanie i zamontowanie popychacza rolkowego" ;) Nic o samych wkładkach w dźwigienkach.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę...zwolnij !

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 25 cze 2016, 17:56

Ech, nowy nastawnik siedzi i... dupa. Nic się nie zmieniło. Nie wiem jeszcze jak z terkotką, ale nie sądzę, żeby była jakaś znacząca zmiana. Dwa kawałki w błoto :(

http://vaglog.com/log_267893.html

Stoi jak wryty na 13. Czasem na chwilkę na 14 przejdzie. W porównaniu do poprzedniego logu nie schodzi poniżej -1. Ale wcześniej też rzadko kiedy było -2.

Jeśli nadal będzie terkotka przy odpalaniu, to będę miał sprawny napinacz w dobrym stanie na sprzedaż (077).

P.S. Stary napinacz miał zniszczone sitko i już mi się wydawało, że mam przyczynę niedomagania. A tu zonk.
P.P.S. Znalazłem kawałek zniszczonego ślizgu - musiało coś się dziać, ale pod ślizgami na starym nastawniku nie widać śladów tarcia łańcucha.
P.P.P.S. Przy zmianie oleju sprawdzę jeszcze stan miski olejowej i smoka. Mimo że ciśnienie w normie, to może coś jednak tam się dzieje.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 cze 2016, 11:28

czyli brak ciśnienia oleju w napinaczu
no chyba że komp tak steruje
można wysterować ręcznie dla sprawdzenia

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 26 cze 2016, 11:57

Na zimnym sprawdzę napięcie na zaworze (zaraz po odpaleniu nastawniki są na ON). Dziś terkotka znowu była, więc stary nastawnik na 100% sprawny.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krisker, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 cze 2016, 15:39

to tylko brak ciśnienia oleju
pozostaje czyli motor trup

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl