[D2 preFL ALL ] Problem ze wstecznym biegiem
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Kapitalny remont to pojęcię względne - jeśli chciałbyś zrobić raz a dobrze i nigdy już do tematu nie wracać to kwota może oscylować w okoliach 10tys zl
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wy wierzycie w kapitalkę za 5tys?
Uszczelki, konwerter, pompa, olej i filtr, 4 łożyska i już 4 tys nie ma ZA same graty.. A gdzie tarczki, kosz, przekładki i tłok? Nawet nie piszę o wszystkich przekładkach i tarczkach tylko do jednego kosza.. Mało tego to co wkładają to zamienniki, z resztą szkoda prądu aby pisać jak to wygląda ze strony realnej, robiąc to samemu na oe gratach z aso albo bezpośrednio od zf..
Cena, którą podał Michał jest realna ZA kpl remont robiąc to samemu i tylko za same graty. Biorąc je od ZF macie oryginały te same co w aso a nawet i taniej w porównaniu do dostępnych zamienników. Jednakże z czasem dostawy dochodzi do miesiąca.
Oczywiście wymienia się to co zużyte. Ale trzeba rozebrać i zweryfikować. Naprawa nie skomplikowana ale trzeba dbać o czystość i nie wskazany jest pośpiech.
Uszczelki, konwerter, pompa, olej i filtr, 4 łożyska i już 4 tys nie ma ZA same graty.. A gdzie tarczki, kosz, przekładki i tłok? Nawet nie piszę o wszystkich przekładkach i tarczkach tylko do jednego kosza.. Mało tego to co wkładają to zamienniki, z resztą szkoda prądu aby pisać jak to wygląda ze strony realnej, robiąc to samemu na oe gratach z aso albo bezpośrednio od zf..
Cena, którą podał Michał jest realna ZA kpl remont robiąc to samemu i tylko za same graty. Biorąc je od ZF macie oryginały te same co w aso a nawet i taniej w porównaniu do dostępnych zamienników. Jednakże z czasem dostawy dochodzi do miesiąca.
Oczywiście wymienia się to co zużyte. Ale trzeba rozebrać i zweryfikować. Naprawa nie skomplikowana ale trzeba dbać o czystość i nie wskazany jest pośpiech.
To prawda co piszesz, nie wierzę w kapitalkę za 4.5 klocka; u mnie została wykonana naprawa + olej + filtr. Olej kupuję po 48 zeta za liter ( drobny wyciek miałem - Paweł ogarnął). Więc 500 stów trzeba liczyć za oleum + filtr więc zostaje 4 klocki na kapitalkę - nigdy w życiu !!!
Ostatnio zmieniony 17 gru 2016, 13:31 przez robsonik4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
Olej jest koloru żółtego, ewentualnie zielonego. Czerwony nigdy.
Nie wyrzucaj sobie, że to wina tego że nie skontrolowałeś oleju, i tak by się skrzynia rozleciała. Zwykłe zmęczenie materiału. Ten kosz pęka jako pierwszy ponieważ były jakieś felerne a najciężej pracują w skrzyni i po pewnych przebiegach ulegają uszkodzeniu.
Niestety, prawdopodobnie rozleciał się kosz wstecznego i tarczki masz również do wymiany. Wymiana oleju to tylko strata pieniędzy, ale możesz spróbować.
[ Dodano: 2016-12-18, 03:59 ]
Polska to wciąż dziwny kraj. Mechanicy udają że robią remonty skrzyń za 4,5 tyś i dają gwarancję. Drudzy udają że wierzą że to jest remont i chwalą się jak tanio zrobili. Później płacz i lament bo warsztat nie uznał gwarancji i wykręca się z naprawy albo trzeba drugi raz zapłacić bo zepsuło się rzekomo coś innego. W sumie z tą gwarancją to prawda - jest dożywotnia. Jak się skrzynia zepsuje to gwarancja wygasa
Niestety warsztatów które naprawiają automaty, przepraszam - remontują, jest mało i żerują na ludziach. A wyboru za bardzo nie ma.
Nie wyrzucaj sobie, że to wina tego że nie skontrolowałeś oleju, i tak by się skrzynia rozleciała. Zwykłe zmęczenie materiału. Ten kosz pęka jako pierwszy ponieważ były jakieś felerne a najciężej pracują w skrzyni i po pewnych przebiegach ulegają uszkodzeniu.
Niestety, prawdopodobnie rozleciał się kosz wstecznego i tarczki masz również do wymiany. Wymiana oleju to tylko strata pieniędzy, ale możesz spróbować.
[ Dodano: 2016-12-18, 03:59 ]
Dokładnie. Za 4,5 tyś to można wymienić uszkodzone części (nie za wiele), olej z filtrem i robocizna. I okaże się że wielkiego zarobku z tego nie ma. Dla przykładu pompa oleju kosztuje ok 1tyś, regeneracja sprzęgła w uczciwej firmie 1200zł, gdzie reszta części?robsonik4 pisze:To prawda co piszesz, nie wierzę w kapitalkę za 4.5 klocka; u mnie została wykonana naprawa + olej + filtr. Olej kupuję po 48 zeta za liter ( drobny wyciek miałem - Paweł ogarnął). Więc 500 stów trzeba liczyć za oleum + filtr więc zostaje 4 klocki na kapitalkę - nigdy w życiu !!!
Polska to wciąż dziwny kraj. Mechanicy udają że robią remonty skrzyń za 4,5 tyś i dają gwarancję. Drudzy udają że wierzą że to jest remont i chwalą się jak tanio zrobili. Później płacz i lament bo warsztat nie uznał gwarancji i wykręca się z naprawy albo trzeba drugi raz zapłacić bo zepsuło się rzekomo coś innego. W sumie z tą gwarancją to prawda - jest dożywotnia. Jak się skrzynia zepsuje to gwarancja wygasa
Niestety warsztatów które naprawiają automaty, przepraszam - remontują, jest mało i żerują na ludziach. A wyboru za bardzo nie ma.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
Możliwe, ale to nie jest olej do tych skrzyń.karol208 pisze:Ja mam mobile atf220 i jest czerwony od 2007 r taki ciągle jest zalewamy do skrzyni .
[ Dodano: 2016-12-18, 12:55 ]
Zanim wyjmiesz skrzynię, to ją najpierw dobrze zdiagnozuj aby wiedzieć gdzie jest problem. Szukając po omacku masz niewielkie szanse na zdiagnozowanie i usunięcie usterki.Rentek pisze:W takim stanie kupilem auto,coz trzeba bedzie przyjrzec sie co sie dzieje w skrzyni.
Rozebrac i cos kombinowac.
Musisz najpierw wiedzieć gdzie szukać, to jak u doktora. Najpierw pyta co boli a później przepisuje leki:)