faktycznie godne przemyslenia haha +40kunia za 20tys? super mody...Apophis pisze:przyrosty że żope urywa
![]() |
![]() |
![]() |
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku
-
- Super Klubowicz
- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Lechu
- Super Klubowicz
- Posty: 1139
- Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
- Lokalizacja: wielkopolska
Nie koniecznie to co doczytasz z ecu to asm , wszystko zależy od architektury, mogli zaprojektować własne urządzenia, choć w co wątpie bo po co wyważać otwarte drzwi. To co odczytasz z rejestrów ecu to będzie chinski pomieszany z jezykiem majów i czerwców
. Jesteś w stanie to odczytać i przeanalizować o ile będzie to dla Ciebie zrozumiałe (architektura), ale ile czasu to Ci zajmie to nie pytaj. Kodu jako takiego w samochodzie nie ma, ale na pewno to on istnieje i podejrzewam, że jest to znany język z napisanymi oddzielnie bibliotekami. Nie wierze, że w 2000 roku by trzaskali softy w czystym asm. Od dawien dawna jak kupujesz czystą elektronikę to zawsze jest programowalna pochodną C
ecu jest programowany od razu językiem wynikowym (zrozumiałym dla CPU).
Oczywiście wszystkie modyfikacje są robione na zasadzie podmiany sygnałów, innego sposobu (prostszego) nie ma. I pytanie jest o jakość takich modyfikacji. Gdyż jeżeli powstanie sytuacja (sygnałowa), która nie została przewidziana to jesteś w dupie . I to jest ten minus kiedy nie masz wglądu do kodu nie wiesz jak auto (ECU i inna elektronika) się zachowa. Zasada automatyki jest taka układ musi być stabilny i to jest najważniejsze, a niestety tunerzy nie wszystko wiedzą i nie są w stanie niektórych sytuacji przewidzieć ponieważ nie wiedzą o wszystkich jakie mogą zaistnieć.
NIe ukrywam, że zaciekawił mnie ten temat i chętnie bym w ten jezyk majow spojrzał


ecu jest programowany od razu językiem wynikowym (zrozumiałym dla CPU).
Oczywiście wszystkie modyfikacje są robione na zasadzie podmiany sygnałów, innego sposobu (prostszego) nie ma. I pytanie jest o jakość takich modyfikacji. Gdyż jeżeli powstanie sytuacja (sygnałowa), która nie została przewidziana to jesteś w dupie . I to jest ten minus kiedy nie masz wglądu do kodu nie wiesz jak auto (ECU i inna elektronika) się zachowa. Zasada automatyki jest taka układ musi być stabilny i to jest najważniejsze, a niestety tunerzy nie wszystko wiedzą i nie są w stanie niektórych sytuacji przewidzieć ponieważ nie wiedzą o wszystkich jakie mogą zaistnieć.
NIe ukrywam, że zaciekawił mnie ten temat i chętnie bym w ten jezyk majow spojrzał

- VanDyke
- Super Klubowicz
- Posty: 996
- Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
hmmm... SPORTMILE ??olozwirski pisze:I jeszcze nawiążę do dyskusji o nowych technologiach, seryjnych sterownikach, w grupie VAG jak Genowefa Garage nie ogarnie tematu to nikt nie ogarnie.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
- Lokalizacja: wkz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 441
- Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
- Lokalizacja: 3-miasto/Oslo
Ha ha - no na pewno tylko "Genowefa" jest w PL i to tylko ona ogaryna takie rzeczy, bez jaj - tam to tylko projekt - Cordoba - jest na plus.olozwirski pisze:Konkluzja jak zwykle, tuning nie jest opłacalny, chyba ze dla tunera.
I jeszcze nawiążę do dyskusji o nowych technologiach, seryjnych sterownikach, w grupie VAG jak Genowefa Garage nie ogarnie tematu to nikt nie ogarnie.
- emil
- Forum Audi A8
- Posty: 78
- Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
- Lokalizacja: wlkp
Apophis, czyli ten twój projekt, swap już też trochę trwa
Co do sprzęgła, to radzę tam zajrzeć bo masz coś zyebane.
Kto obijał tarczę kewlarem?Docisk też wysyłałeś razem z tarczą?
Dziwi mnie to, że u mnie daje radę przy 400hp i 550Nm a nie jeżdżę jak emeryt
To co ma u Ciebie do przeniesienia to nic innego jak seriia w S4B5.
Kewlar spokojnie starcza na 550Nm. U Ciebie pewnie jest z 200Nm mniej.

Co do sprzęgła, to radzę tam zajrzeć bo masz coś zyebane.
Kto obijał tarczę kewlarem?Docisk też wysyłałeś razem z tarczą?
Dziwi mnie to, że u mnie daje radę przy 400hp i 550Nm a nie jeżdżę jak emeryt

To co ma u Ciebie do przeniesienia to nic innego jak seriia w S4B5.
Kewlar spokojnie starcza na 550Nm. U Ciebie pewnie jest z 200Nm mniej.
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm
Jest więcej 445hp/646Nm
Nie trwa bo autem zrobiłem już z 15tyś km albo lepiej. Dawałem docisk z tarczą i niestety seryjne sprzegiełko z rs4 jest slabe co z tego że w rsce daje rade jakoś(3-4 strzały i do wymiany) jak u mnie jest większa masa auta. Rozpytywałem o opinie posiadaczy rsek kazdy mowi to samo. Jesli mu wbije strzała z 5tys obr to nie ma bata że sie nie uslizgnie 
Przestudiowałem juz ten temat i do NOSa bedzie trza mocniejsze i takie sa bez problemu. Ale do dalszych modów trza najpierw hajsu miec potem bede myslał.
Soft to nie jest kłopot ja sie do innej charakterystyki pracy pedału gazu przyzwyczaiłem i nawet moja zona bez problemu sobie radzi z autem.
Zrobie przy okazji mam juz wsio tylko trza mi dostep do kompa z programem i chwile czasu

Przestudiowałem juz ten temat i do NOSa bedzie trza mocniejsze i takie sa bez problemu. Ale do dalszych modów trza najpierw hajsu miec potem bede myslał.
Soft to nie jest kłopot ja sie do innej charakterystyki pracy pedału gazu przyzwyczaiłem i nawet moja zona bez problemu sobie radzi z autem.
Zrobie przy okazji mam juz wsio tylko trza mi dostep do kompa z programem i chwile czasu

- emil
- Forum Audi A8
- Posty: 78
- Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
- Lokalizacja: wlkp
Apophis, nadal nie napisałeś kto robił sprzęgło? Ile zapłaciłem za obicie kewlarem?
Zapewne pytałeś się właścicieli pomodzonych RS4 na 500+ i 600Nm+ wtedy się zgodzę że ma prawo nie dać rady.
Większość pomodzonych S4 lata na takim sprzęgle.
Nie raz strzelam , nie raz dostawała ostre baty.
Sprzęgło ma się dobrze
Do tej mocy jest idealne.
Ale z tą mocą co masz teraz ,to jak spacer z dzieckiem.
Tak z ciekawości ile waży twoja A8?
Ps. Ztymi 3-4 strzłami to poleciałeś i to grubo
Zapewne pytałeś się właścicieli pomodzonych RS4 na 500+ i 600Nm+ wtedy się zgodzę że ma prawo nie dać rady.
Większość pomodzonych S4 lata na takim sprzęgle.
Nie raz strzelam , nie raz dostawała ostre baty.
Sprzęgło ma się dobrze

Ale z tą mocą co masz teraz ,to jak spacer z dzieckiem.
Tak z ciekawości ile waży twoja A8?
Ps. Ztymi 3-4 strzłami to poleciałeś i to grubo

Ostatnio zmieniony 23 paź 2016, 21:30 przez emil, łącznie zmieniany 1 raz.
Qrde nie pamietam tej firmy to z Łodzi było chyba. Mi się juz myli bo miałem kilku podwykonawców heheh. Pytałem włascicieli seryjnych i kazdy mówił że sie sypia szybko jak lubisz postrzelać. Ile wazy ósemka? Ze mna spokojnie ma 1800.
ja 2x strzeliłem i miało uslizg ze 3 razy robiłem agresywna redukcje i łapało uslizg zapaszek był ale na normalnej jeździe sie to nie odbiło wcale-lata ok.
Wyczaiłem juz że jak chce gwałtownie ruszyc to musze złapac obroty momentu a nie za dużo ani za mało i jest wystart bez poslizgu.
Ale ok to nie temat o moim swapie ten jest gdzie indziej
ja 2x strzeliłem i miało uslizg ze 3 razy robiłem agresywna redukcje i łapało uslizg zapaszek był ale na normalnej jeździe sie to nie odbiło wcale-lata ok.
Wyczaiłem juz że jak chce gwałtownie ruszyc to musze złapac obroty momentu a nie za dużo ani za mało i jest wystart bez poslizgu.
Ale ok to nie temat o moim swapie ten jest gdzie indziej
