części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] Wymiana rozrzadu

Awatar użytkownika
Wiśnia
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 13 kwie 2010, 11:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Wiśnia » 27 maja 2016, 00:07

Ale po zdemontowaniu blokady wałków jak juz zluzuje rolki w celu wymiany pompy wody rolek itp. walek i tak sie ruszy, nie? Trzeba go będzie pozniej ustawiac tak zeby wszedl w ta blokade z powrotem. Sprezyny pod popychaczami wymuszą ruch wałka. Nawet tutaj na którymś zdjeciu widać że jak zdjął blokade bez paska to wałek od strony kierowcy sam się przekrecił w prawo, a od strony pasażera lekko w lewo. Wiesz o co mi chodzi Damian? :-) chyba ze ja przesadzam to prosze mnie opierniczyć :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 27 maja 2016, 03:12

importcompany pisze:Ale po zdemontowaniu blokady wałków jak juz zluzuje rolki w celu wymiany pompy wody rolek itp. walek i tak sie ruszy, nie?...
Owszem, ruszy się, to więcej niż pewne... ale to nic nie zmienia <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 maja 2016, 07:40

Ukaniu pisze:
kryhawrc pisze:Blokada wałków to blacha zakładana z przodu. Z tyłu są tylko zaślepki.
A żeby wymienić zimering musisz ściągnąc koło-patrz na link powyżej
Tylko jak nie zablokuje wałków inaczej to bez jakichkolwiek blokad wałki mogą się przekręcić i strzelić zaworami o tłoki. Ja bym się bał takiego scenariusza bo można sobie zamiast lepiej zrobić spory problem. Ja się spodziewam, że musi być jakaś dodatkowa możliwość blokowania na wypadek demontażu tych simeringów czy samej głowicy
Aby zawory pogiąć trzeba się postarać nie ma tak łatwo
bez obaw że sam strzeli i się pognie

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 27 maja 2016, 12:12

Strona kierowcy (bank 2) bardziej ucieka od lewej. Najlepiej złap kółko bez blokady i daj się wałkowi delikatnie obrócić. Wymień uszczelniacze i nie peniaj :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 27 maja 2016, 22:10

pepi pisze: Aby zawory pogiąć trzeba się postarać nie ma tak łatwo
bez obaw że sam strzeli i się pognie
Mnie się osobiście nic takiego nie zdarzyło ale słyszałem o takich przypadkach. O jednym na tym forum z tego co pamiętam czytałem. Jako, że sam nic nie zepsułem w ten sposób to może faktycznie przesadzam. Ale... ;-)
Kot też jest Quattro

Gość

Post autor: Gość » 28 maja 2016, 01:24

pewnie ruszył z rozruchem ale same się nie pogna od wałka

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 maja 2016, 12:02

nawet od klucza
:]

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 09 lip 2016, 02:36

Czy któryś z kolegów wrzuciłby zdięcie lub rysunek gdzie dokładnie wkręca się blokadę wału D3 4.2

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 lip 2016, 07:43

za poduszką miedzy skrzynią masz taką zaślepkę mowa o lewej strony
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-roz ... vt7019.htm

a masz bo szukać ci się nie chciało

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 09 lip 2016, 10:14

Kolego ,pepi, wrzuciłeś mi opis do D2 a mi potrzeba do D3 chyba że jest w tym samym miejscu

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 09 lip 2016, 14:33

W tym samym m-cu jest..
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 09 lip 2016, 16:30

Ok dzięki

Fanatico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 29 maja 2016, 07:21
Lokalizacja: Zakład Psychatryczny

Post autor: Fanatico » 28 lis 2016, 16:49

Witam panowie szykuje się na zmianę rozrządu i wiem też z w blokach 90 i 93 są nastawy u mnie jest tak czy dobrze? Chciałem.dodać zdjęcie ale coś nie idzie w bloku 90 jest -1.0kw a w 93 -9.0kw

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 28 lis 2016, 16:59

93 to ustawienie rozrządu (okienko 3 i 4). -9 - do poprawki :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Fanatico
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 29 maja 2016, 07:21
Lokalizacja: Zakład Psychatryczny

Post autor: Fanatico » 28 lis 2016, 17:33

a jakie wartości powinny być w blokach 90 i 93 ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl