[D3 09 3.0TDI ] Adaptacja zawieszenia
[D3 09 3.0TDI ] Adaptacja zawieszenia
Witam musze przeprowadzić adaptacje zawieszenia po wymianie czujnika poziomu, czy po wpisaniu w kanale 1,2,3 i 4 dla poszczególnuch kół wysokości zawieszenia trzeba jeszcze w jakimś kanale zatwierdzić nowe wartości , w ross tech wiki piszą że w 5 kanale zmienić wartość na 1 tylko ja nie mogę wejść w kanał 5 bo jest nie aktywny prosze o pomoc i z góry DZIĘKUJE za podpowiedzi.
Na stronie Ross tech masz całą procedurę , czyli jak sprawdzić wartości i jak zmierzyć wysokość oraz w jakie kanały wpisać .
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
Mam pytanie. Robię adaptację właśnie i obnizylem naradzie o 10 mm z 416 na 426 ale jak wchodzi ponownie aby obniżyć to stored value znowu jest 416. Tak zawsze jest?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jakie wysokości sa w zwyklym zawieszeniu
na :
1 lift
2 comfort
3 auto
4 dynamic
wysokości tył i przód proasze o pomoc
na :
1 lift
2 comfort
3 auto
4 dynamic
wysokości tył i przód proasze o pomoc
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Nie zostały spełnione wszystkie warunki do poprawnego zakończenia kalibracji.kali pisze:Ja wiem jak zrobić tylko z tego co piszą w ross tech trzeba wejść w kanał 5 i zmienić wartość na 1 tylko ja niemogę w kanał 5 wejść bo wyświetla mi się error
Tak jest.drago_o pisze:... ale jak wchodzi ponownie aby obniżyć to stored value znowu jest 416. Tak zawsze jest?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Hehe... odkopane
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
ee no Pany odkopaliście sami
ja chciałem wiedzieć co i jak z wysokościa ale juz sam doszedłem
najważniejsze ogólnie było najpierw ustawienie auta na DYNAMIC i sprawdzenie wysokości I WTEDY ZACZĄĆ ADAPTACJE
Ja robiłem to na auto i mierzyłem i wyszły cyrki
jednak udało mi sie zaadaptować przypadkowo przód na taka wysokość że nie mogłem ręki włożyć!!
i zaadoptowało sie ale... co z tego jak tak jezdzić nie szłoby prZeciez
ogólnie po wielu walkach dotarłem sam do tego ze ustawić na dynamic i zostawić i adaptować
auto poprostu podnosi sie z dynamic na normal lewel i ogien lecimy
ustawiłem teraz :
398 tył obie strony
421 przód lewe
416 przód prawe
minimum brakknie do ideału
ale chce opuścic o 20 w dół tylko .. czy to dla amorów bezpieczne ?
wiem że mogę więcej opuścic i bez zadnego gadzetu tylko kompem bo zrobiłem to ale
1 chce wiedziec czy toe 20 mm będzie bezpieczne dla zwyklego amora nie eskowego?
2 jak opuszczać najpierw tył pozniej przód?
3 czy jest jakis sposób na zmiane kodowania aby wszystkie koła poszły odrazu w dół o 20??
ja chciałem wiedzieć co i jak z wysokościa ale juz sam doszedłem
najważniejsze ogólnie było najpierw ustawienie auta na DYNAMIC i sprawdzenie wysokości I WTEDY ZACZĄĆ ADAPTACJE
Ja robiłem to na auto i mierzyłem i wyszły cyrki
jednak udało mi sie zaadaptować przypadkowo przód na taka wysokość że nie mogłem ręki włożyć!!
i zaadoptowało sie ale... co z tego jak tak jezdzić nie szłoby prZeciez
ogólnie po wielu walkach dotarłem sam do tego ze ustawić na dynamic i zostawić i adaptować
auto poprostu podnosi sie z dynamic na normal lewel i ogien lecimy
ustawiłem teraz :
398 tył obie strony
421 przód lewe
416 przód prawe
minimum brakknie do ideału
ale chce opuścic o 20 w dół tylko .. czy to dla amorów bezpieczne ?
wiem że mogę więcej opuścic i bez zadnego gadzetu tylko kompem bo zrobiłem to ale
1 chce wiedziec czy toe 20 mm będzie bezpieczne dla zwyklego amora nie eskowego?
2 jak opuszczać najpierw tył pozniej przód?
3 czy jest jakis sposób na zmiane kodowania aby wszystkie koła poszły odrazu w dół o 20??
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
20 to pikus
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No rzeczywiście, niezły "pasztet"dracus6662 pisze:ee no Pany odkopaliście sami
Nie bardzo rozumiem czemu ma to służyć... tym bardziej że:dracus6662 pisze:najważniejsze ogólnie było najpierw ustawienie auta na DYNAMIC i sprawdzenie wysokości I WTEDY ZACZĄĆ ADAPTACJE
Z mojej wiedzy wynika, że robimy to właśnie na pozycji "Automatic"dracus6662 pisze:auto poprostu podnosi sie z dynamic na normal lewel i ogien lecimy
Zresztą dalszy twój opis to potwierdza ponieważ...
Zgodnie z informacją techniczną jeżeli masz to co powyżej na Automatic to jest fabrycznie - właściwie to nie bo przednie nie stoją identycznie a powinno być 416/398dracus6662 pisze:ustawiłem teraz :
398 tył obie strony
421 przód lewe
416 przód prawe
Jeżeli masz zawieszenie zwykłe komfortowe, a tak wynika z twojego numeru VIN, i takie wartości ustawiłeś dla pozycji Dynamic to moim zdaniem jest słabo
Nic mu się nie stanie - pisałem to wielokrotnie. Toć sam jeżdżę na mocnej glebie już kilka lat i jakoś dają radędracus6662 pisze:1 chce wiedziec czy toe 20 mm będzie bezpieczne dla zwyklego amora nie eskowego?
Wszystko razem.dracus6662 pisze:2 jak opuszczać najpierw tył pozniej przód?
No masz możliwość kodowania ale nie licz na 20mm samym kodowaniemdracus6662 pisze:3 czy jest jakis sposób na zmiane kodowania aby wszystkie koła poszły odrazu w dół o 20??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
ogólnie dzięki za pomoc i rozjaśnienie sprawy
ja robiłem tak:
ustawiłem na AUTO i robiłem kalibracje
wynik : auto najpierw miało LOW LEWEL
Anastępnie NORMAL LEWEL
Ale wciąż wychodziło w pierwszej kratce WAIT
wynik : kontrolki migajace , błąd świateł , błąd braku nastaw podstawowych w gr. 34
Po ustawieniu na DYNAMIC :
wynik : samochód podnosi sie do poziomu NORMAL LEWEL
po kilku sekundach i wychodzi w okienku VALUE
Robie adaptacje i wszystko jest ok wróciło niemal do stanu idealnego
mówie idealnego bo : lewe przód jest wyżej o 5mm ale:
kuźwa robiłem to 3 godziny żeby doprowadzić wszystko do stanu takiego bo kazde kolo miało inaczej
ile ma być na dynamic ?
ja robiłem tak:
ustawiłem na AUTO i robiłem kalibracje
wynik : auto najpierw miało LOW LEWEL
Anastępnie NORMAL LEWEL
Ale wciąż wychodziło w pierwszej kratce WAIT
wynik : kontrolki migajace , błąd świateł , błąd braku nastaw podstawowych w gr. 34
Po ustawieniu na DYNAMIC :
wynik : samochód podnosi sie do poziomu NORMAL LEWEL
po kilku sekundach i wychodzi w okienku VALUE
Robie adaptacje i wszystko jest ok wróciło niemal do stanu idealnego
mówie idealnego bo : lewe przód jest wyżej o 5mm ale:
kuźwa robiłem to 3 godziny żeby doprowadzić wszystko do stanu takiego bo kazde kolo miało inaczej
ile ma być na dynamic ?
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
No co ty?.... A na forum piszą, że podłączasz kompa, 10 minut i po kalibracjidracus6662 pisze:kuźwa robiłem to 3 godziny żeby doprowadzić wszystko do stanu takiego bo kazde kolo miało inaczej
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Najlepiej i najprościej to tylko łącznikami się robi... zero zabawy kompem i z kanałem 10 minut no na adaptację z kompem to trochę zabawy jest ale do ogarnięcia jak się nie pomylisz w którymś kole i nie powtarzasz 15 razy tego samego
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
hehehe... to następny mit powtarzany po wielokroćdrago_o pisze:Najlepiej i najprościej to tylko łącznikami się robi... zero zabawy kompem i z kanałem 10 minut
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-