części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

[S8 D2 99] Brembo 6-tłoczkowe a polift

Post autor: Kosmy » 16 lis 2016, 04:15

W A8 mam hamulce Brembo 6 tłoczkowe a w S8 padaczki od D3. Czy jest możliwość przekładki hebli z A8 prefl do S8 polift ?

ps. Brembo czasami mi już nie starczały ... a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ... :(
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Kosmy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3149
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 16 lis 2016, 06:21

Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke?
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 16 lis 2016, 08:45

Kosmy pisze:a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...
Kosmy pisze: a w S8 padaczki od D3.
OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 <faktycznie> A co się tam dzieje z nimi nie tak ?
to nie jest zwykły napęd...to

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 17 lis 2016, 12:36

krzychu22.p1i pisze:Jaka zwrotnica w tym pre lifcie siedzi? Zaciski maja adaptery czy tulejke?
Zaciski mają "tuleje" albo "podkładki" o grubości 14 mm. Zwrotnica w prefl jest żeliwna.

[ Dodano: 2016-11-17, 12:36 ]
martin_rs4 pisze:
Kosmy pisze:a teraz na tych od D3 to w ogóle smutek ...
Kosmy pisze: a w S8 padaczki od D3.
OoKosmy, to jesteś chyba pierwszy, który narzeka na heble od D3 <faktycznie> A co się tam dzieje z nimi nie tak ?
Wczoraj uratowały mi dupe :P także zwracam im honor :) Zagapiłem się w lewo a przede mna samochody w miejscu stoją. Uff ...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 17 lis 2016, 12:58

no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma?
to nie jest zwykły napęd...to

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 17 lis 2016, 13:21

martin_rs4 pisze:no tak ale mimo to coś tam narzekałeś na nie??? pytam tak z ciekawości jak u innych ten swap się ma?
Słuchaj hamulce na pewno nie są złe, ale jak startowałem od Brembo 6-tłoczkowych a teraz spadłem klasę niżej to jest różnica.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3149
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 lis 2016, 16:08

Zrób zdjęcie tych zacisków a powiemy coś więcej. Liftowa zwrotnica jest prawie taka sama jak przedliftowa ale różni się odsadzeniem uszu od piasty. P&P to nie będzie. Czekam na zdjęcia.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2082
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 lis 2016, 16:15

Maciej ma zaciski ZR/ZL 18 - robione przez SIDa
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 wrz 2020, 22:47

Z racji swapa na 6 tłoka Akebono i powrotu do 385 chciałbym sprostować, że ów setup na R18 Avusa nie wejdzie (tzn wlezie ale już się nie zakręci, ew ciężarki zrzuci).
Można wsadzić ten zacisk z odpowiednim customowym jarzmem (oczywiście innym niż u mnie), ale trzeba zastosować tarcze 380 z D4, lub przetoczyć 385 z S8/W12 D3 na 380, ew zastosować fabryczne jarzmo, ale wtedy przetoczyć tarczę na 375.
Także maksymalnie na tą felgę z tym zaciskiem wsadzicie 380. Być może są R18, które jakimś cudem podejdą na żyletki (podejrzewam, że przykładem takich felg są MTM Bimoto), ale z tych fabrycznych nie znam. Także bardzo fajny patent jak ktoś nadal chce jeździć na R18 i mieć dużą tarczę z 6 tłoczkowym zaciskiem. Czy Brembo wlezie ? Nie wiem, ale się domyślam ;).

Obrazek

Obrazek
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl