części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Centralny nie zamyka na pilota

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 15 paź 2016, 14:47

Chris pisze:A tak w ogóle to jeśli nie mogę przekręcić kluczyka w zamku klapy to zamek jest kaput?
niekoniecznie, trzeba by wyjąć zamek, rozebrać i wyczyścić. Mam to samo ale jakoś od 3 lat ciężko mi się za to wziąć <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 19 paź 2016, 17:53

Ja właśnie go rozebrałem, przeczyściłem i klasycznie problem jest z ponownym montażem. :/

[ Dodano: 2016-10-19, 17:53 ]
Wracam do tematu.
Nowa gumka zainstalowana, ale nadal coś jest nie tak - pompka za długo buczy w stosunku do sprawdzenia przy zdjętym siłowniku i zaślepionym otworze.

W związku z tym pytanie, bo słyszę syczenie z miejsca zaznaczonego na poniższym zdjęciu. Czy to powinno być zaślepione, czy powinien być jeszcze jakiś przewód powietrza?

Obrazek

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 19 paź 2016, 17:56

jesli pompka długo buczy i słyszysz sycenie to masz jeszcze nieszczelność gdzies.

to miesjce zaznaczone wyglada jakby tam jakiś wężyk nachodził. <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 19 paź 2016, 18:07

A ile powinna buczeć po otwarciu zamka, bo przy zamykaniu centralnym robi to dosyć krótko, ok. 2-3 sekund.
Przy otwieraniu, jak mam zaślepiony wężyk to ok. 4-5 sekund, a jak podpięty ten siłownik to ok. 7 sekund.

Gdzie szukać kolejnych ewentualnych nieszczelności? Są jakieś newralgiczne miejsca?

Gość

Post autor: Gość » 19 paź 2016, 19:46

Ten drugi krociec jest wolny. U mnie pracuje ok 3sek

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 19 paź 2016, 19:49

3 sekundy niezależnie od tego, czy otwierasz, czy zamykasz?

A czy klapka paliwa też posiada taki siłownik?

Gość

Post autor: Gość » 19 paź 2016, 20:10

tak

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 19 paź 2016, 21:00

Możesz mieć jeszcze membranę pękniętą w tym siłowniku co gumkę zmieniałeś . Otwórz i zobacz .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 20 paź 2016, 05:35

Sprawdzę, ale czy czasy buczenia pompy, które podałem - ok. 5 sekund nawet, jeśli przewód od klapy jest zaślepiony są ok?

ernesto

Post autor: ernesto » 20 paź 2016, 06:09

Chris pisze:czasy buczenia pompy, które podałem - ok. 5 sekund nawet, jeśli przewód od klapy jest zaślepiony są ok?
Nie jest ok/
U mnie na zaślepionym przewodzie pompa chodziła około 2 sek.
A masz pewność, że dobrze zaślepiłeś ten przewód ?

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 20 paź 2016, 13:06

Pewności nie mam... Domniemuje po tym, że nie słyszę wyraźnego syku, ale ktoś już wcześniej taśmą oklejał przewód i złączkę, więc może coś tam jeszcze ucieka.

Ja, póki co, zaślepiałem tym, co miałem pod ręką... gumą do żucia. :D :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 20 paź 2016, 13:16

Chris pisze:Ja, póki co, zaślepiałem tym, co miałem pod ręką... gumą do żucia.
haha Polak potrafi...najważniejsze że działa .... jakoś <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 09 lis 2016, 17:06

Przeliczyłem jeszcze raz czasy i wychodzi tak:
- przy zaślepionym wężyku - otwieranie: 3sek., zamykanie: 2sek.
- przy podłączonym siłowniku - otwieranie: ok 10sek., zamykanie: 4sek.

Nie mam pojęcia jak się do niego dostać, bo ktoś kto projektował zatrzaski miał fantazję - boję się, że połamię.
Ponadto przy zamykaniu, czy otwieraniu auta wszystkie siłowniki się otwierają, a ten jak mu się zachcę, ale najczęściej w ogóle nie rusza.
Czyżby był trafiony?

[ Dodano: 2016-10-20, 17:51 ]
Ponadto, na pompce do wlewu paliwa w ogóle nie ma gumki... Tak ma być????

[ Dodano: 2016-10-21, 17:50 ]
Ok. Podejmuję ostatnią próbę walki z pompką w klapie bagażnika.
Udało mi się ją otworzyć i z tego, co rozumuję, to przy szczelnej pompce powietrze nie powinno uciekać drugim otworem, który zaznaczyłem na zdjęciu powyżej (a obecnie tak u mnie jest).
Ponadto, po wsadzeniu pompki do wody pojawiał się pęcherzyk powietrza na łączeniu obu elementów części, w związku z czym po rozebraniu go miejsce styku membrany z plastikiem potraktowałem silikonem i złożyłem.
Czekam aż wyschnie i próbuję.

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły lub z góry wie, że to co zrobiłem to głupota to chętnie poczytam. :)
Niestety, jak się okazuje allegro na chwilę obecną nie ma w swojej ofercie takiej części, więc ciężko mi nawet porównać z innym.

[ Dodano: 2016-11-09, 17:06 ]
Teraz to już sam nie rozumiem.
Kupiłem nowy/używany siłownik - wydaje się sprawny (sprawdziłem szczelność i membrana się rusza, a drugim otworem nic nie leci, więc domniemuję, że jest ok).
Podłączam w aucie, zamyka bez problemu i krótko, ale przy otwieraniu buczy i ssie aż wysysa całe możliwe powietrze włącznie z tym w tej feralnej gumce (widać jak gumka się "spłaszcza").
Wypięty siłownik i zatkana końcówka - przestaje buczeć w miarę szybko, ale też nie zawsze, bo ostatnimi dniami znowu długo buczy.

Gdzie dalej szukać? Ktoś ma jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 18 lis 2016, 15:10

Miałem problem z tym siłownikiem w klapie jak zwykle pęknięta czarna guma , kupiłem używkę i git z tym że nie na długo. Podziałała z pół roku i znowu pękła , kupiłem silikon do szkła do akwariów , posmarowałem oczyszczona i odtłuszczoną uprzednio gumkę i tak już działa wzorowo z rok ? .Przestało syczeć i czasy otwierania i zamykania są bardzo krótkie.

Chris
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 301
Rejestracja: 15 sie 2016, 14:42
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Chris » 18 lis 2016, 18:14

U mnie, jak się okazało nieszczelność jest na małym oringu gumowym, który uszczelnia połączenie wężyka z siłownikiem.
Zaadaptowałem nieco kombinacyjne rozwiązanie i problem zniknął... na 1. dzień.

Łapy już mi lecą...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl