części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D3 07 ] Wymniana łańcuchów rozrządu.

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 24 lis 2016, 21:21

To już wolę za silnikiem się rozejrzeć...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 lis 2016, 21:35

ale jego też trzeba zmienić

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 24 lis 2016, 21:48

danishow pisze:
Tetek pisze:Skandal żeby tyle kosztowała wymiana paru łańcuchów.
Skandal?! Tetek, właśnie kończę robić rozrząd w Audi A3, silnik 3,2L VR6 z DSG w quattro. Same części ponad 1500 euro a z robotą wyjdzie ponad 2500. A Ty myślałeś że S8 V10 5,2 FSI za 1000 zł naprawisz, czy jak? <hmm>
Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.

[ Dodano: 2016-11-24, 21:48 ]
pepi pisze:ale jego też trzeba zmienić
Zgadza się trzeba zmienić. Mam dwie firmy które zajmują się wymianami silników jestem w fazie sprawdzania jak bardzo kłamią lub nie odnośnie przebiegów. Cena miedzy 14 a 16 tysięcy pln. Przebieg gwarantowany między 75 a 120 tysięcy. Jak mam wymieniać łańcuchy przy 309 tysiącach i się modlić żeby coś innego się nie zesrało to wolę zmienić motor na PEWNY albo klamota na części oddać... Zwłaszcza że mam czym jeździć.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 24 lis 2016, 21:57

przy tym motorze to i tak sporo modlitw cie czeka... ;)

albo robisz sobie tu jaja albo faktycznie powinienes kupic A4 w dizlu
i nie truć jakie to S8 jest drogie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 24 lis 2016, 22:12

maciu pisze:przy tym motorze to i tak sporo modlitw cie czeka... ;)

albo robisz sobie tu jaja albo faktycznie powinienes kupic A4 w dizlu
i nie truć jakie to S8 jest drogie
To już lepiej w benzynie tańsze od diesla. <okok>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 lis 2016, 22:55

Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 ;)

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 25 lis 2016, 00:34

danishow pisze:
Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 ;)
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 25 lis 2016, 01:00

Jedno pytanie, jak można nie wiedzieć jakie koszta są zwiazane z S8 jak wystarczy zadzwonić do ASO i zapytać o cenę wymiany rozrządu lub ile kosztuje wymiana klocków i tarcz... Wystarczy aby oszacować ile to może kosztować. Każdy dobrze wie, że 100tys dla tego motoru to mordęga i po tym przebiegu trzeba sporo poremontować, posprawdzać i powymieniać. Jeśli tego nie wiedziałeś to słabo szukałeś. O tym piszą wszędzie, na każdym forum, gdziekolwiek nie spytasz o V10 5.2l.

I oczywiście to nie koniec bo jeszcze trzeba zbadać co z kolektorem tak dla przykładu, czy go szlak nie trafia przy takim przebiegu. Chociaż patrząc na km to stawiam, że raz juz na pewno był robiony :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 25 lis 2016, 07:40

Tetek pisze:
danishow pisze:
Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 ;)
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....
możesz krzyczeć skandal ale nie będziesz pierwszy... np. szwajcar od którego kupowałem
S8 pól roku wcześniej wsadził 3.5k CHF na zawieszenie itp pierdoły
po czym jak mu się zesrał nastawnik z jednej strony sprzedał całe auto za mniej...
jak sobie podliczył ile ma zapłacić za naprawę motoru a tam w stodole nie naprawisz
to podjał trudną decyzję... czasami musi zaboleć
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lis 2016, 08:04

bo to ta przewaga dzięki technice <brawo>
niestety prawdą jest to że kupujesz markę i opierasz się na przekonaniu -mylnym
i jest jak jest .
Ja rozumiem kolegę złapał się tak jak sporo ludzi na tym świecie bo marka wyrobiła sobie dobrą renomę -ale tak nie jest tylko w przypadku audi bo inne marki z górnej półki zrobili tak samo.
A teraz by chciał normalnie a nie w połowie wartości auta -normalne ludzkie podejście .
Ale akurat w tym wypadku tak się nie da wymiana motoru na taki z mniejszym przebiegiem -świstak siedział bo wewióra była nieletnia .
to że u ciebie padło przy 300 nie znaczy że paść nie może wcześniej -pomijam motor który kupisz i jego mały przebieg z auta powypadkowego z ubezpieczalni .
Kup i obacz jaki papier dostaniesz jak by co to mogę wkleić co dostaniesz .

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 25 lis 2016, 16:25

Tetek pisze:Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....
Wybacz ale mało kto posiada tu S8 D3, nawet w chwili obecnej a co tu mówić o 4-5lat wstecz.. Pamiętam była tu jedna osoba która kupiła ten samochód nowy, mało tego na ceramice.. Nowy z salonu a nie używanego z nalotem 200setnym. Jakieś tam porady wypisywał, ale nikt nie jest w stanie wybiec naprzód i powiedzieć co w tym aucie będzie do zrobienia za 5 lat czy 300tys..

Cenowo wyjdzie taniej jak sam zrobisz. Wtedy jedynie koszta zakupu części, tydzień na spokojnie starczy. I nie robię sobie żartów, jeśli masz taką możliwość i nie posiadasz 2 L rąk to jest zadanie do wykonania.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 25 lis 2016, 21:54

Tetek pisze:
danishow pisze:
Tetek pisze:Te części za 1500 euro to chyba z prowizją dla Ciebie tak? Przynajmniej 500.
Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 ;)
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....

kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?

to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 26 lis 2016, 11:48

and808 pisze:
Tetek pisze:
danishow pisze: Nie, to cena części w ASO bo tylko tam są dostępne, same dwa koła wałków rozrządu to koszt 900 euro, do tego łańcuchy, ślizgi, napinacze, zębatki, śruby itd.
Dzisiaj skończyłem te A3, końcowa suma na rachunku wyniosła 3807 Euro ...a to było tylko 3,2L VR6 ;)
No teraz rozumie skąd ta cena za części... I bardzo proszę mnie nie osądzać. Kupiłem piekne S8 prawie 4 lata temu z przebiegiem około 190 tysi. Żadnych problemów przez 110 tysi, wszystko nagle wysypało się jakieś 10 tysięcy kilometrów temu. Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....

kupiles S8 jakeis 4 lata temu i nigdy nie serwisowales samochodu w ASO ?

to moja teza - bowiem serwisujac w ASO szybko moglbys przekonac sie o kosztach utrzymania samochodu segmentu E klasy premium.
wiec jesli piszesz "skandal" to wybacz, ale chyba 4 lata temu podjales niewlasciwa decyzje.
A ty serwisujesz swoje auto w ASO? Bo ja nie uważam że trzeba olej wymieniać w ASO i czterokrotnie przepłacać. Nawiasem pisząc olej,filtry klocki i tego typu pierdoły sam ogarniam. Zawieszenie które ostatnio się wysypało łącznie z kompresorem zawieszenia też dałem rade ogarnąć.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 lis 2016, 11:48

albo mu się nie psuł i serwisować nie trzeba było

Tetek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 03 lis 2013, 21:05
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Tetek » 26 lis 2016, 12:24

pepi pisze:albo mu się nie psuł i serwisować nie trzeba było
Zgadza się nic się nie działo tylko lałem benzynę.

[ Dodano: 2016-11-26, 12:00 ]
krzychu22.p1i pisze:
Tetek pisze:Skąd mogłem wiedzieć 4 lata temu że to takie G..... Wszyscy teraz mądrzy że to tamto, chciałbyś rozrząd w S8 zrobić za 1000 i takie tam.... gdy pytałem 3 lata temu czemu tuner DAB nie działa to większość z was nie rozróżniała DAB od DVBT. I tak samo było z S8 kiedy je kupowałem większość nie miała zielonego pojęcia jakie koszta są takiego samochodu. Więc sorry ale mam chyba prawo się wkurzyć i napisać "SKANDAL" gdy czytam że muszę wyłożyć 14000 przy wartości auta może 60000. A to podobno nie koniec....
Wybacz ale mało kto posiada tu S8 D3, nawet w chwili obecnej a co tu mówić o 4-5lat wstecz.. Pamiętam była tu jedna osoba która kupiła ten samochód nowy, mało tego na ceramice.. Nowy z salonu a nie używanego z nalotem 200setnym. Jakieś tam porady wypisywał, ale nikt nie jest w stanie wybiec naprzód i powiedzieć co w tym aucie będzie do zrobienia za 5 lat czy 300tys..

Cenowo wyjdzie taniej jak sam zrobisz. Wtedy jedynie koszta zakupu części, tydzień na spokojnie starczy. I nie robię sobie żartów, jeśli masz taką możliwość i nie posiadasz 2 L rąk to jest zadanie do wykonania.
Zabiłeś mi teraz klina. Muszę nad tym pomyśleć w końcu w mojej poprzedniej S8 z 2002 roku, rozrząd sam ogarnąłem przy małej pomocy znajomego. Dodam że to auto najlepiej wspominam. Praktycznie bezproblemowe...

[ Dodano: 2016-11-26, 12:24 ]
FOSS pisze:
Tetek pisze:Skandal żeby tyle kosztowała wymiana paru łańcuchów.
Zerknij 5 postów wyżej :)

Pierwsze zdjęcie to 5.2V10 BSM czyli dokładnie to co masz u siebie. Tam akurat były "tylko" wycinane katalizatory ale....

Drugie zdjęcie to 4.2V8 BAT z A6C6
To co tam widzisz to "tylko" przygotowanie do wymiany rozrządu.
To pomyśl ile pracy trzeba wykonać przed aby mieć w ogóle możliwość wymiany tych "paru łańcuchów" i ile pracy trzeba również wykonać po tej jakże błahej wymianie :)

Godzina pracy w ASO przy samochodzie klasy A8/S8 to w Warszawie jakieś 350-380pln
Jeżeli ASO na wykonanie wymiany rozrządu ma 23 roboczogodziny (nie sprawdzałem ale to realne) to u nich powinno to chyba kosztować lekko ponad 8000pln.... to jest dopiero "promocja" <faktycznie>
FOSS na jednym ze zdjęć jest silnik 5.2. Napisałeś że był wyciągany w celu wycięcia katalizatorów. Jest możliwość w tym silniku tak je usunąć żeby nic nie świeciło na desce i nie wywalało błędów?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl