[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.
Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.danishow pisze:Skandal?! Tetek, właśnie kończę robić rozrząd w Audi A3, silnik 3,2L VR6 z DSG w quattro. Same części ponad 1500 euro a z robotą wyjdzie ponad 2500. A Ty myślałeś że S8 V10 5,2 FSI za 1000 zł naprawisz, czy jak?Tetek pisze:Skandal żeby tyle kosztowała wymiana paru łańcuchów.
[ Dodano: 2016-11-24, 21:48 ]
Zgadza się trzeba zmienić. Mam dwie firmy które zajmują się wymianami silników jestem w fazie sprawdzania jak bardzo kłamią lub nie odnośnie przebiegów. Cena miedzy 14 a 16 tysięcy pln. Przebieg gwarantowany między 75 a 120 tysięcy. Jak mam wymieniać łańcuchy przy 309 tysiącach i się modlić żeby coś innego się nie zesrało to wolę zmienić motor na PEWNY albo klamota na części oddać... Zwłaszcza że mam czym jeździć.pepi pisze:ale jego też trzeba zmienić
Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....danishow pisze:Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6
Jedno pytanie, jak można nie wiedzieć jakie koszta są zwiazane z S8 jak wystarczy zadzwonić do ASO i zapytać o cenę wymiany rozrządu lub ile kosztuje wymiana klocków i tarcz... Wystarczy aby oszacować ile to może kosztować. Każdy dobrze wie, że 100tys dla tego motoru to mordęga i po tym przebiegu trzeba sporo poremontować, posprawdzać i powymieniać. Jeśli tego nie wiedziałeś to słabo szukałeś. O tym piszą wszędzie, na każdym forum, gdziekolwiek nie spytasz o V10 5.2l.
I oczywiście to nie koniec bo jeszcze trzeba zbadać co z kolektorem tak dla przykładu, czy go szlak nie trafia przy takim przebiegu. Chociaż patrząc na km to stawiam, że raz juz na pewno był robiony
I oczywiście to nie koniec bo jeszcze trzeba zbadać co z kolektorem tak dla przykładu, czy go szlak nie trafia przy takim przebiegu. Chociaż patrząc na km to stawiam, że raz juz na pewno był robiony
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
możesz krzyczeć skandal ale nie będziesz pierwszy... np. szwajcar od którego kupowałemTetek pisze:No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....danishow pisze:Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6
S8 pól roku wcześniej wsadził 3.5k CHF na zawieszenie itp pierdoły
po czym jak mu się zesrał nastawnik z jednej strony sprzedał całe auto za mniej...
jak sobie podliczył ile ma zapłacić za naprawę motoru a tam w stodole nie naprawisz
to podjał trudną decyzję... czasami musi zaboleć
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
bo to ta przewaga dzięki technice
niestety prawdą jest to że kupujesz markę i opierasz się na przekonaniu -mylnym
i jest jak jest .
Ja rozumiem kolegę złapał się tak jak sporo ludzi na tym świecie bo marka wyrobiła sobie dobrą renomę -ale tak nie jest tylko w przypadku audi bo inne marki z górnej półki zrobili tak samo.
A teraz by chciał normalnie a nie w połowie wartości auta -normalne ludzkie podejście .
Ale akurat w tym wypadku tak się nie da wymiana motoru na taki z mniejszym przebiegiem -świstak siedział bo wewióra była nieletnia .
to że u ciebie padło przy 300 nie znaczy że paść nie może wcześniej -pomijam motor który kupisz i jego mały przebieg z auta powypadkowego z ubezpieczalni .
Kup i obacz jaki papier dostaniesz jak by co to mogę wkleić co dostaniesz .
niestety prawdą jest to że kupujesz markę i opierasz się na przekonaniu -mylnym
i jest jak jest .
Ja rozumiem kolegę złapał się tak jak sporo ludzi na tym świecie bo marka wyrobiła sobie dobrą renomę -ale tak nie jest tylko w przypadku audi bo inne marki z górnej półki zrobili tak samo.
A teraz by chciał normalnie a nie w połowie wartości auta -normalne ludzkie podejście .
Ale akurat w tym wypadku tak się nie da wymiana motoru na taki z mniejszym przebiegiem -świstak siedział bo wewióra była nieletnia .
to że u ciebie padło przy 300 nie znaczy że paść nie może wcześniej -pomijam motor który kupisz i jego mały przebieg z auta powypadkowego z ubezpieczalni .
Kup i obacz jaki papier dostaniesz jak by co to mogę wkleić co dostaniesz .
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wybacz ale mało kto posiada tu S8 D3, nawet w chwili obecnej a co tu mówić o 4-5lat wstecz.. Pamiętam była tu jedna osoba która kupiła ten samochód nowy, mało tego na ceramice.. Nowy z salonu a nie używanego z nalotem 200setnym. Jakieś tam porady wypisywał, ale nikt nie jest w stanie wybiec naprzód i powiedzieć co w tym aucie będzie do zrobienia za 5 lat czy 300tys..Tetek pisze:Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....
Cenowo wyjdzie taniej jak sam zrobisz. Wtedy jedynie koszta zakupu części, tydzień na spokojnie starczy. I nie robię sobie żartów, jeśli masz taką możliwość i nie posiadasz 2 L rąk to jest zadanie do wykonania.
Tetek pisze:No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....danishow pisze:Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6
kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.
A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.and808 pisze:Tetek pisze:No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....danishow pisze: Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6
kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?
to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.
Zgadza się nic się nie działo tylko lałem benzynę.pepi pisze:albo mu się nie psuł i serwisować nie trzeba było
[ Dodano: 2016-11-26, 12:00 ]
Zabiłeś mi teraz klina. Muszę nad tym pomyśleć w końcu w mojej poprzedniej S8 z 2002 roku, rozrząd sam ogarnąłem przy małej pomocy znajomego. Dodam że to auto najlepiej wspominam. Praktycznie bezproblemowe...krzychu22.p1i pisze:Wybacz ale mało kto posiada tu S8 D3, nawet w chwili obecnej a co tu mówić o 4-5lat wstecz.. Pamiętam była tu jedna osoba która kupiła ten samochód nowy, mało tego na ceramice.. Nowy z salonu a nie używanego z nalotem 200setnym. Jakieś tam porady wypisywał, ale nikt nie jest w stanie wybiec naprzód i powiedzieć co w tym aucie będzie do zrobienia za 5 lat czy 300tys..Tetek pisze:Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....
Cenowo wyjdzie taniej jak sam zrobisz. Wtedy jedynie koszta zakupu części, tydzień na spokojnie starczy. I nie robię sobie żartów, jeśli masz taką możliwość i nie posiadasz 2 L rąk to jest zadanie do wykonania.
[ Dodano: 2016-11-26, 12:24 ]
FOSS na jednym ze zdjęć jest silnik 5.2. Napisałeś że był wyciągany w celu wycięcia katalizatorów. Jest możliwość w tym silniku tak je usunąć żeby nic nie świeciło na desce i nie wywalało błędów?FOSS pisze:Zerknij 5 postów wyżejTetek pisze:Skandal żeby tyle kosztowała wymiana paru łańcuchów.
Pierwsze zdjęcie to 5.2V10 BSM czyli dokładnie to co masz u siebie. Tam akurat były "tylko" wycinane katalizatory ale....
Drugie zdjęcie to 4.2V8 BAT z A6C6
To co tam widzisz to "tylko" przygotowanie do wymiany rozrządu.
To pomyśl ile pracy trzeba wykonać przed aby mieć w ogóle możliwość wymiany tych "paru łańcuchów" i ile pracy trzeba również wykonać po tej jakże błahej wymianie
Godzina pracy w ASO przy samochodzie klasy A8/S8 to w Warszawie jakieś 350-380pln
Jeżeli ASO na wykonanie wymiany rozrządu ma 23 roboczogodziny (nie sprawdzałem ale to realne) to u nich powinno to chyba kosztować lekko ponad 8000pln.... to jest dopiero "promocja"