części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Jakie wahacze??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 wrz 2016, 20:39

inaczej siły się rozkładają na cztery koła inaczej na jedno
rozumiem że tak lepiej niż w powietrzu ale to ugięcie jednego koła jest problematyczne

Gość

Post autor: Gość » 01 wrz 2016, 20:47

Pepi to nie chodzi o chirurgiczna precyzje tylko o wzgledne położenie zawiechy.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 wrz 2016, 21:15

chodzi o położenie neutralne które nie napręża wstępnie tulejek nadmiernie :]

Gość

Post autor: Gość » 01 wrz 2016, 21:17

pepi...lewarkiem do gory dokrecasz i bedzie zyć.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 wrz 2016, 21:28

tak będzie ale jednak najdłużej żyje jak się dokręca na kanale

Gość

Post autor: Gość » 01 wrz 2016, 21:30

to bez roznicy na kanale nie było mi jakos porecznie. Jak pisałem robie na lewarku i nic sie nie dzieje.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 wrz 2016, 21:35

wymieniałem teraz banana na lewarku i się troche upociłem, bo niedosyć że na kolanach cały czas to jeszcze zwrotnica i tarcza przeszkadza....a z kanału piękny dostęp.

biore stołeczek, siadam i macham 18-tkami oczkowymi :D idzie wymienić tak w 15min. Nawet koła nie trzeba ściągać
to nie jest zwykły napęd...to

szybki-ens
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
Lokalizacja: Północ

Post autor: szybki-ens » 06 wrz 2016, 14:59

A u mnie właśnie dziś montuje się drugi nowy zestaw zawieszenia. Mam nadzieję, że tym razem będzie ok bo ostatnie 2 miesiące jazdy na tym szicie i walka z reklamacją wyczerpały mnie psychicznie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 wrz 2016, 18:19

no u mnie też się roztłukło <hmm> i teraz co założyć dylemat jest wielki

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 wrz 2016, 22:58

pierwsze partie wahaczy MS były dobre, później niestety jak sprzedaż urosła ale i pewnie koszty produkcji zaczęto oszczędzać i mamy dwie różne serie tych wahaczy.

To samo będzie z SKV wahaczami "za grosze" ;)

oto banan MS po tygodniu używania:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

masakra... więc i te skrzypiące mnie nie dziwią <bezradny>
pepi pisze:no u mnie też się roztłukło <hmm> i teraz co założyć dylemat jest wielki
RTS ja bym brał...
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 wrz 2016, 05:36

Ja to sie Wam dziwię, kupujecie te tanie wahacze a potem je wymieniacie na kolejne tanie i ciągle coś puka, stuka, trzeszczy. Naprawdę warto odżałować te 200-300 na lemfordera, zalozyc raz i zapomnieć o temacie na następne lata. Podziwiam Waszą determinację :) Mnie by się nie chciało :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 08 wrz 2016, 07:17

To muszę cię zmartwić tym twoim lmi
Jednej pani do pska b5 zakładałem jakieś tanie wahacze za 400 pln
qap czy akoś podobnie .
Kolega do a4 nabył te twoje wspaniałe w tym pasku wytrzymały 70 tys
w audi 20 tys i przy odkręcaniu od banana urwała się góra sworznia przy wymianie łożyska
rozumiem że może trafił na podróby ale 400-a 1,6 tys to chyba ....
Obecnie mam SLR wytrzymały 50 tys
ale już przy hamowaniu szarpie i tłucze się bardziej z prawej ale i z lewej

[ Dodano: 2016-09-08, 07:17 ]
się jeszcze spytam zestawy po 99 roku ?
o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?
bo do mojego kutra pasują takie od zwykłej a4-a6 oczywiście bez przednich górnych .

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 08 wrz 2016, 07:39

Wiesz, zawsze jakas draka moze sie zdarzyc, ja przez ostatnie 10 lat jezdze tylko na LMI i powiem Ci jedno. Golfem przelatałem na podzespołach LMI po wymianie 160 tysięcy i sprzedałem (cały czas zawias był sztywny), kuzyn A4 przelatał na LMI (montowanym przeze mnie zgodnie ze sztuką) 140 tysięcy (i cisza była cały czas od wymiany a potem auto sprzedał). Brat passatem B5 przelatał na LMI (tez montowanym przeze mnie) 90k km i też cały czas była cisza. Teść w A3 - na LMI - kolejne 110 tysięcy i żadnych problemów (również do sprzedaży auta)

Troche tego nawymieniałem i wniosek mam jeden - zawsze po wymianie zawieszenia i wlozeniu tam LMI problem stuków, puków, sciągania i trzesczenia znikał w samochodzie DOZYWOTNIO (to znaczy na cały okres użytkowania az do pozbycia się auta).

Nikt mnie nie przekona do innych wyrobów w zawieszeniu niż LMI. Takie mam doświadczenia i poki co swoich poglądów pod tym kątem na bank nie zmienie. Firmy takie jak meyle, febi, swag narobiły mi tyle klopotów w poprzednich auta ktore miałem, że zdecydowanie wolę zapłacić za części teraz nawet 3 razy wiecej niż normalnie i zapomnieć o temacie na wieki.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 08 wrz 2016, 08:43

pepi pisze: o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?
Alu zwrotnice mają małe sworznie. Żeliwne z 3.3tdi i w12 mają 2 grube sworznie. Jest tylko jedna magiczna przejściowa liftowa żeliwna co ma 1 mały (banan) i jeden duży stożek (prosty)

Jeśli masz alu zwrotkę to zestaw z a4, a6 pastucha pasuje poza przednim górnym.
Żeliwo 3.3tdi i w12 prosty z grubym z pre fl, banan oe drogi albo patent na wąski
Magiczna przejściówka - prosty z pre fl a banan na wąski :)

Zakładałem MS w tym samym czasie u siebie i wujaszka i on zrobił już 70tys.. Nadal cicho za 700zł.. Zależy co się trafi.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 wrz 2016, 07:07

kolego Bugalon, - kiedy to było pewnie parę lat temu ?
produkty tej firmy są produkowane gdzie popadnie nawet u nas w kraju ;)
Nie wiem może akurat w mym przypadku trafiają się podrobione tulejki ale montuje je do aut i za wiele nie wytrzymują -montaż prawidłowy
Albo klimat taki w lubelskim że gumy obrywa .
Jedynie meyle się sprawdziło dwa razy -a tak to zakłada się ludziom jakieś za 400 parę złoty kiedyś jeszcze MS ale teraz raczej już nie ma po co .
Tak mam alu zwrotnice i zakupiłem raz a dobrze :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl