części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 02 wrz 2016, 15:16

No tak ale z nim to kontaktu nie ma w ogole :) na privy nie odpisuje i bardzo rzadko tu zaglada.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 02 wrz 2016, 15:41

Ja wiem Wojtku,ja z nim kontakt mam stały. Ale co ci potrzeba od niego? Piotrek tez bedzie to robił to pogadajcie gdzie kabelki puścic i zaopatrz sie w czesci wiązki z lifta zeby było ladnie. To naprawde trudne nie jest.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 02 wrz 2016, 18:26

kabelki jak puscic to ja sobie juz poradze, bardziej mi chodzi o kombinacje z montazem takiej cewki na pokrywie zaworowej, zeby to sie dobrze trzymalo przede wszystkim i nie wypadalo przy wybojach czy cos w ten desen.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 02 wrz 2016, 18:50

Jak zostawiasz oslony to przecie nie ma szans a "klick" takiej cewki jest dośc solidny. Kup se jedną w uzywce sa tanie i potestuj :)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 17 wrz 2016, 19:33

Już ponad tydzień jeżdżę na "czerwonych" cewkach i jest lepiej, odczuwalna poprawa pracy silnika i mniejsze spalanie.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2016, 22:40 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 17 wrz 2016, 19:53

No dobra namowiłes mnie :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 wrz 2016, 21:25

To fakt poprawa jest odczuwalna nawet na moim kulejacym silniku :D

Ale mysle ze po remoncie drugiej glowki bedzie idealnie <prosze>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 17 wrz 2016, 22:05

a jak z zalozeniem osłonek? czerwone cewki nie są za wysokie?

Gość

Post autor: Gość » 17 wrz 2016, 22:07

NIe

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 wrz 2016, 08:47

Prawy (od strony pasazera) uchwyt oslony musialem na 1 cylindrze troche pilnikiem spiłować bo cewka troche przeszkadza, a poza tym wszystko pauje i cewki nie sa za wysokie
to nie jest zwykły napęd...to

meir
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 345
Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 18 wrz 2016, 13:49

u mnie osłony pasują bez problemu :) :) dość sporo już na tych cewkach przejechałem i stwierdzam jest dużo dużo lepiej zwłaszcza na wolnch i podczas nagłego przyśpieszania

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 18 wrz 2016, 14:19

Moja A8 na nowych cewkach Beru ma przejechane ok 30tys. Śmiga normalnie, silnik równo pracuje, zapłon nie wypada. Czy w takim przypadku jest sens wrzucać czerwone cewki? Ci co założyli i odczuli poprawę chyba wcześniej mieli stare cewki, które już dawały o sobie znać.

gacuś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 27 gru 2013, 16:28
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 18 wrz 2016, 14:41

a do preFL też podchodzą bez problemu?

ernesto

Post autor: ernesto » 18 wrz 2016, 15:00

gacuś pisze:a do preFL też podchodzą bez problemu?
Trzeba troszkę pokombinować by wyeliminować moduły zapłonowe.
Pod tymi cewkami już nie są potrzebne.
Do tego dochodzą wtyczki od lifta i podstawki pod cewki.

Gość

Post autor: Gość » 18 wrz 2016, 15:31

Moja A8 na nowych cewkach Beru ma przejechane ok 30tys. Śmiga normalnie, silnik równo pracuje, zapłon nie wypada. Czy w takim przypadku jest sens wrzucać czerwone cewki? Ci co założyli i odczuli poprawę chyba wcześniej mieli stare cewki, które już dawały o sobie znać.
Z tych co się swapowali osobiscie znam auto Daniela i na pewno nie było tam nic co się z cewkami złego mogło dziać. A jednak po wymianie odczuwa poprawe. Mocniejsza iskra i krótszy czas ładowania i rozładowania to dwa zasadnicze powody na plus cewek FSI które mozna odczuć po zmianie ze sprawnych zwykłych na takie nowsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl