[D3 04 4.2MPI ] Modyfikacje wydechu
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tylne tłumiki końcowe z MG Motorsport. Tyły puszek skąd wychodzą końcówki poszły jednak w czarny mat, teraz puchy z tyłu są niewidoczne, tak jak ma być.
Do codziennej jazdy wsadzone dwa silencery. Z czterema - chodzi jak seria, bez - na codzień za głośny.
Dwa filmy z YT znacie, w wolnym czasie nagram coś swojego.
Do codziennej jazdy wsadzone dwa silencery. Z czterema - chodzi jak seria, bez - na codzień za głośny.
Dwa filmy z YT znacie, w wolnym czasie nagram coś swojego.
Black Cars Matters
Nie jedyna.chrzanos pisze:Jedyna polska dobra firma to mtech...
EL-TEC robi własne tłumiki jak i całe wydechy... i nic nie gnije... i wygląda i brzmi odpowiednio
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Napisałeś "Jedyna polska dobra firma..." więc odpisałem że nie jedyna.chrzanos pisze:Ok ale cenowo chyba drożsi
Jest EL-TEC który sam robi swoje wydechy i moim zdaniem robią naprawdę profi robotę... i jest MGmotorsport który również robi świetne rzeczy.
A co do ceny... tak, nie jest tanio....
ale tak zapytam...
kupujesz cenę czy wydech?
zależy ci na taniości czy na dobrym i pięknie grającym wydechu?
Jest takie przysłowie: "chytry dwa razy traci" - niestety sprawdza się w życiu bardzo często
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
A skąpy dwa razy płaci. FOSS dobrze gada. Jak chcesz solidnego wydechu na lata no to musi być dobrze pospawany i przede wszystkim z dobrej stali, a to kosztuje. Bo kosztuje materiał i umiejętności takiego człowieka. Ja wiem, posiadacze audików przyzwyczaili się do dobrego wydechu, ale jakbyśmy mieli takie jak w niektórych innych autach, gdzie całe rury są dziurawe jak sita i nadają się tylko do wywalenia po 3-4 latach jazdy, to byśmy patrzyli na to nieco inaczej.FOSS pisze:(...)Jest takie przysłowie: "chytry dwa razy traci" - niestety sprawdza się w życiu bardzo często
Bądź dobry jak chleb.
chrzanos pisze:Ok ale cenowo chyba drożsi
a to dyskusja jest o dobrej czy taniej? firma rekomendowana przez Ciebie to produkty w których (tłumiki) puszczają spawy i dzieją się jeszcze inne ciekawe historia
na forum subaru możesz sobie poczytać jaka to "Jedyna polska dobra firma to mtech... "
Wojtka i jego (El-Tec) podobnie jak MG to dwie firmy w PL, które można z czystym sumieniem rekomendować.
U Wojtka robiłem ostatnio swój wydech (DPFy zostały) i podejście do tematu (produkt) jak i klienta bardzo profesjonalne.
W PL coś takiego jest niestety mało spotykane.
Panowie, odkopuje
Przymierzam się do zmiany wydechów końcowych u siebie w D3. Czy może mi ktoś napisać, jaką średnicę mają rury? 2"? 2,25"? 2,5"?
Pytanie numer dwa, środkowy wydech zostawić czy usunąć robiąc tym samym przelot? Nie znalazłem w tym temacie nic o wydechu środkowym.
Pytanie numer trzy. Planuję wsadzić przepustnice aby było "darcie japy" jak je otworze. Gdzie najlepiej je umiejscowić? Za katami? Przed środkowym? Za środkowym? Przed końcowym?
Przymierzam się do zmiany wydechów końcowych u siebie w D3. Czy może mi ktoś napisać, jaką średnicę mają rury? 2"? 2,25"? 2,5"?
Pytanie numer dwa, środkowy wydech zostawić czy usunąć robiąc tym samym przelot? Nie znalazłem w tym temacie nic o wydechu środkowym.
Pytanie numer trzy. Planuję wsadzić przepustnice aby było "darcie japy" jak je otworze. Gdzie najlepiej je umiejscowić? Za katami? Przed środkowym? Za środkowym? Przed końcowym?
Freeq, Ja mam wycięte środkowe tłumiki reszta seria.
Fajnie mruczy, w środku bez zmian na zewnątrz słychać że to v8, nic nie buczy nie huczy nie pierdzi, przy zmianie biegów jest lekki strzał z wydechu choć nie zawsze zazwyczaj tak przy pedale gazu wciśniętym na 3/4 i stałym przyśpieszaniu.
Rura 60mm, tania modyfikacja, a fajnie zmienia dźwięk auta.
Ja sam nie wiem czy chce dalej modyfikować wydech, cenie sobie że a8 jest ciche w trasie, dorabiając randomowy wydech może wyjść różnie.
Seryjnie auta np s8 d3 ma przepustnice i przy spokojnej jeździe jest cichutko, a jak ma byc ogień to przepustnice się otwierają i auto ryczy, podobnie jest w innych modelach audi w oryginale z domieszką sportu czyli serie S lub RS, takie coś to super rozwiązanie, ew przepustnice takie jak ma Jordan.
Fajnie mruczy, w środku bez zmian na zewnątrz słychać że to v8, nic nie buczy nie huczy nie pierdzi, przy zmianie biegów jest lekki strzał z wydechu choć nie zawsze zazwyczaj tak przy pedale gazu wciśniętym na 3/4 i stałym przyśpieszaniu.
Rura 60mm, tania modyfikacja, a fajnie zmienia dźwięk auta.
Ja sam nie wiem czy chce dalej modyfikować wydech, cenie sobie że a8 jest ciche w trasie, dorabiając randomowy wydech może wyjść różnie.
Seryjnie auta np s8 d3 ma przepustnice i przy spokojnej jeździe jest cichutko, a jak ma byc ogień to przepustnice się otwierają i auto ryczy, podobnie jest w innych modelach audi w oryginale z domieszką sportu czyli serie S lub RS, takie coś to super rozwiązanie, ew przepustnice takie jak ma Jordan.