![]() |
![]() |
Jaki koszt geometri w ASO?
Oni się specjalizują w ogumieniu i geometrii. Oprócz 4 tych "hologramów" Widziałem jakieś 2 lustra przy tym Hunterze.
Tak trochę odbiegamy od tematu, ale może warto, jak ktoś wie, napisać jak powinna wyglądać prawidłowa procedura kompletnej kalibracji w D3? Bo wychodzi na to, że można bnć nieświadomym(u mnie fartem działa) a później borykać się z niewiadomych powodów z niedziałającym distro itp...
Tak trochę odbiegamy od tematu, ale może warto, jak ktoś wie, napisać jak powinna wyglądać prawidłowa procedura kompletnej kalibracji w D3? Bo wychodzi na to, że można bnć nieświadomym(u mnie fartem działa) a później borykać się z niewiadomych powodów z niedziałającym distro itp...
Tak, ja dokładnie tak miałem, jeden się tak zapiekł, że nie dało się go ruszyć do regulacji. Wymieniłem i wróciłem tylko na przód.raftor pisze:czy jak zrobię teraz geometrie i w przyszłym tyg wymienię końcówkę drążka to wystarczy zrobić tylko zbieżność?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
no ale, nie oszukujmy się, wyjeżdżasz autem... ściąga... 5 minut i jestem u nich i robią dalej...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jezu i tak to jest jeden mowi ze heniek jeden ze 3d a ja chce miec zrobione dobrze po prostu auto tez mi spier** 2 razy geometrie twierdzac ze auto po dzwonie jest i nic nie pomoze , - gowno prawda mieli sprzet cyfrowy i robili to co im komp kazal wyjechalem to auto sciagalo, nigdy stluczki nawet nie mialo.
Ale generlanie swiat idzie do przodu i nie bez powodu sa sprzety cyfrowe ktore powinny byc dokladniejsze, ciekawe czym w Aso robia geometrie i zbieznosc
Ale generlanie swiat idzie do przodu i nie bez powodu sa sprzety cyfrowe ktore powinny byc dokladniejsze, ciekawe czym w Aso robia geometrie i zbieznosc
Dystanse to pół biedy, najgorsze jak jest obniżone bo tam są procedury jakieś dostosowane do A8. Mi wykonali na moją prośbę na dynamicu(tak przemieszczam się 99% czasu) bo w Hunterze z tego co wiem to nie wpisuje się poziomu tylko on mówi operatorowi, że trzeba ustawić automat.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
ja jadę na tego johna beana pogadam z nimi i dowiem sie kto to obsługuje i jak widzi to ustawianie
ja tez chce na dynamic mieć ustawione, lifta wgl nie używam chyba ze auto na serwisie jest i idzie w góre.
Jednak podstawowym moim pytaniem będzie czy wiedzą co to tryb podnośnika .
Ja swoją obniżyłem o 15mm z przodu mam zawieszenie sportowe, auto ma sprawna pneumatyke i stoi równo.
ja tez chce na dynamic mieć ustawione, lifta wgl nie używam chyba ze auto na serwisie jest i idzie w góre.
Jednak podstawowym moim pytaniem będzie czy wiedzą co to tryb podnośnika .
Ja swoją obniżyłem o 15mm z przodu mam zawieszenie sportowe, auto ma sprawna pneumatyke i stoi równo.
Do regulacji auto musi stać na kołach... po co komu geometria z kołami w powietrzu gdzie po posadzeniu jest jej brak? 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG