Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 3.7MPI ] Dziwny problem z autem

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 lis 2016, 18:16

W etce te przewody idą do podstawy chłodniczki tuż obok nakrętki filtra. Jedyne uszczelnienia przy samym bloku ma tylko chłodniczka i było ich tam 4 albo 5.

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 11 lis 2016, 21:18

Czyli o-ringi są takie same, 4 sztuki 13,1x1,6. Dwa przy alternatorze, dwa przy filtrze, tak?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 11 lis 2016, 21:48

Tak

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 12 lis 2016, 21:36

FOSS pisze:
pebo pisze:Skoro rozrząd świeżo robiony - nie zaczepiaj.
Jeżeli to jest świeżo robiony rozrząd a na zdjęciach pasek ani napinacz ani żadna rolka od nich nie były ruszane to mogę powiedzieć, że jest źle zrobiony.
Wróżę ze zdjęć i wierzę na słowo człowiekowi - napisał że świeżo robiony. Nie będę dyskutował z zawodowcem. Jeśli ktoś się zna na tym i tylko rzuci okiem i wie co jest nie tak, to oki, przychylam, się. Organoleptycznie to bym to jakoś ogarnął, ale wiadomo, z rozrządem lepiej nie ryzykować.
Bądź dobry jak chleb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl