[D3 08 4.2TDI ] Po sofcie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 28
- Rejestracja: 15 mar 2012, 14:03
- Lokalizacja: Kujawy
Tutaj link do strony z przeróbką co prawda Prosiaczka Cayenne ale silnik ten sam
http://www.worldcarfans.com/11402277095 ... -to-460-hp
robi wrażenie
http://www.worldcarfans.com/11402277095 ... -to-460-hp
robi wrażenie
Wysoce prawdopodobne, że w tym tygodniu postawię autko do zrobienia. modyfikacja silnika i skrzyni. Po roku jeżdżenia pojawiła sie chęć na więcej:))
Na piątek jestem umówiony u Roberta w tune-up na strojenie autka:))
jest wirus:))) 360 koni 700 niutonów. różnica jest niesamowita. szczególnie na 2 i 3 biegu. ciągnie niesamowicie. przy płynnej jeździe szybciej wrzuca wyższy bieg. nie miałem okazji sie za dużo pobawic ale auto pokazuje inne oblicze
Na piątek jestem umówiony u Roberta w tune-up na strojenie autka:))
jest wirus:))) 360 koni 700 niutonów. różnica jest niesamowita. szczególnie na 2 i 3 biegu. ciągnie niesamowicie. przy płynnej jeździe szybciej wrzuca wyższy bieg. nie miałem okazji sie za dużo pobawic ale auto pokazuje inne oblicze
Ja w swojej mam 335 KM i 760 Nm hmm pomyślmy od jakiś 6 lat i zero problemów z chipem Tylko motor mam inny bo 4.0 TDI w tym tylko wtryski poszły do wymiany niestety wszystkie ;-)
Ostatnio zmieniony 06 lis 2016, 14:48 przez Driv33r, łącznie zmieniany 1 raz.
O ile auto jest w pełni sprawne to można zrobić 380KM i 800NM bez wywalania DPF i EGR - już to robiliśmy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
do skrzni wgrany był wtedy najnowszys sterownik ale od razu goście powiexzieli zeby sie cudów nie spodziewać bo to Tip jest jak by to była szybsza skrzynia typu DSG albo nie wspomne S-Tronic to było by super ale jest calkiem nieźle Skrzynia w tym roku robiłem konverter ale to przy okazji ponieważ zrzucali mi skrzynie do rozrządu wiec od razu porobiłem oleje i konverter w skrzyni takto cały czas bez problemu
acha a czy poddymia hm podobno delikatnie tak ale to tylko przy ostrej jezdzie i to naprawde delikatnie tylko przy zmianie biegów
acha a czy poddymia hm podobno delikatnie tak ale to tylko przy ostrej jezdzie i to naprawde delikatnie tylko przy zmianie biegów
Nie chce zakładać nowego tematu więc zadam pytanie tutaj:
przymierzam się do softu w 4.2 Tdi, byłem w V-TECH w Krakowie na hamowni, pomiar 309,5KM i 643NM. Teraz pytanie: jakiego tunera polecacie żeby był pewny i wiedział, co robi? O V-techu słyszałem różne opinie, raz dobre raz złe. Mam wizualną wersję ABT w tym wydechy więc może uda się coś z tego wyciągnąć. Od razu zaznaczam: nie mam zamiaru usuwać DPF, granice 360-370km i max 760nm mi starczy. Tuner nie musi być z Krakowa, Śląsk też wchodzi w grę. Słyszałem dobre opinie o Dynosoft z Katowic oraz CompSport z Bielska Białej, chciałbym znać też zdanie forumowiczów gdzie się za to zabrać aby było to zrobione sensownie i po miesiącu nie wywalało błędów. Oczywiście jeśli moja wiedza na temat V-TECH Kraków jest mylna proszę mnie wyprowadzić z błędu
przymierzam się do softu w 4.2 Tdi, byłem w V-TECH w Krakowie na hamowni, pomiar 309,5KM i 643NM. Teraz pytanie: jakiego tunera polecacie żeby był pewny i wiedział, co robi? O V-techu słyszałem różne opinie, raz dobre raz złe. Mam wizualną wersję ABT w tym wydechy więc może uda się coś z tego wyciągnąć. Od razu zaznaczam: nie mam zamiaru usuwać DPF, granice 360-370km i max 760nm mi starczy. Tuner nie musi być z Krakowa, Śląsk też wchodzi w grę. Słyszałem dobre opinie o Dynosoft z Katowic oraz CompSport z Bielska Białej, chciałbym znać też zdanie forumowiczów gdzie się za to zabrać aby było to zrobione sensownie i po miesiącu nie wywalało błędów. Oczywiście jeśli moja wiedza na temat V-TECH Kraków jest mylna proszę mnie wyprowadzić z błędu