części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Modyfikacje wydechu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 21 cze 2016, 16:09

Tylne tłumiki końcowe z MG Motorsport. Tyły puszek skąd wychodzą końcówki poszły jednak w czarny mat, teraz puchy z tyłu są niewidoczne, tak jak ma być.
Do codziennej jazdy wsadzone dwa silencery. Z czterema - chodzi jak seria, bez - na codzień za głośny.

Obrazek

Dwa filmy z YT znacie, w wolnym czasie nagram coś swojego.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 25 cze 2016, 19:18

jordan233 pisze: Ktoś z kolegów może powiedzieć jakie wymiary mają ORI koncówki od S8 D3??
UP :)

piter123
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 40
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:47
Lokalizacja: Lubin

Post autor: piter123 » 07 sie 2016, 21:57

a co sądzicie o firmie PROEX ? bo przymierzam się do wymiany a słyszałem o tej firmie dobre opinie

chrzanos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2015, 11:25
Lokalizacja: Łomża

Post autor: chrzanos » 02 wrz 2016, 19:07

Proexy gniją ! Tak samo nie polecam RM-motros ! Jedyna polska dobra firma to mtech którą szczerze polecam i znam z doświadczenia ze ich tłumiki są dobre, długowieczne i fajnie gadają ( nie męczą ) . Dokładna kwestia glośności także do ustalenia z producentem :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 wrz 2016, 23:10

chrzanos pisze:Jedyna polska dobra firma to mtech...
Nie jedyna.
EL-TEC robi własne tłumiki jak i całe wydechy... i nic nie gnije... i wygląda i brzmi odpowiednio :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

chrzanos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2015, 11:25
Lokalizacja: Łomża

Post autor: chrzanos » 03 wrz 2016, 15:43

Ok :) ale cenowo chyba drożsi

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 wrz 2016, 10:54

chrzanos pisze:Ok :) ale cenowo chyba drożsi
Napisałeś "Jedyna polska dobra firma..." więc odpisałem że nie jedyna.
Jest EL-TEC który sam robi swoje wydechy i moim zdaniem robią naprawdę profi robotę... i jest MGmotorsport który również robi świetne rzeczy.

A co do ceny... tak, nie jest tanio....
ale tak zapytam...
kupujesz cenę czy wydech?
zależy ci na taniości czy na dobrym i pięknie grającym wydechu?

Jest takie przysłowie: "chytry dwa razy traci" - niestety sprawdza się w życiu bardzo często :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 04 wrz 2016, 11:20

FOSS pisze:(...)Jest takie przysłowie: "chytry dwa razy traci" - niestety sprawdza się w życiu bardzo często :)
A skąpy dwa razy płaci. FOSS dobrze gada. Jak chcesz solidnego wydechu na lata no to musi być dobrze pospawany i przede wszystkim z dobrej stali, a to kosztuje. Bo kosztuje materiał i umiejętności takiego człowieka. Ja wiem, posiadacze audików przyzwyczaili się do dobrego wydechu, ale jakbyśmy mieli takie jak w niektórych innych autach, gdzie całe rury są dziurawe jak sita i nadają się tylko do wywalenia po 3-4 latach jazdy, to byśmy patrzyli na to nieco inaczej.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 04 wrz 2016, 17:37

chrzanos pisze:Ok :) ale cenowo chyba drożsi

a to dyskusja jest o dobrej czy taniej? firma rekomendowana przez Ciebie to produkty w których (tłumiki) puszczają spawy i dzieją się jeszcze inne ciekawe historia
na forum subaru możesz sobie poczytać jaka to "Jedyna polska dobra firma to mtech... "

Wojtka i jego (El-Tec) podobnie jak MG to dwie firmy w PL, które można z czystym sumieniem rekomendować.
U Wojtka robiłem ostatnio swój wydech (DPFy zostały) i podejście do tematu (produkt) jak i klienta bardzo profesjonalne.
W PL coś takiego jest niestety mało spotykane.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 04 wrz 2016, 18:10

Dokładnie jak panton napisał, jeśli chcesz miesc dobrze zrobione lub bardzo dobrej jakości to musisz uderzać do tych firm,MG osobiście polecam.

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 09 maja 2017, 21:42

Panowie, odkopuje :D

Przymierzam się do zmiany wydechów końcowych u siebie w D3. Czy może mi ktoś napisać, jaką średnicę mają rury? 2"? 2,25"? 2,5"?

Pytanie numer dwa, środkowy wydech zostawić czy usunąć robiąc tym samym przelot? Nie znalazłem w tym temacie nic o wydechu środkowym.

Pytanie numer trzy. Planuję wsadzić przepustnice :) aby było "darcie japy" jak je otworze. Gdzie najlepiej je umiejscowić? Za katami? Przed środkowym? Za środkowym? Przed końcowym? :D

Motostacja

Post autor: Motostacja » 10 maja 2017, 13:55

Freeq, Ja mam wycięte środkowe tłumiki reszta seria.

Fajnie mruczy, w środku bez zmian na zewnątrz słychać że to v8, nic nie buczy nie huczy nie pierdzi, przy zmianie biegów jest lekki strzał z wydechu choć nie zawsze zazwyczaj tak przy pedale gazu wciśniętym na 3/4 i stałym przyśpieszaniu.

Rura 60mm, tania modyfikacja, a fajnie zmienia dźwięk auta.

Ja sam nie wiem czy chce dalej modyfikować wydech, cenie sobie że a8 jest ciche w trasie, dorabiając randomowy wydech może wyjść różnie.

Seryjnie auta np s8 d3 ma przepustnice i przy spokojnej jeździe jest cichutko, a jak ma byc ogień to przepustnice się otwierają i auto ryczy, podobnie jest w innych modelach audi w oryginale z domieszką sportu czyli serie S lub RS, takie coś to super rozwiązanie, ew przepustnice takie jak ma Jordan.

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 10 maja 2017, 14:06

Właśnie o takich przepustnicach jak ma Jordan myślałem.

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 10 maja 2017, 14:35

Freeq pisze:Właśnie o takich przepustnicach jak ma Jordan myślałem.

rozwiązanie jest spoko i wystarczające:)
na ori wydech potrzebne są 2.5 " , montowane przed końcowym.
sterowniki które sprzedają z przepustnicami od razu do wymiany bo to shit:) zamówiłem inne i jest ok.

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 10 maja 2017, 16:14

Ja myślałem żeby zamontować przed środkowym :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl