[D3 03 3.7MPI ] Wymiana uszczelniacza na wale
[D3 03 3.7MPI ] Wymiana uszczelniacza na wale
Witam. Panowie, szukam instrukcji, manuala, podpowiedzi odnośnie wymiany uszczelniacza na wale korbowym z przodu.
Auto A8 D3 3,7 2003r. BFL
Jaki dokładnie uszczelniacz zastosować?
Czy trzeba zdejmować miskę olejową?
Czym uszczelnić odkręconą pokrywę?
Jakieś uwagi odnośnie wymiany? Sugestie? Na co zwrócić szczególną uwagę lub czego nie robić?
Wszystkie porady mile widziane
Pozdrawiam.
Auto A8 D3 3,7 2003r. BFL
Jaki dokładnie uszczelniacz zastosować?
Czy trzeba zdejmować miskę olejową?
Czym uszczelnić odkręconą pokrywę?
Jakieś uwagi odnośnie wymiany? Sugestie? Na co zwrócić szczególną uwagę lub czego nie robić?
Wszystkie porady mile widziane
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Freeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam, ja w swojej D3 tylko że 4 2 BFM przy wymianie rozrządu wymieniałem uszczelniacz wału korbowego . NIe ma z tym problemu wiadomo rozrzad trzrba rozpiąć wkręcić blokadę wału odkrecić śrubę centralną zdjąć koło zębate i wyciagasz simering ja wkreciłem ostrożnie dwa wkreciki długie i pociagnąłem do siebie i wyszedł . Pojechałem do sklepu gdzie sprzedają łożyska i simeringi i mi dobrali po wymiarach zastanawiałem sie dlugo czy kupować oryginał, ale kupilem jakiejś innej firmy i wszystko jest ok. JAk bedziesz montował nowy to oczyść dokładnie i posmaruj go olejem delikatnie i zwracaj uwagę zeby sie nie podwinał na wewnętrznym uszczelnieniu. chyba że coś nie tak napisałem to proszę mjie poprawic Mam nadxieje ze w 3.7 jest taki sam układ wszystkiego
Gunner, wszystko zaczęło się od tego tematu... http://www.a8team.pl/d3-03-37mpi-dziwny ... 558,45.htm
danishow, to to wiem, że bez oleju. Ale czy trzeba zdejmować obudowę czy po zdjęciu koła zębatego będę mógł bez problemu wyjąć uszczelniacz?
danishow, to to wiem, że bez oleju. Ale czy trzeba zdejmować obudowę czy po zdjęciu koła zębatego będę mógł bez problemu wyjąć uszczelniacz?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
No dokładnie, ZERO oleju.danishow pisze:ZERO oleju! Uszczelniacze montuje się na suchą i odtłuszczoną powierzchnię.importcompany pisze:JAk bedziesz montował nowy to oczyść dokładnie i posmaruj go olejem delikatnie
Toć to jest proszenie się o następny wyciek.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości