części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Problem ze wstecznym biegiem

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 09 gru 2016, 14:05

To jest kolor oleju jak padł mi wsteczny - zapewne był czerwony lub żółty ? <blee>

1. sprawdź olej
.
.
.
.
ostatnie - sprawdź olej

PS po kliknięciu na fotkę są normalne kolory
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Rentek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 26 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Rentek » 09 gru 2016, 14:34

Cos mi sie wydaje,ze u mnie bedzie cos podobnego...jak sie za to zabiore to dam znac co i jak.
Poki co nie jezdze moja A8...

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 09 gru 2016, 15:39

Filtr do wymiany też będzie jak i uszczelka pod miskę - koszty znośne <jezyk2>

PS olej śmierdział spalenizną
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Rentek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 26 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Rentek » 09 gru 2016, 16:13

Na pewno od tego zaczne... :]
robsonik4,a czy polecilbys jakis konkretny olej do 4hp-24?
Kolega mowi,ze Revanol bedzi dobry,czy zgodzisz sie z tym?

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 09 gru 2016, 21:04

Ja mam zalany po "remoncie kapitalnym" przez ASB Długołęka - Mobil ATF 3309 i już 2 rok śmigam.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Rentek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 26 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Rentek » 10 gru 2016, 07:15

Jaki koszt kapitalnego remontu?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 10 gru 2016, 08:21

Kapitalny remont to pojęcię względne - jeśli chciałbyś zrobić raz a dobrze i nigdy już do tematu nie wracać to kwota może oscylować w okoliach 10tys zl
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 10 gru 2016, 13:01

Ja dałem 4500 zł, ale co zostało zrobione to ??? (R zrobili jak i tarczki wymienili a co jeszcze ?)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 gru 2016, 13:14

Wy wierzycie w kapitalkę za 5tys?

Uszczelki, konwerter, pompa, olej i filtr, 4 łożyska i już 4 tys nie ma ZA same graty.. A gdzie tarczki, kosz, przekładki i tłok? :) Nawet nie piszę o wszystkich przekładkach i tarczkach tylko do jednego kosza.. Mało tego to co wkładają to zamienniki, z resztą szkoda prądu aby pisać jak to wygląda ze strony realnej, robiąc to samemu na oe gratach z aso albo bezpośrednio od zf..

Cena, którą podał Michał jest realna ZA kpl remont robiąc to samemu i tylko za same graty. Biorąc je od ZF macie oryginały te same co w aso a nawet i taniej w porównaniu do dostępnych zamienników. Jednakże z czasem dostawy dochodzi do miesiąca.

Oczywiście wymienia się to co zużyte. Ale trzeba rozebrać i zweryfikować. Naprawa nie skomplikowana ale trzeba dbać o czystość i nie wskazany jest pośpiech.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 10 gru 2016, 18:31

To prawda co piszesz, nie wierzę w kapitalkę za 4.5 klocka; u mnie została wykonana naprawa + olej + filtr. Olej kupuję po 48 zeta za liter ( drobny wyciek miałem - Paweł ogarnął). Więc 500 stów trzeba liczyć za oleum + filtr więc zostaje 4 klocki na kapitalkę - nigdy w życiu !!!
Ostatnio zmieniony 17 gru 2016, 13:31 przez robsonik4, łącznie zmieniany 1 raz.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

Rentek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 26 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Rentek » 10 gru 2016, 19:28

Daj Boze zeby okazal sie to olej...
Czeka mnie ewentualnie uszczelnienie tej skrzyni bo widzialem,ze cos tam podcieka,wydaje mi sie,ze to olej ze skrzyni ale pewnoscci jeszcze nie mam...

monster_1973
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 116
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
Lokalizacja: DE Hessen

Post autor: monster_1973 » 18 gru 2016, 03:59

Olej jest koloru żółtego, ewentualnie zielonego. Czerwony nigdy.
Nie wyrzucaj sobie, że to wina tego że nie skontrolowałeś oleju, i tak by się skrzynia rozleciała. Zwykłe zmęczenie materiału. Ten kosz pęka jako pierwszy ponieważ były jakieś felerne a najciężej pracują w skrzyni i po pewnych przebiegach ulegają uszkodzeniu.
Niestety, prawdopodobnie rozleciał się kosz wstecznego i tarczki masz również do wymiany. Wymiana oleju to tylko strata pieniędzy, ale możesz spróbować.

[ Dodano: 2016-12-18, 03:59 ]
robsonik4 pisze:To prawda co piszesz, nie wierzę w kapitalkę za 4.5 klocka; u mnie została wykonana naprawa + olej + filtr. Olej kupuję po 48 zeta za liter ( drobny wyciek miałem - Paweł ogarnął). Więc 500 stów trzeba liczyć za oleum + filtr więc zostaje 4 klocki na kapitalkę - nigdy w życiu !!!
Dokładnie. Za 4,5 tyś to można wymienić uszkodzone części (nie za wiele), olej z filtrem i robocizna. I okaże się że wielkiego zarobku z tego nie ma. Dla przykładu pompa oleju kosztuje ok 1tyś, regeneracja sprzęgła w uczciwej firmie 1200zł, gdzie reszta części?
Polska to wciąż dziwny kraj. Mechanicy udają że robią remonty skrzyń za 4,5 tyś i dają gwarancję. Drudzy udają że wierzą że to jest remont i chwalą się jak tanio zrobili. Później płacz i lament bo warsztat nie uznał gwarancji i wykręca się z naprawy albo trzeba drugi raz zapłacić bo zepsuło się rzekomo coś innego. W sumie z tą gwarancją to prawda - jest dożywotnia. Jak się skrzynia zepsuje to gwarancja wygasa :]
Niestety warsztatów które naprawiają automaty, przepraszam - remontują, jest mało i żerują na ludziach. A wyboru za bardzo nie ma.

Rentek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 75
Rejestracja: 26 lis 2016, 15:33
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: Rentek » 18 gru 2016, 07:05

W takim stanie kupilem auto,coz trzeba bedzie przyjrzec sie co sie dzieje w skrzyni.
Rozebrac i cos kombinowac.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 18 gru 2016, 11:17

Ja mam mobile atf220 i jest czerwony od 2007 r taki ciągle jest zalewamy do skrzyni .

monster_1973
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 116
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
Lokalizacja: DE Hessen

Post autor: monster_1973 » 18 gru 2016, 12:55

karol208 pisze:Ja mam mobile atf220 i jest czerwony od 2007 r taki ciągle jest zalewamy do skrzyni .
Możliwe, ale to nie jest olej do tych skrzyń.

[ Dodano: 2016-12-18, 12:55 ]
Rentek pisze:W takim stanie kupilem auto,coz trzeba bedzie przyjrzec sie co sie dzieje w skrzyni.
Rozebrac i cos kombinowac.
Zanim wyjmiesz skrzynię, to ją najpierw dobrze zdiagnozuj aby wiedzieć gdzie jest problem. Szukając po omacku masz niewielkie szanse na zdiagnozowanie i usunięcie usterki.
Musisz najpierw wiedzieć gdzie szukać, to jak u doktora. Najpierw pyta co boli a później przepisuje leki:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl