części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 06 cze 2014, 11:36

Co racja to racja i 2.8 V6 jest ok jesli chodzi o ekonomike w A8.
gelix pisze:2.8 nie chcę na oczy widzieć, moim zdaniem na gazie nie jedzie....
Żaden silnik z LPG nie jedzie jeśli skacowany kazio w stodole go gazuje.

Kolega niedawno sprzedawał 2.8 Q z przebiegiem ponad 600tyś na LPG tez sporo zrobione i jeździła całkiem żwawo.

pawel27
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 11 kwie 2014, 05:27
Lokalizacja: Lublin

Post autor: pawel27 » 06 cze 2014, 12:05

gelix pisze:2.8 nie chcę na oczy widzieć, moim zdaniem na gazie nie jedzie....
tu byś mógł się zaskoczyć i to mocno. Dobra instalka i różnicy pomiędzy benzyną nie ma...na siłę szukasz uzasadnienia.

...............
Poprawiłem cytat bo nie miał dotyczyć mnie
:)
Ostatnio zmieniony 06 cze 2014, 21:02 przez pawel27, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 06 cze 2014, 21:28

Kolego zbik zapraszam...

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Ostatnio zmieniony 10 cze 2014, 02:29 przez Simone331, łącznie zmieniany 1 raz.

genmaxiu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 03 lip 2011, 02:24
Lokalizacja: Luton

Post autor: genmaxiu » 04 lip 2014, 13:05

Ja tam uwazam, ze jak komus pasuje 1.9 to niech wstawia - podziwiam za wklad pracy wlozony w projekt.
Osobiscie nie wyobrazam sobie mojego samochodu z silnikiem 1.9 tdi z prozaicznej przyczyny - nie uznaje zadnych swapow czy przekladek. Ma byc jak z fabryki i tyle;P

lapicki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 21 cze 2015, 21:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lapicki » 21 cze 2015, 21:46

Witam, wszystkich chciałbym lekko odświeżyć temat bo nie znalazłem nigdzie tak szalonego pomysłu.

Moim głównym motto jest "chcieć to móc"

Chciałbym się poradzić na temat swapu Audi a8 D3 4.0 TDI na ...... 2.5 tdi rzędówka z starej C4 (a6)
Wcześniej Panowie pisali o wstawianiu 1.9 do D2. Ja chciałbym wstawić do D3 nie zawodnego 5 cylindrowego klekota z lat 90'.

Proszę nie opowiadać tylko, że do tego samochodu to tylko 4 albo 6 litrów, albo inne wcześniejsze wypowiedzi, tu chodzi konkretnie o tą przeróbkę, a nie o moralne wykłady i zaśmiecanie forum.

Mam miejsce i warunki do tego aby się podjąć temu projektowi !

Liczę na konkretne wnioski. <hmm>

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 21 cze 2015, 22:25

Nie możesz liczyć na to ze ktoś tu przetarl szlaki, nikt Ci też nie powie jak to wykonać. Ja od siebie dodam, że nie zrobisz tego w sposób taki by miało to ręce i nogi. Za duży przeskok technologiczny wybrales. Nie widzę ekonomicznego sensu takiej przeróbki a to chyba jedyny sens bo wkładać 140 starych koni w budę d3 to strzał w kolano. Nie połączysz sieci can z tym starym sterownikiem z 2.5 r5 nie połączysz z automatem silnika. Dla mnie temat niewykonalne elektronicznie bo mechanicznie to się wszystko da ale fakt byłoby ciezko. Nieopłacalne to wokół pomijam fakt tego ze co zaoszczędzisz tym swapem ? Ze silnik będzie chodził milion kilometrów? Całe d3 w ten czas posypie się 100 razy. Albo kogoś stać na dane auto albo nie. Samochód jak d3 to nie tylko silnik. Zawieszenie przednie to około 3000zl elektronika i duperele sypia się na potęgę i inne takie.

Jak się chce jeździć świeżym ładnym autem to niestety trzeba płacić. Jak się chce jeździć bezawaryjny to jeździ się starym sztruclem

lapicki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 21 cze 2015, 21:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lapicki » 22 cze 2015, 00:41

Zagłębiłem mocniej i im więcej poczytałem o tych problemach z elektryką i resztą samochodu to montowanie silnika i zabawa w pozostałe elementy rzeczywiście nie ma sensu.
Wszystko się zaczęło od trupa w którym właśnie padła jednostka 4.0 tdi. Pomyślałem, czemu się nie pobawić ... raczej same średni opinie jeżeli chodzi o bez awaryjność całego auta, tak jak kolega opisał raczej odpuszczę ten temat ...

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 22 cze 2015, 19:30

Normalka, auta klasy premium w wieku 10 lat na dzień dzisiejszy jeszcze jeżdżą, ale obecne nowe to już takiego wieku nie doczekają. Za bogata elektronika. W a8 d3 daje się we znaki,.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 cze 2015, 20:20

Wrzuć tam po prostu V8 z LPG
Black Cars Matters

hunter999
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 06 sie 2016, 10:20
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: hunter999 » 06 sie 2016, 10:27

Ile kosztuje taki swap z 3.3 albo 2.5 na 1.9 ?

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 06 sie 2016, 11:12

hunter999 pisze:Ile kosztuje taki swap z 3.3 albo 2.5 na 1.9 ?
Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 25 sty 2017, 21:38

pytlar pisze:
Obrazek

Obrazek

hahahahaha padłem z tego obrazka :D chyba z 10 min się śmiałem ehhhh ...
to nie jest zwykły napęd...to

Piotr_Bocian

Re: A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO

Post autor: Piotr_Bocian » 24 mar 2017, 22:53

gelix pisze:Witam, chciałbym zaprezenować coś wyjatkowego, własna konstrukcja :) [url=http://images65.fotosik.pl/3/76426bf90d33acd6.jpg]Obrazek[/URL]
Kolego powiedz ile w sumie około wyniosła Ciebie ta modyfikacja?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Re: A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO

Post autor: FOSS » 24 mar 2017, 22:57

Piotr_Bocian pisze:Kolego powiedz ile w sumie około wyniosła Ciebie ta modyfikacja?
Nie wiem czego oczekujesz po tym pytaniu bo odkopałeś post z 2013 roku kolegi który ostatni raz pisał na tym forum w roku 2014 :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Piotr_Bocian

Post autor: Piotr_Bocian » 25 mar 2017, 14:12

Oczekuję odpowiedzi. Myślenie nie boli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl