Audi TT 8J Gdzie naprawiać
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Audi TT 8J Gdzie naprawiać
Panowie siostrzeniec miał stłuczkę i teraz jest problem gdzie to naprawiać . Auto obecnie jest w okolicy Goleniowa zachodniopomorskie .Może jakieś sugestie Jaki serwis i gdzie polecacie .
Propozycja ubezpieczyciela 30 000 tyś.
Propozycja ubezpieczyciela 30 000 tyś.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2016, 16:36 przez tutenhamon, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Mogłeś dodać, ze naprawiasz z własnej kieszeni.
Bezgotówkowo takie naprawy tylko ASO bo wymienią wszystko co trzeba i bez zamienników.
Bezgotówkowo takie naprawy tylko ASO bo wymienią wszystko co trzeba i bez zamienników.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Niech sobie kolega naprawia tylko niech kolega poda vin aby nikt go w przyszlosci nie trafil bo po naprawach bedzie ladny ulep
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jaki to dzwon? Jaki ulep po naprawie czy gniot??
Lepsze "pakiety" jeżdżą i co niektórzy tu je kupują w krzyku rytualnym "och.. ach!"
Jeśli ćwiratki nie ruszone a tylko wymienne podłużnice były by do wymiany to co nie warto robić? Z tego modelu jest sporo gratów dostępnych w obiegu..
Najpierw rozebranie, podliczenie i pomierzenie odległości. Jeśli nie poprzestawiane to warto się zainteresować.
Lepsze "pakiety" jeżdżą i co niektórzy tu je kupują w krzyku rytualnym "och.. ach!"
Jeśli ćwiratki nie ruszone a tylko wymienne podłużnice były by do wymiany to co nie warto robić? Z tego modelu jest sporo gratów dostępnych w obiegu..
Najpierw rozebranie, podliczenie i pomierzenie odległości. Jeśli nie poprzestawiane to warto się zainteresować.
To jakie ludzie kupują auta i jak dają się robić to już ich sprawa, ja nie chciałbym trafić na takie jak tutaj sprzedawane jako bezwypadkowe... Może coś jeszcze da się z nim zrobić i pewnie dałoby się zrobić nie za duże pieniądze. Ale to nie będzie moim zdaniem już absolutnie to samo. A szczególnie jeśli się na czymś przyoszczędzi.
Jak bezgotówkowo i starczy, żeby całki nie policzyli to polecam do tego tylko ASO. Nie wiem jak u Was ale w Częstochowie akurat VW, Audi i Skoda mają wypasioną blacharnię/lakiernię i bardzo dobrze robią jeśli o mechaniczną stronę chodzi.
Jeśli ma być robione za własne to może skrobnąć ładnie, ale ASO się wtedy kompletnie opłacać nie będzie.
Jak bezgotówkowo i starczy, żeby całki nie policzyli to polecam do tego tylko ASO. Nie wiem jak u Was ale w Częstochowie akurat VW, Audi i Skoda mają wypasioną blacharnię/lakiernię i bardzo dobrze robią jeśli o mechaniczną stronę chodzi.
Jeśli ma być robione za własne to może skrobnąć ładnie, ale ASO się wtedy kompletnie opłacać nie będzie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno