W A8 mam hamulce Brembo 6 tłoczkowe a w S8 padaczki od D3. Czy jest możliwość przekładki hebli z A8 prefl do S8 polift ?
ps. Brembo czasami mi już nie starczały ... a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...
[S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift
[S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Kosmy, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Zaciski mają "tuleje" albo "podkładki" o grubości 14 mm. Zwrotnica w prefl jest żeliwna.krzychu22.p1i pisze:Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke?
[ Dodano: 2016-11-17, 12:36 ]
Wczoraj uratowały mi dupe także zwracam im honor Zagapiłem się w lewo a przede mna samochody w miejscu stoją. Uff ...martin_rs4 pisze:Kosmy pisze:a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 A co się tam dzieje z nimi nie tak ?Kosmy pisze: a w S8 padaczki od D3.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Maciej ma zaciski ZR/ZL 18 - robione przez SIDa
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Z racji swapa na 6 tłoka Akebono i powrotu do 385 chciałbym sprostować, że ów setup na R18 Avusa nie wejdzie (tzn wlezie ale już się nie zakręci, ew ciężarki zrzuci).
Można wsadzić ten zacisk z odpowiednim customowym jarzmem (oczywiście innym niż u mnie), ale trzeba zastosować tarcze 380 z D4, lub przetoczyć 385 z S8/W12 D3 na 380, ew zastosować fabryczne jarzmo, ale wtedy przetoczyć tarczę na 375.
Także maksymalnie na tą felgę z tym zaciskiem wsadzicie 380. Być może są R18, które jakimś cudem podejdą na żyletki (podejrzewam, że przykładem takich felg są MTM Bimoto), ale z tych fabrycznych nie znam. Także bardzo fajny patent jak ktoś nadal chce jeździć na R18 i mieć dużą tarczę z 6 tłoczkowym zaciskiem. Czy Brembo wlezie ? Nie wiem, ale się domyślam .
Można wsadzić ten zacisk z odpowiednim customowym jarzmem (oczywiście innym niż u mnie), ale trzeba zastosować tarcze 380 z D4, lub przetoczyć 385 z S8/W12 D3 na 380, ew zastosować fabryczne jarzmo, ale wtedy przetoczyć tarczę na 375.
Także maksymalnie na tą felgę z tym zaciskiem wsadzicie 380. Być może są R18, które jakimś cudem podejdą na żyletki (podejrzewam, że przykładem takich felg są MTM Bimoto), ale z tych fabrycznych nie znam. Także bardzo fajny patent jak ktoś nadal chce jeździć na R18 i mieć dużą tarczę z 6 tłoczkowym zaciskiem. Czy Brembo wlezie ? Nie wiem, ale się domyślam .
Black Cars Matters