
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
kabelki jak puscic to ja sobie juz poradze, bardziej mi chodzi o kombinacje z montazem takiej cewki na pokrywie zaworowej, zeby to sie dobrze trzymalo przede wszystkim i nie wypadalo przy wybojach czy cos w ten desen.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
- Super Klubowicz
- Posty: 345
- Rejestracja: 27 sie 2014, 12:11
- Lokalizacja: Tychy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 185
- Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
- Lokalizacja: Rzeszów
Z tych co się swapowali osobiscie znam auto Daniela i na pewno nie było tam nic co się z cewkami złego mogło dziać. A jednak po wymianie odczuwa poprawe. Mocniejsza iskra i krótszy czas ładowania i rozładowania to dwa zasadnicze powody na plus cewek FSI które mozna odczuć po zmianie ze sprawnych zwykłych na takie nowsze.Moja A8 na nowych cewkach Beru ma przejechane ok 30tys. Śmiga normalnie, silnik równo pracuje, zapłon nie wypada. Czy w takim przypadku jest sens wrzucać czerwone cewki? Ci co założyli i odczuli poprawę chyba wcześniej mieli stare cewki, które już dawały o sobie znać.