![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Szyby - sterowanie
[D2 preFL ALL ] Szyby - sterowanie
Zastanawiam się, czy mam kolejną awarię, czy muszę coś zaprogramować, czy tak po prostu jest...
Otóż szyby elektryczne u mnie działają tak, że cisnąć przycisk szyby kierowcy automatycznie jedzie całkiem do dołu, a każda inna, żeby pojechała na sam dół musi mieć przytrzymywany przycisk.
Czy to jest ok?
Otóż szyby elektryczne u mnie działają tak, że cisnąć przycisk szyby kierowcy automatycznie jedzie całkiem do dołu, a każda inna, żeby pojechała na sam dół musi mieć przytrzymywany przycisk.
Czy to jest ok?
Ostatnio zmieniony 19 lis 2016, 22:05 przez Chris, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Re: Szyby - sterowanie
Jest ok, ten rocznik tak ma. Dopiero od 96/97' było komfortowe otwieranie szyb.Chris pisze:Zastanawiam się, czy mam kolejną awarię, czy muszę coś zaprogramować, czy tak po prostu jest...
Otóż szyby elektryczne u mnie działają tak, że cisnąć przycisk szyby kierowcy automatycznie jedzie całkiem do dołu, a każda inna, żeby pojechała na sam dół musi mieć przytrzymywany przycisk.
Czy to jest ok?
Four rings to rule them all
Chris, a spróbuj zrobić tak, że np. przednią pasażera przytrzymaj cały czas w dół, następnie cały czas do końca w górę, i jak się zamknie, to wciśnij przycisk raz w dół, jak dojdzie do końca to raz w górę...
moim zdaniem powinno zadziałać, bo dziwnym jest dla mnie, że jedna strona (kierowca) to ma, a pasażer nie
... daj znać.
W niektórych przypadkach tą czynność (cały czas trzymać przycisk w górę a następnie cały czas w dół) trzeba powtórzyć 2x.
Tak przynajmniej programuje się szyby po odpięciu akku.
moim zdaniem powinno zadziałać, bo dziwnym jest dla mnie, że jedna strona (kierowca) to ma, a pasażer nie

W niektórych przypadkach tą czynność (cały czas trzymać przycisk w górę a następnie cały czas w dół) trzeba powtórzyć 2x.
Tak przynajmniej programuje się szyby po odpięciu akku.
to nie jest zwykły napęd...to
Dzięki za wskazówki, bo właśnie o programowaniu szyb pomyślałem, a jednak mimo, że to grupa VAG to jednak w każdym aucie potrafi być inaczej.
Też mnie się wydaje, że nie jest to normalne, że tylko jedna szyba tak ma...
Z kolei w ogóle dziwnym jest fakt komfortu, bo zazwyczaj ma on dwa "stany" na przycisku, czyli w jednym opuszcza się tak długo, jak trzyma się przycisk, a wciskając go mocniej szyba jedzie automatycznie, a jednak w A8 jest tylko przycisk jednostopniowy.
Też mnie się wydaje, że nie jest to normalne, że tylko jedna szyba tak ma...
Z kolei w ogóle dziwnym jest fakt komfortu, bo zazwyczaj ma on dwa "stany" na przycisku, czyli w jednym opuszcza się tak długo, jak trzyma się przycisk, a wciskając go mocniej szyba jedzie automatycznie, a jednak w A8 jest tylko przycisk jednostopniowy.
http://www.mediafire.com/file/ejsk62l2h ... _szyby.pdf
http://www.mediafire.com/file/s42b31dxs ... _szyby.pdf
http://www.mediafire.com/file/s42b31dxs ... _szyby.pdf
Four rings to rule them all
No a co ja wyżej tak nie napisalemdanishow pisze:NIE tak! Podnosisz szybę do góry a jak jest już zamknięta puszczasz przycisk i ponownie ciągniesz do góry trzymając go 5 sekund ...adaptacja zakończonamartin_rs4 pisze:Tak przynajmniej programuje się szyby po odpięciu akku.
W każdym VAGu tak się robi adaptację po odłączeniu aku.


to nie jest zwykły napęd...to
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
łatwo sprawdzić jakie wersje silniczków w drzwiach się ma... otwieramy lub zamykamy
trzymając cały czas guzik, jak szybka dojedzie do końca i po chwili słychać
cyknięcie przekaźnika w drzwiach - mamy komfort
jeżeli niema cyknięcia (silnik cały czas próbuje kontynuować pracę) komfortu ni ma
"programowanie" po odłączeniu akku nie polega na trzymaniu przez ileś sekund tylko
trzeba raz z guzika pogonić w dół i do góry ręcznie i sprawa załatwiona...
trzymając cały czas guzik, jak szybka dojedzie do końca i po chwili słychać
cyknięcie przekaźnika w drzwiach - mamy komfort
jeżeli niema cyknięcia (silnik cały czas próbuje kontynuować pracę) komfortu ni ma
"programowanie" po odłączeniu akku nie polega na trzymaniu przez ileś sekund tylko
trzeba raz z guzika pogonić w dół i do góry ręcznie i sprawa załatwiona...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
no ja właśnie też takie "programowanie" znam... życie pokazuje, ze są różne szkoły, ale najważniejsze, że się sprawdzają i to działa...maciu pisze:"programowanie" po odłączeniu akku nie polega na trzymaniu przez ileś sekund tylko
trzeba raz z guzika pogonić w dół i do góry ręcznie i sprawa załatwiona...
Chris, daj znać czy działa czy nie... .
Natomiast pytanie z mojej strony o tylne szyby... tutaj (przynajmniej u mnie) nie ma tego sterowania komfortowego, że po jednym krótkim naciśnięciu szyba idzie całkiem w dół bądź w górę

to nie jest zwykły napęd...to
martin_rs4, w mojej D2 tylne szyby same sie otwieraly ale zamykac juz trzeba bylo samemu, i wydaje mnie sie ze to nie tylko sprawa komfortu ale tez zabezpieczenia przed zacisnienciem reki lub innej
czesci ciala miedzy szyba a ramka. Przednie szyby maja auto stop a tylne nie. Sprawdzcie sobie wystawcie reke za okno z przodu i zamknijcie szybe, to sama sie zatrzyma jak dojdzie do reki. 

