[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
Obserwuję zjawisko takie, że na jałowych obrotach powoli trzeba korygować czas otwarcia. Najpierw przy ciśnieniu 1,15 obliczył +0,15. Potem widać było, że zeszło na 0 a dziś w zasadzie aby zachować czas benzyny w okolicy 2,9ms muszę dac korektę suma minimum -0,5ms.
Pod koniec zakresu dla dużych obciążeń liczy korektę ponad - 20%.
I teraz sobie myślę czy jednak nie założyć dysz?
//
Dysze wstawiłem. Rozwierciłem je na 2,7 z małym haczykiem.
Ciśnienie zmniejszyłem do lekko ponad 1.
Kalibracja wyliczyła czas +0,45. Korekcja startuje z +10 i spada pod koniec na -20.
Pewnie dysze 2,5 przy takich krótkich wężykach dały by też radę.
Taki sobie eksperyment :-)
Pod koniec zakresu dla dużych obciążeń liczy korektę ponad - 20%.
I teraz sobie myślę czy jednak nie założyć dysz?
//
Dysze wstawiłem. Rozwierciłem je na 2,7 z małym haczykiem.
Ciśnienie zmniejszyłem do lekko ponad 1.
Kalibracja wyliczyła czas +0,45. Korekcja startuje z +10 i spada pod koniec na -20.
Pewnie dysze 2,5 przy takich krótkich wężykach dały by też radę.
Taki sobie eksperyment :-)
Kot też jest Quattro
Panowie mam pytanie bo będę montował pojedyncze wtryski w mojej A8 ! wiem że musze kupić dwa "grzebienie" jednak nie mają one wyjścia na kompensacje np taki
http://allegro.pl/rozdzielacz-rail-4-c- ... 06834.html
jak zrobić tą kompensacje ?
A druga sprawa muszę wpiąć się gdzieś z map sensorem i w aktualnych listwach mam wyjście ( króciec ) na przewód do mapsensora tu tego nie ma jak to zrobić żeby to działało
http://allegro.pl/rozdzielacz-rail-4-c- ... 06834.html
jak zrobić tą kompensacje ?
A druga sprawa muszę wpiąć się gdzieś z map sensorem i w aktualnych listwach mam wyjście ( króciec ) na przewód do mapsensora tu tego nie ma jak to zrobić żeby to działało
u mnie też problemu nie ma jak na razie ze szczelnością.krisker pisze:pepi pisze: napisał/a: te metalowe trójniki odradzam ja u siebie nie mogłem ich uszczelnić .
Te metalowe trójniki polecam. Nie ma problemu ze szczelnością i łatwo się demontuje z wtryskiwacza. Poza tym łatwo ułożyć wąż zasilający i, jak wspomniano, kompensację.
ja jak wymieniałem instalkę na ZENITHa to był już w komplecie.meir pisze:Widzę ze masz na kompensacji dokładnie to co potrzebuje ten króciec do map sensora, gdzie go kupowałeś ?
to nie jest zwykły napęd...to
Mapsensor wpiac na kompensacji dosłownie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
Ostatnio odpalilem samochod i wrocilem po 20 minutach i temp 90 ale z nawiewow leci chlodne powietrze.przygazowalem tak do 1200 obrotow i po paru sekundach zaczelo leciec cieple.tez tak macie?parownik wpiety rownolegle z nagrzewnica.
mahoney99, przeczytaj ów temat lub użyj opcji Szukaj ...wielokrotnie było o tym pisane i nie tylko w tym temacie !
mahoney99, przeczytaj ów temat lub użyj opcji Szukaj ...wielokrotnie było o tym pisane i nie tylko w tym temacie !
Ostatnio zmieniony 04 sty 2017, 20:18 przez mahoney99, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Witam planuje wymienić wtryskiwacze gazowe w swoim ABZ . Biorąc pod uwagę HANA to jaki kolor jakie dysze i jakie ciśnienie , reduktor mam KME GOLD instalacja STAG 300-8. Napiszcie jak ma ktoś już w swoim ABZ jakąś sprawdzoną kombinację . Już widzę że mam kilka błędów instalacyjnych odnośnie map sensor oraz podciśnienia które ktoś podpiął na czole kolektora ssącego.