Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

Jaki koszt geometri w ASO?

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Motostacja

Post autor: Motostacja » 07 paź 2016, 11:26

ja to sie kicham z tą geometrią w poprzedniej a8 tak mi ustawili ze wiecznie mi rąbało wew lub zew krawędzie opon :< juz mnie to wku**

czy jak zrobię teraz geometrie i w przyszłym tyg wymienię końcówkę drążka to wystarczy zrobić tylko zbieżność?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 11:28

Oni się specjalizują w ogumieniu i geometrii. Oprócz 4 tych "hologramów" Widziałem jakieś 2 lustra przy tym Hunterze.

Tak trochę odbiegamy od tematu, ale może warto, jak ktoś wie, napisać jak powinna wyglądać prawidłowa procedura kompletnej kalibracji w D3? Bo wychodzi na to, że można bnć nieświadomym(u mnie fartem działa) a później borykać się z niewiadomych powodów z niedziałającym distro itp...
raftor pisze:czy jak zrobię teraz geometrie i w przyszłym tyg wymienię końcówkę drążka to wystarczy zrobić tylko zbieżność?
Tak, ja dokładnie tak miałem, jeden się tak zapiekł, że nie dało się go ruszyć do regulacji. Wymieniłem i wróciłem tylko na przód.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 07 paź 2016, 11:51

Wszystko jest w ELSIE

ernesto

Post autor: ernesto » 07 paź 2016, 12:04

Nawet najlepszy sprzed nie zrobi z laika mechanika.
Mi na 3d robili i po wyjechaniu kierownicą muszę ciągnąć w lewo bo ściąga na prawa stronę
O przekrzywionej kierownicy nawet nie wspomnę

Gość

Post autor: Gość » 07 paź 2016, 12:06

Wiele takich przypadków było i nie ma na to gwarancji. Czyli te typy co wyreguluja tak że auto do rowu samo jedzie to juz nam nie poprawia ani kasy nie zwróca trza jechac dalej i kolejne nadzieje mieć. Ja tam u heńka robiłem i dokad bedzie zył bede robił nie na żadnych komputerach i laserach.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 12:20

no ale, nie oszukujmy się, wyjeżdżasz autem... ściąga... 5 minut i jestem u nich i robią dalej...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Gość

Post autor: Gość » 07 paź 2016, 12:28

Jak nie umia to nie zrobia nawet 15razy...chyba że chcesz dac im auto do nauki :]

Motostacja

Post autor: Motostacja » 07 paź 2016, 14:32

Jezu i tak to jest jeden mowi ze heniek jeden ze 3d a ja chce miec zrobione dobrze po prostu auto tez mi spier** 2 razy geometrie twierdzac ze auto po dzwonie jest i nic nie pomoze , - gowno prawda mieli sprzet cyfrowy i robili to co im komp kazal wyjechalem to auto sciagalo, nigdy stluczki nawet nie mialo.

Ale generlanie swiat idzie do przodu i nie bez powodu sa sprzety cyfrowe ktore powinny byc dokladniejsze, ciekawe czym w Aso robia geometrie i zbieznosc

Gość

Post autor: Gość » 07 paź 2016, 16:31

Sprzety sa dobre tylko koslawi sa ich posiadacze...

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 07 paź 2016, 18:58

raftor pisze:
Ale generlanie swiat idzie do przodu i nie bez powodu sa sprzety cyfrowe ktore powinny byc dokladniejsze, ciekawe czym w Aso robia geometrie i zbieznosc
Hunter 3D

Motostacja

Post autor: Motostacja » 07 paź 2016, 20:27

Doczytałem troche i faktycznie nie jest to takie wszystko proste.

najlepiej hunter 3d, ma opcje wpisania poziomu zawieszenia.

czy dystanse 25tył 20 przód maja wpływ na zrobienie geometri?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 20:37

Dystanse to pół biedy, najgorsze jak jest obniżone bo tam są procedury jakieś dostosowane do A8. Mi wykonali na moją prośbę na dynamicu(tak przemieszczam się 99% czasu) bo w Hunterze z tego co wiem to nie wpisuje się poziomu tylko on mówi operatorowi, że trzeba ustawić automat.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 07 paź 2016, 21:58

ja jadę na tego johna beana pogadam z nimi i dowiem sie kto to obsługuje i jak widzi to ustawianie

ja tez chce na dynamic mieć ustawione, lifta wgl nie używam chyba ze auto na serwisie jest i idzie w góre.

Jednak podstawowym moim pytaniem będzie czy wiedzą co to tryb podnośnika .

Ja swoją obniżyłem o 15mm z przodu mam zawieszenie sportowe, auto ma sprawna pneumatyke i stoi równo.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 22:48

Do regulacji auto musi stać na kołach... po co komu geometria z kołami w powietrzu gdzie po posadzeniu jest jej brak? :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 08 paź 2016, 00:55

Poluzowsnie kontry od drazka podnosi sie auto i zwala kolo :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl