[D2 ALL ] Jakie wahacze??
wymieniałem teraz banana na lewarku i się troche upociłem, bo niedosyć że na kolanach cały czas to jeszcze zwrotnica i tarcza przeszkadza....a z kanału piękny dostęp.
biore stołeczek, siadam i macham 18-tkami oczkowymi idzie wymienić tak w 15min. Nawet koła nie trzeba ściągać
biore stołeczek, siadam i macham 18-tkami oczkowymi idzie wymienić tak w 15min. Nawet koła nie trzeba ściągać
to nie jest zwykły napęd...to
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 17 lis 2010, 08:39
- Lokalizacja: Północ
pierwsze partie wahaczy MS były dobre, później niestety jak sprzedaż urosła ale i pewnie koszty produkcji zaczęto oszczędzać i mamy dwie różne serie tych wahaczy.
To samo będzie z SKV wahaczami "za grosze"
oto banan MS po tygodniu używania:
masakra... więc i te skrzypiące mnie nie dziwią
To samo będzie z SKV wahaczami "za grosze"
oto banan MS po tygodniu używania:
masakra... więc i te skrzypiące mnie nie dziwią
RTS ja bym brał...pepi pisze:no u mnie też się roztłukło i teraz co założyć dylemat jest wielki
to nie jest zwykły napęd...to
Ja to sie Wam dziwię, kupujecie te tanie wahacze a potem je wymieniacie na kolejne tanie i ciągle coś puka, stuka, trzeszczy. Naprawdę warto odżałować te 200-300 na lemfordera, zalozyc raz i zapomnieć o temacie na następne lata. Podziwiam Waszą determinację Mnie by się nie chciało
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
To muszę cię zmartwić tym twoim lmi
Jednej pani do pska b5 zakładałem jakieś tanie wahacze za 400 pln
qap czy akoś podobnie .
Kolega do a4 nabył te twoje wspaniałe w tym pasku wytrzymały 70 tys
w audi 20 tys i przy odkręcaniu od banana urwała się góra sworznia przy wymianie łożyska
rozumiem że może trafił na podróby ale 400-a 1,6 tys to chyba ....
Obecnie mam SLR wytrzymały 50 tys
ale już przy hamowaniu szarpie i tłucze się bardziej z prawej ale i z lewej
[ Dodano: 2016-09-08, 07:17 ]
się jeszcze spytam zestawy po 99 roku ?
o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?
bo do mojego kutra pasują takie od zwykłej a4-a6 oczywiście bez przednich górnych .
Jednej pani do pska b5 zakładałem jakieś tanie wahacze za 400 pln
qap czy akoś podobnie .
Kolega do a4 nabył te twoje wspaniałe w tym pasku wytrzymały 70 tys
w audi 20 tys i przy odkręcaniu od banana urwała się góra sworznia przy wymianie łożyska
rozumiem że może trafił na podróby ale 400-a 1,6 tys to chyba ....
Obecnie mam SLR wytrzymały 50 tys
ale już przy hamowaniu szarpie i tłucze się bardziej z prawej ale i z lewej
[ Dodano: 2016-09-08, 07:17 ]
się jeszcze spytam zestawy po 99 roku ?
o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?
bo do mojego kutra pasują takie od zwykłej a4-a6 oczywiście bez przednich górnych .
Wiesz, zawsze jakas draka moze sie zdarzyc, ja przez ostatnie 10 lat jezdze tylko na LMI i powiem Ci jedno. Golfem przelatałem na podzespołach LMI po wymianie 160 tysięcy i sprzedałem (cały czas zawias był sztywny), kuzyn A4 przelatał na LMI (montowanym przeze mnie zgodnie ze sztuką) 140 tysięcy (i cisza była cały czas od wymiany a potem auto sprzedał). Brat passatem B5 przelatał na LMI (tez montowanym przeze mnie) 90k km i też cały czas była cisza. Teść w A3 - na LMI - kolejne 110 tysięcy i żadnych problemów (również do sprzedaży auta)
Troche tego nawymieniałem i wniosek mam jeden - zawsze po wymianie zawieszenia i wlozeniu tam LMI problem stuków, puków, sciągania i trzesczenia znikał w samochodzie DOZYWOTNIO (to znaczy na cały okres użytkowania az do pozbycia się auta).
Nikt mnie nie przekona do innych wyrobów w zawieszeniu niż LMI. Takie mam doświadczenia i poki co swoich poglądów pod tym kątem na bank nie zmienie. Firmy takie jak meyle, febi, swag narobiły mi tyle klopotów w poprzednich auta ktore miałem, że zdecydowanie wolę zapłacić za części teraz nawet 3 razy wiecej niż normalnie i zapomnieć o temacie na wieki.
Troche tego nawymieniałem i wniosek mam jeden - zawsze po wymianie zawieszenia i wlozeniu tam LMI problem stuków, puków, sciągania i trzesczenia znikał w samochodzie DOZYWOTNIO (to znaczy na cały okres użytkowania az do pozbycia się auta).
Nikt mnie nie przekona do innych wyrobów w zawieszeniu niż LMI. Takie mam doświadczenia i poki co swoich poglądów pod tym kątem na bank nie zmienie. Firmy takie jak meyle, febi, swag narobiły mi tyle klopotów w poprzednich auta ktore miałem, że zdecydowanie wolę zapłacić za części teraz nawet 3 razy wiecej niż normalnie i zapomnieć o temacie na wieki.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Alu zwrotnice mają małe sworznie. Żeliwne z 3.3tdi i w12 mają 2 grube sworznie. Jest tylko jedna magiczna przejściowa liftowa żeliwna co ma 1 mały (banan) i jeden duży stożek (prosty)pepi pisze: o co tu chodzi o sworzeń że jest mały ?
Jeśli masz alu zwrotkę to zestaw z a4, a6 pastucha pasuje poza przednim górnym.
Żeliwo 3.3tdi i w12 prosty z grubym z pre fl, banan oe drogi albo patent na wąski
Magiczna przejściówka - prosty z pre fl a banan na wąski
Zakładałem MS w tym samym czasie u siebie i wujaszka i on zrobił już 70tys.. Nadal cicho za 700zł.. Zależy co się trafi.
kolego Bugalon, - kiedy to było pewnie parę lat temu ?
produkty tej firmy są produkowane gdzie popadnie nawet u nas w kraju
Nie wiem może akurat w mym przypadku trafiają się podrobione tulejki ale montuje je do aut i za wiele nie wytrzymują -montaż prawidłowy
Albo klimat taki w lubelskim że gumy obrywa .
Jedynie meyle się sprawdziło dwa razy -a tak to zakłada się ludziom jakieś za 400 parę złoty kiedyś jeszcze MS ale teraz raczej już nie ma po co .
Tak mam alu zwrotnice i zakupiłem raz a dobrze
produkty tej firmy są produkowane gdzie popadnie nawet u nas w kraju
Nie wiem może akurat w mym przypadku trafiają się podrobione tulejki ale montuje je do aut i za wiele nie wytrzymują -montaż prawidłowy
Albo klimat taki w lubelskim że gumy obrywa .
Jedynie meyle się sprawdziło dwa razy -a tak to zakłada się ludziom jakieś za 400 parę złoty kiedyś jeszcze MS ale teraz raczej już nie ma po co .
Tak mam alu zwrotnice i zakupiłem raz a dobrze