[D3 02 4.2MPI ] Programowanie zawieszenia pneumatycznego
Błędy nie są na ta chwile problemem bo one właśnie mówią o braku adaptacji. To jakby stwierdzenie usterki silnika ale nie pozwolenie na naprawę bo silnik nie jest sprawny
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie znam kompletnie tego interfejsu wiec nie pomogę.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Damian zle mnie zrozumiałeś niechcialo mi przyjac kodu wkoncu mi przyjelo zrobilem ta adaptacje lecz zaraz po zrobiebiu adaptacji wyskakuje zoltakontrolka i blokuje dymamic i lift . Nastepnego dnia pomierzylem auto ikazde kolo mialo inna wysokosc. Dzis ponownie zrobilem adaptacje i tak samo pojawia sie zolta kontrolka i blad o braku lub o zle wykonanej adaptacji. Ktos cos podpowie ? I jeszcze jedno sptawdzalem w blokach pomiarowych na 6 "kanale" jestinformacja o temperaturze kompresora oraz o tym ile on dmucha ??jesli tak to parametr 9,5bar to zdecydowanie za malo ....?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Tak i nie byc może takie jest cisnienie miechów. Ale cisnienie robocze miechow a to co moze kompresor to co innego. Kompresor może spokojnie naładować ciśnienie w zasobniku z tego co pamiętam 17? bar... a konkretnie w rozpisce bloków pomiarowych jaka dostałem od pewnego pana z ASO było napisane, ze kompresor, który jest w stanie naładować w przedziale 11 do 17 bar uważany jest za sprawny.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zdanie mozesz miec swoje i ja tak samo moge miec swoje i w tym przypadku wiem co pisze bo to przerabialem u siebie,miechy to miechy a kompresor to kompresor,moj kompresor ledwo co bil 9 bar,przy 5 osobach w aucie nie bylo mowy o podniesieniu auta,teraz bije w zasobnik nie cale 18bar wcześniej ledwo 9 baraMarcin2013 pisze:moim zdaniem głupoty piszesz,z tego co pamiętam to cisnienie robocze miechów to około 6bar.Damiann79 pisze:9.5 bara to za mało ja mialem 9 bar gdy kompresor byl juz na wykończeniu
Auto oddalem do goscia ktory robil adaptacje jednakjak sieokazalo robilem ja dobrze ... sytuacja jest taka zepo skonczrniu adaptacji swieci po zgaszeniu stacyjki swieci sie zolta kontrolka. Gosc kazal mi szukac przyczyny w sterowniku zawieszenia teraz... jednak nie moge go odnalezc , znajduje sieonpod kolumna kierownicza tak ? Cisnienie patrzylem w bloku 006 i z tego co wyczytalemto dobrze patrzylem a kompresor moge sobie wywalic... chyba ze takie cisnienie jest przez nieszczelnosc w ukladzie ??? Czy jednak czujnik jestna wylocie kompresora ? Jutro to bede sprawdzal wiec sie okaze wszystko . Jesli macie jakies rady to slucham
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Czujnik jest chyba w zawrach.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG